Jump to content


Photo

Problemen met afspelen YouTube fimpjes.


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 6 December 2019 - 10:58

Ik merk de laatste tijd vaak als ik een youtube filmpje zoek en daarna afspeel dit gewoon werkt dus geen probleem. Maar zodra ik deze zelfde filmpje via menu download en dus op mijn Hdd zet, en daarna weer wil afspelen hoor ik wel het geluid maar geen beeld. En dat is met de meeste filmpjes zo. Wat kan ik hier aan doen? Mijn box is Mutant HD51 met OpenPli 7.2Rc



Re: Problemen met afspelen YouTube fimpjes. #2 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 8 December 2019 - 22:51

Probleem toch opgelost, de maximale videoresolutie stond op 1920x1080 wat normaal afgespeeld kan worden. Maar als je die zelfde filmpje opneemt moet je de resolutie op 1280x720 zetten dan werkt het wel.

Re: Problemen met afspelen YouTube fimpjes. #3 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 16 December 2019 - 11:13

Er blijft toch rare dingen voor te komen in YouTube. Soms speelt de plugin wel de opgenomen filmpjes af maar andere keer weer niet. Ook zie ik als ik uit het menu ga van YouYube de tv beelden ook niet terug komen, moet ik eerst van zender veranderen dan is er weer beeld. Dit was met 6.1 niet het geval. En in een lagere resolutie neemt YouTube de film wel op de hdd maar is weer niet af te spelen, De filmlijst blijft gewoon staan en je hoort de audio wel van die film.


Edited by Loui (PD1LOI), 16 December 2019 - 11:14.


Re: Problemen met afspelen YouTube fimpjes. #4 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,271 posts

+691
Excellent

Posted 16 December 2019 - 13:14

Speel je het af via movieplayer of mediaplayer... Voor mediaplayer is onlang een bugfix uitgekomen die er voor zorgde dat je wel geluid had maar zwart beeld.


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Problemen met afspelen YouTube fimpjes. #5 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 17 December 2019 - 10:16

Speel je het af via movieplayer of mediaplayer... Voor mediaplayer is onlang een bugfix uitgekomen die er voor zorgde dat je wel geluid had maar zwart beeld.

Goeie vraag ik druk gewoon op ok in de lijst. Volgens mijn is dat normaal de movieplayer.



Re: Problemen met afspelen YouTube fimpjes. #6 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 17 December 2019 - 10:28

Het gekke is als een onwillekeurige filmpje kies met de YouTube plugin kan ik gewoon op "ok" klikken en wordt de film gewoon netjes af gespeeld.

Maar ga ik weer terug naar de lijst, waar de filmjes staan in YouTube. en ik kies een filmpje en klik dan op menu dan zie je 5 opties ik kies optie 4 "Download video" het downloaden begint, de film is opgeslagen in de map die ik daarvoor gekozen heb. Ga ik naar die map en klik op de zojuist gedownloade filmpje, dan is er geen beeld maar wel geluid. En dat is het punt waar het hier om gaat, andere films worden gewoon afgespeeld beeld en geluid.



Re: Problemen met afspelen YouTube fimpjes. #7 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 27 December 2019 - 22:56

Nog een opmerking, zodra ik en filmpje van YouTube opneemt staat deze 2x in de lijst.de eerste is alleen audio, de 2e loopt de box op vast.


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users