Springen naar inhoud


Foto

Suggestie EIT


  • Please log in to reply
Er zijn 11 reacties in dit onderwerp

#1 Bram55

  • Senior Member
  • 910 berichten

+13
Neutral

Geplaatst op 21 november 2020 - 18:00

Ik gebruik op mijn Ultimo 4k, PLI7.3 en voor de EPG gebruik in de Rytec plugin.

Die EPG wordt dagelijks voor 7 dagen tegelijk binnengehaald waarbij de oude EPG.DAT wordt gewist.

Afgelopen week was er geen EPG voor FOXSPORTS, niet bij Ziggo maar ook niet op de satelliet.

Komt wel dacht ik maar helaas, zelfs nu nog geen EPG.

Omdat ik wekelijks diverse voetbalwedstrijden opneem is die EPG wel wenselijk.

Dus heb ik even EIT aangezet en naar FOXSPORTS gekeken, kort daarna had ik daar ook EPG voor een hele week.

 

Nu zou het natuurlijk handig zijn wanneer je in het menu van de EPG Import Configuratie, middels een schakelaar, die EPG EIT tijdelijk kunt aanzetten.

Je hoeft dan niet eerst naar de EPG instellingen in het menu om die EIT aan te zetten en vervolgens handmatig de EPG Import op te starten.

Na een tijdje wanneer je dus wel de EPG heb, opnieuw ver in het menu die EIT weer uitzetten.

Het is maar een idee maar zou volgens mij een toevoeging zijn op de PLI images.

 

 



Re: Suggestie EIT #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68303 berichten

+1718
Excellent

Geplaatst op 21 november 2020 - 18:02

Het is niet handig om twee EPG bronnen tegelijk actief te hebben, dus gebruik of Rytec of EIT, maar niet beide.

 

En als FoxSports al een week geen EPG heeft, heb je dat bij Willy gemeld? Want als die van niks weet, zal het ook niet veranderen...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Suggestie EIT #3 Bram55

  • Senior Member
  • 910 berichten

+13
Neutral

Geplaatst op 21 november 2020 - 18:23

Ik gebruik die twee ook niet tegelijk, alleen even als ik naar een zender kijk waarvan de EPG ontbreekt. Zie ik na twee minuten dat ik die EPG inmiddels binnen heb, zet ik die EIT weer uit.

Omdat ik niet naar andere zenders heb gekeken toen EIT aan stond, is er met de EPG van die kanalen niets gebeurt, dus geen dubbele vermeldingen.

 

Ik heb dit niet bij Willy gemeld. In het verleden al enkele malen gedaan en het werd dan ook netjes opgelost.

 

Neemt niet weg dat ik de suggestie zoals ik heb gedaan, zo gek nog niet vind.



Re: Suggestie EIT #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68303 berichten

+1718
Excellent

Geplaatst op 21 november 2020 - 19:13

M7 zend (bijna) alle EIT EPG uit op alle transponders. Dus al je dat aan zet, dan krijg je in een keer voor 50+ zenders 7 dagen EPG data binnen.

 

En aangezien dat een andere bron is worden die ook nog eens allemaal bewaard, en er zitten veel verschillen tussen Rytec en EPG, dan heb je niet goed gekeken.

 

Ik zie geen case om van alles te gaan veranderen zodat jij een paar toetsen minder hoeft in te drukken die ene keer dat het een keer nodig is. Ik denk er dus anders over.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Suggestie EIT #5 doglover

  • Rytec EPG Team
  • 16974 berichten

+635
Excellent

Geplaatst op 22 november 2020 - 13:29

Het is niet handig om twee EPG bronnen tegelijk actief te hebben, dus gebruik of Rytec of EIT, maar niet beide.

 

En als FoxSports al een week geen EPG heeft, heb je dat bij Willy gemeld? Want als die van niks weet, zal het ook niet veranderen...

 

Is vanaf deze middag gerepareerd.

Probleem:  ik weet nog altijd niet wat de fout geweest is.  Dus het kan zich opnieuw voordoen.


~~Rytec Team~~
Maxytec Multibox SE OpenPli (used as mediaplayer)
Mutant HD2400 OpenPli
Vu+ Duo OpenPli (backup)

Synology NAS

Sat: 13E, 19.2E, 23.5E and 28.2E
*Pli/Rytec EPG POWERED*


Re: Suggestie EIT #6 _HarmeN

  • Senior Member
  • 765 berichten

+4
Neutral

Geplaatst op 22 november 2020 - 21:02

Wat is er mis met de EPG van ziggo ?


Vu+ Ultimo 4K (OpenPLI-9.0) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

Vu+ Ultimo 4K (OpenPLI-9.0) :: 1x DVB-C FBC + 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

 


Re: Suggestie EIT #7 catastrofus

  • Senior Member
  • 3440 berichten

+43
Good

Geplaatst op 22 november 2020 - 21:07

2 dagen epg met omschrijving + 2 dagen epg zonder omschrijving terwijl ik graag 7 dagen epg met omschrijving wil.


2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 8.3r/nb) + een et10k/osmini (geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
 


Re: Suggestie EIT #8 Youto

  • Senior Member
  • 521 berichten

+11
Neutral

Geplaatst op 24 november 2020 - 05:55

Is die eit aan/uit functie niet via een hotkey te realiseren?

Re: Suggestie EIT #9 Bram55

  • Senior Member
  • 910 berichten

+13
Neutral

Geplaatst op 24 november 2020 - 11:50

Nee dat gaat niet. Jammer want ook dat zou het al een stuk handiger maken.



Re: Suggestie EIT #10 Youto

  • Senior Member
  • 521 berichten

+11
Neutral

Geplaatst op 25 november 2020 - 09:04

Maar via een hotkey kan je wel sneller in het epg menu komen. Scheelt toch een paar handelingen.

Re: Suggestie EIT #11 Bram55

  • Senior Member
  • 910 berichten

+13
Neutral

Geplaatst op 25 november 2020 - 14:08

Volgens mij kan dat niet, ik heb alles nogmaals nagelopen. Je kunt met de Hotkey wel in de EPG IMPORT komen maar niet in het menu waar je de EIT kunt aan/uitschakelen.



Re: Suggestie EIT #12 Youto

  • Senior Member
  • 521 berichten

+11
Neutral

Geplaatst op 26 november 2020 - 06:30

Je heb gelijk. Ik heb ook eens alle hotkey opties doorgebladerd maar een functie om op één of andere manier sneller in het menu van de epg en eit te komen ben ik ook niet tegen gekomen.


1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers