Jump to content


Photo

Kiezen van radiozender op VU+ Duo 4K


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 CodeW

  • Senior Member
  • 101 posts

0
Neutral

Posted 2 December 2019 - 11:57

Wij hebben de VU+ Duo 4K veel aan op RADIO. Daarbij hebben we de tv uit staan. In het kleine venster staat: zenderkeuze (radio) Gebruiker.

Verder is het schermpje leeg. Ik zou daar graag de zendernaam van de spelende zender zien en in ander kleurtje die van de voorgaande en volgende in het boeket. Dit zou het mogelijk maken met de afstandsbediening of de knoppen op het apparaat van zender naar zender te gaan terwijl je ziet wat je doet. Mijn dank voor jullie acties waardoor het radiogebruik nu al een stuk prettiger is.



Re: Kiezen van radiozender op VU+ Duo 4K #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 2 December 2019 - 12:34

Dit is de Duo 4K display in OpenPLi 7.2:

 

Attached File  IMG_20191202_112509.jpg   73.97KB   3 downloads

 

Vorige en volgende zender lijkt me nog niet zo eenvoudig, maar ik ben geen skin bouwer...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Kiezen van radiozender op VU+ Duo 4K #3 CodeW

  • Senior Member
  • 101 posts

0
Neutral

Posted 2 December 2019 - 15:28

In de handleiding, de VU+-website en via internet lees ik vrijwel niets over het gebruik van het schermpje. Het toestel en de afstandsbediening zijn enkele weken oud en met de TV-toets of de blauwe knop kan het tv-beeld op het mini-scherm worden gezet. Nergens staat hoe terug te gaan of de inhoud aan te passen. Wonderlijk is dat er wel op staat in welke map de spelende zender staat, maar niet welke zender speelt. Ik zie er zo het nut niet van. Het lijkt mij dat er een fout is opgetreden bij het verzamelen van de gegevens voor het scherm. Ik denk dan aan ontbrekende lettertype of iets dergelijks.

De foto van WanWizard kan ik niet maken: op ons scherm komt alleen het tv-beeld of witte standaardletters op een zwarte achtergrond.



Re: Kiezen van radiozender op VU+ Duo 4K #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 2 December 2019 - 17:45

De handleiding van VU+ gaat over de software van VU+. Daar heb je met OpenPLi vrij weinig aan.

 

Staat er wel OpenPLi op die box van jou geinstalleerd?


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Kiezen van radiozender op VU+ Duo 4K #5 CodeW

  • Senior Member
  • 101 posts

0
Neutral

Posted 3 December 2019 - 10:21

Sinds ik vanmorgen een update van OPENPLI 7.2 RC (1 pakket) binnenhaalde en herstartte heb ik bij de radiozender passend beeld vergelijkbaar met het veelkleurige beeld bij tv-zenders. Toen ik de tv aanzette zag ik nog een verandering: het Openpli Release Candidate 7.2 2019/12/01 scherm met daar overheen bewegend het openpli wereld-symbool.

Na herstarten van de VU+ was bleek de verandering blijvend. Kennelijk had de update dat veroorzaakt.

Hartelijke dank voor de snelle hulp.

Als ik nu van zender verander zie ik in het venstertje de spelende zender met programma-informatie.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users