←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

Lettergroote in info scherm van zenderprogram

Cyrieleken11's Photo Cyrieleken11 12 May 2020

Vraag voor aanpassing van letter type.

In de Grafische MultiEPG klik ik op een zenderprogram, wanneer ik nog eens op OK klik, krijg ik een infoscherm met de uitleg over de film.

Kan je die lettergroote aanpassen, mag een beetje groter zijn voor mij

 

 

Quote

40H3X's Photo 40H3X 12 May 2020

Probeer het eens met de fontmagnifier applicatie uit de feed.

Quote

Cyrieleken11's Photo Cyrieleken11 12 May 2020

Ik heb een Bold lettertype genomen, is nu iets beter afleesbaar.

Met de groote aan te passen kan je alleen resultaat zien van de tekst die in de zenderbalken staat van de Single Epg gegevens.

De tekst van het uitleesvenster, dus voor alleen de info te zien kan ik niet groter krijgen.

Quote

Loui (PD1LOI)'s Photo Loui (PD1LOI) 12 May 2020

.
Edited by Loui (PD1LOI), 12 May 2020 - 20:26.
Quote

Loui (PD1LOI)'s Photo Loui (PD1LOI) 12 May 2020

Je kan ook de letter grote aanpassen door een getal te veranderen in de betreffende regel? Voorbeeld als dit er staat font="Regular: 28" dan verander je het getal in een grotere waarde b.v.b in 30.
Op die manier worden de letters ook groter.
Quote

Cyrieleken11's Photo Cyrieleken11 13 May 2020

De veranderingen die je met FontMagnifier kunt doen veranderen de font-groote alleen in de tekstbalken per zender, niet in het uitleesvenster dat de info laat zien van het program of film dat speelt of gaat spelen.

Achter de font regel in FontMagnifier kan je geen gegevens invullen.

Quote

mimisiku's Photo mimisiku 13 May 2020

Louis bedoelt dat je de skin.xml zélf aanpast. Dat is echter niet voor leken.. Het kleinste foutje en je zit met ellende (in het ergste geval een GSOD bootlus)...
Quote

Cyrieleken11's Photo Cyrieleken11 13 May 2020

Oké, daar gaan we ons dus niet aan wagen, bedankt maar ben wel geholpen want ik heb het toch duidelijker afleesbaar gekregen door ze op bold te zetten met de FontMagnifier.

Quote

Loui (PD1LOI)'s Photo Loui (PD1LOI) 13 May 2020

Oké probleem opgelost.
Quote