Jump to content


Photo

UP/DOWNLINK jaargang 10, nummer 26, 31 december 2020

nieuwsbrief

  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 hro

  • Senior Member
  • 2,546 posts

+754
Excellent

Posted 31 December 2020 - 10:12

UP/DOWNLINK, jaargang 10, nummer 26, 31 december 2020

pagina:    inhoud:
2    (Kanalen)nieuws en wijzigingen
2    Algemeen omroepnieuws
4    Astra 1 (KR, L, M, N) op 19,2 oost
4    Astra 3 (3B) op 23,5 oost
5    Astra 2 (2E, 2F, 2G) op 28,2 oost
5    Hotbird (13B, 13C en 13E) op 13,0 oost
6    Eutelsat (9B) op 9 oost, ontwikkelingen Joyne, vraag en antwoord
6    Kabel, IPTV, DAB+, DVB-T2, FM, AM, VOD, 5G, streams, apps (enzovoort)
8    Lokale omroepen: mutaties DAB+ en nieuws
10    Reacties en vragen van lezers
10    Joyne: combineren NL en BE, technisch en juridisch beschouwd, commentaar
12    Nederlandse tv in tweede woning in Spanje, wat is mogelijk?
14    Wetenswaardigheden
18    Gevolgen van de Brexit voor inwoners EU en gebruikers apps
20    Coronavirus en de media
21    Hardwarenieuws
22    Softwarenieuws
23    OpenPLi versie 8.0 stable is 31 december 2020 uitgekomen!
24    Computer booten vanaf een langspeelplaat
25    Stel je eens voor… deze keer:…
25    De Transponder
26    Uitsmijters
26    Houten satellieten
26    Open haard, want gezelligheid kent geen tijd…
27    Vuurwerk, alternatieven

 

Attached Files


Edited by Tech, 31 December 2020 - 15:49.
Na wat gezever een aangepaste versie geupload

Mutant HD51 via Wave T55 (5 lnb's: 9/13/19/23/28 oost) + Edision Mio 4K via Triax 1,2 meter met usals disecq.


Re: UP/DOWNLINK jaargang 10, nummer 26, 31 december 2020 #2 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 31 December 2020 - 12:10

Helaas heeft "de transponder" mijn meegestuurde bewijs niet gepubliceerd. Joyne zelf heeft die mogelijkheid geboden. Voor geïnteresseerden in het hele verhaal op het forum van Sat4All...
Met één been in het graf..... Helaas

Re: UP/DOWNLINK jaargang 10, nummer 26, 31 december 2020 #3 hro

  • Senior Member
  • 2,546 posts

+754
Excellent

Posted 31 December 2020 - 13:15

Helaas heeft "de transponder" mijn meegestuurde bewijs niet gepubliceerd. Joyne zelf heeft die mogelijkheid geboden. Voor geïnteresseerden in het hele verhaal op het forum van Sat4All...

Wij hebben je gemailde handleiding integraal (copy/paste) meegenomen. Met een link naar je berichtgeving op het forum van OpenPLi.

 

Omdat we zorgvuldig werken, lees: niet eenzijdig, is ook een reactie aan Joyne gevraagd. Toen deze kwam is die ook integraal geplaatst.

 

Volgens mij zijn we dus niet de fout ingegaan. Waarom je nu plots naar het forum van S4A verwijst ontgaat me.

 

Wij hebben wel een foutje gemaakt in het voorwoord. Een typefoutje. De Mexicaanse griep was niet in 2019 maar in 2009... sorry daarvoor. Maar geen sorry voor de tekst over technisch en juridisch Joyne NL en BE op één cam. Die is zorgvuldig tot stand gekomen.


Mutant HD51 via Wave T55 (5 lnb's: 9/13/19/23/28 oost) + Edision Mio 4K via Triax 1,2 meter met usals disecq.


Re: UP/DOWNLINK jaargang 10, nummer 26, 31 december 2020 #4 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,781 posts

+186
Excellent

Posted 31 December 2020 - 13:59

Dank weer @hro en redactie, voor dit interessante leesvoer :thumbs-up: 


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: UP/DOWNLINK jaargang 10, nummer 26, 31 december 2020 #5 gerard0610

  • Senior Member
  • 939 posts

+41
Good

Posted 31 December 2020 - 14:45

 

Helaas heeft "de transponder" mijn meegestuurde bewijs niet gepubliceerd. Joyne zelf heeft die mogelijkheid geboden. Voor geïnteresseerden in het hele verhaal op het forum van Sat4All...

Wij hebben je gemailde handleiding integraal (copy/paste) meegenomen. Met een link naar je berichtgeving op het forum van OpenPLi.

 

Omdat we zorgvuldig werken, lees: niet eenzijdig, is ook een reactie aan Joyne gevraagd. Toen deze kwam is die ook integraal geplaatst.

 

Volgens mij zijn we dus niet de fout ingegaan. Waarom je nu plots naar het forum van S4A verwijst ontgaat me.

 

Wij hebben wel een foutje gemaakt in het voorwoord. Een typefoutje. De Mexicaanse griep was niet in 2019 maar in 2009... sorry daarvoor. Maar geen sorry voor de tekst over technisch en juridisch Joyne NL en BE op één cam. Die is zorgvuldig tot stand gekomen.

 

volgens mij is alles duidelijk aan gegeven en 1:1 gekopieerd en alles prima en evenwichtig beschreven. Niemand is hier negatief neergezet. Misschien zegt het meer iets of de lezer zijn eigen referentie kader en zo als je het anders leest.
Om echt 'alle' informatie publiceren doet geen enkele journalist dus kan ik me voorstellen dat dit ook hier niet is gebeurd. De lezers haken dat echt af.

 

Om naar sat4 te wijzen is natuurlijk niet slim en zullen ook maar weinigen doen.



Re: UP/DOWNLINK jaargang 10, nummer 26, 31 december 2020 #6 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 31 December 2020 - 15:16

Hij ligt al weer op zijn plek, dank weer !


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: UP/DOWNLINK jaargang 10, nummer 26, 31 december 2020 #7 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,597 posts

+458
Excellent

Posted 31 December 2020 - 15:58

Helaas heeft "de transponder" mijn meegestuurde bewijs niet gepubliceerd. Joyne zelf heeft die mogelijkheid geboden. Voor geïnteresseerden in het hele verhaal op het forum van Sat4All...

Ik heb het even doorgelezen maar zie eerlijk gezegd geen enkel verschil tussen het gepubliceerde verhaal en wat je eerder al gezegd hebt, in elk geval loont het de moeite niet om het andere verhaal op dat 4all forum te gaan lezen.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users