Jump to content


Photo

Opnemen van een stream

stream

  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 conib00

  • Senior Member
  • 46 posts

0
Neutral

Posted 23 August 2020 - 13:34

Hallo het topic "Opnemen van een stream" bestaat al maar is een paar jaar oud. vandaar deze nieuwe.

Het opnemen van een stream lukt mij niet meer en ik kom er niet achter waarom dat is. Kan iemand mij helpen?

De stream NPO1,2,3 geeft bij opnemen een "zandlopertje" links boven in het scherm en de enige oplossing is de ontvanger uit en weer aan te zetten wil je verder kijken.

 '

 Als ik de stream NPO Nieuws wil opnemen krijg ik een melding "Kon niet opnemen vanwege een ongeldige service" hier kom ik dan uit met exit om verder te kijken.

 

 

 

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Groeten Bas.

Systeem OE : PLi-OE
Firmware versie : OpenPLi 7.3-release (2020-08-04-release-7.3)

Kernel versie / stuurprogramma datum : 3.13.5 / 20190429 

Attached Files



Re: Opnemen van een stream #2 conib00

  • Senior Member
  • 46 posts

0
Neutral

Posted 23 August 2020 - 13:44

dit was dubbel...

Attached Files


Edited by conib00, 23 August 2020 - 13:45.


Re: Opnemen van een stream #3 conib00

  • Senior Member
  • 46 posts

0
Neutral

Posted 29 August 2020 - 11:09

Hallo is er niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? 



Re: Opnemen van een stream #4 conib00

  • Senior Member
  • 46 posts

0
Neutral

Posted 29 August 2020 - 15:55

Na eens wat nadenken (nee deed geen pijn) wat heb ik de laatste tijd veranderd... Als laatste de ServiceApp (om N/A streams te zien) geïnstalleerd deze weer gedeïnstalleerd en tot mijn verbazing kan ik de streams weer opnemen. (heb ook de N/A streams weer terug....) Het blijkt dus dat de ServiceApp iets meer doet dan alleen maar service verlenen.



Re: Opnemen van een stream #5 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 29 August 2020 - 21:02

Na eens wat nadenken (nee deed geen pijn) wat heb ik de laatste tijd veranderd... Als laatste de ServiceApp (om N/A streams te zien) geïnstalleerd deze weer gedeïnstalleerd en tot mijn verbazing kan ik de streams weer opnemen. (heb ook de N/A streams weer terug....) Het blijkt dus dat de ServiceApp iets meer doet dan alleen maar service verlenen.

Dat klopt, wanneer serviceapp is ingeschakeld dan werkt bij Merlinmusicplayer de informatie knop (Lyrics) niet meer. Dus in sommige gevallen gewoon serviceapp uitschakelen.

Re: Opnemen van een stream #6 conib00

  • Senior Member
  • 46 posts

0
Neutral

Posted 29 August 2020 - 22:06

De App uitschakelen had geen effect wel deïnstalleren.



Re: Opnemen van een stream #7 conib00

  • Senior Member
  • 46 posts

0
Neutral

Posted 18 December 2020 - 11:16

De App uitschakelen heeft wel effect.

Ben vandaag bezig geweest met ServiceApp, geïnstalleerd en staat automatisch aan op exteplayer3. 

Systeem niet of wel geherstart maakt geen verschil uit.
Bij opname stream NPOnieuws gaat het zandlopertje draaien en dat blijft zo. Is alleen te onderbreken door de ontvanger uit & aan te zetten.
Met GSTplayer is dit hetzelfde.
Als de ServiceApp uit is gezet gevolgd door een (verplichte) enigma herstart kan ik weer opnemen.




Also tagged with one or more of these keywords: stream

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users