Springen naar inhoud


Foto

Henksat Settings Downloadpagina online


  • Please log in to reply
Er zijn 834 reacties in dit onderwerp

#1 Henksat

  • Senior Member
  • 14843 berichten

+50
Good

Geplaatst op 29 november 2008 - 21:34

Op veler verzoek, de Henksat Settings hebben eindelijk een eigen downloadpagina, de PLi Wiki-pagina is open voor de liefhebbers: HenksatSettings

De lijsten zijn zowel als zip-file te downloaden voor gebruik met Dreamboxedit, als ook de tar.gz-files voor wie een E1 box wil updaten via manual upload. Voor E2 staan er ook tar.gz files, maar deze zijn voor de E2 downloads vanuit de image, hier kunnen jullie verder niks mee.
Momenteel zijn de nieuwe E1 lijsten ook via de downloads beschikbaar, zie hiervoor latest PLi news op je box.
Voor E2 zullen ze snel online komen, dit heeft nou eenmaal wat meer werk nodig. Je kunt alvast wel de E2 zip-file(s) gebruiken met Dreamboxedit.

De zenderlijsten hebben al de datum van 1 december 2008, ik streef ernaar maandelijks een update uit te gaan brengen. In dat geval zal de naam altijd 1 december, 1 januari 1 februari etc. zijn.
De rotatinglijst is nog niet helemaal af, hier moet nog wel wat aan gebeuren. Hiervoor moet ik eerst wijzigingen aanbrengen in mijn opstelling(en). (bij voorkeur snel een DM8000 vanwege dubbele HD-tuners)

Momenteel zijn beschikbaar:

1. Astra 19.2
2. Astra 19.2 & Hotbird 13.0
3. Astra 19.2 & Astra 23.5
4. Astra 28.2 Astra 23.5 Astra 19.2
5. Astra 28.2 Astra 23.5 Astra 19.2 & Hotbird 13.0
6. Henksat Wavefrontier 28.2E – 12.5W
7. Henksat Rotating 45E – 45W

Veel plezier met de nieuwe lijsten.

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #2 Henksat

  • Senior Member
  • 14843 berichten

+50
Good

Geplaatst op 1 februari 2009 - 09:58

Er zijn weer nieuwe zenderlijsten beschikbaar op de bekende lokatie: http://www.pli-image...HenksatSettings
Snel ook weer beschikbaar in de PLi downloads.

Highlights last update:

- Removed Eutelsat 10.0 E from Wavefrontier Settings
- Add Eurobird 9.0 E (better/more content)
- New scanned all satellites
- Add Telesat Bouquet (Thanx to Stefke)
- Parental lock active now
- Updated HDTV Bouquet
- And much more channel updates .....


Veel plezier ermee en tot de volgende keer.

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #3 robbedoes007

  • Senior Member
  • 208 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 19 mei 2009 - 00:41

wanneer komt er nog eens een nieuwe release uit?

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #4 hemertje

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 33469 berichten

+118
Excellent

Geplaatst op 19 mei 2009 - 07:24

kinderen die vragen worden overgeslagen!

vergeet niet dat het ook voor ons een hobby is in onze eigen spaarzame vrije tijd...
soms zijn er wel eens tijden dat je zelfs voor je hobby geen tijd hebt!

maar wat let je om zelf te scannen en de wijzigingen te delen met de gehele dreambox communitie en niet altijd op anderen te leunen?
dit in de gedachte van de Open Communitie die Dreambox heet...

on the Glassfibre 1GB DVB-C...


Re: Henksat Settings Downloadpagina online #5 arjan_vs

  • Senior Member
  • 79 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 9 juni 2009 - 21:19

Beste lezers,

Misschien vreemde vraag. Maar in mijn Setting lijst in me DM800, vind ik de nieuwe henksat lijst niet terug.

Ik heb al verschillende keren software upgrade gedaan, maar nog steeds de oude 1-2-2009 henksat lijst in me boeketten.

Wat doe ik fout?

Arjan

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #6 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27380 berichten

+393
Excellent

Geplaatst op 9 juni 2009 - 22:03

Eerst de oude de-installeren en daarna kan je de nieuwe downloaden.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Henksat Settings Downloadpagina online #7 Henksat

  • Senior Member
  • 14843 berichten

+50
Good

Geplaatst op 10 juni 2009 - 07:15

Eerst de oude de-installeren en daarna kan je de nieuwe downloaden.


Nee.
De nieuwe lijsten staan nog niet in de public E2 feed, omdat we de release van Jade-3 aan het voorbereiden zijn, dan staat ie er wel in. Wordt dus even handmatig erin zetten.

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #8 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27380 berichten

+393
Excellent

Geplaatst op 10 juni 2009 - 08:51

Ik bleek dus te voortvarend, ervan uitgaande dat ook deze al public 'zou zijn'. /images/smiley/grin.gif

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Henksat Settings Downloadpagina online #9 arjan_vs

  • Senior Member
  • 79 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 10 juni 2009 - 18:49

Dat verklaard veel. Bij de dm600 moet je 2 keer downloaden en dan pakt die het. Of handmatig menu updaten.

Dan wacht ik op jade3. Wanneer mag die verwacht worden, ongeveer. Ik zal niemand niks kwalijk nemen als het 6 maanden later is ;)

Grz

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #10 marvella

  • Member
  • 5 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 19 juni 2009 - 23:01

Ha henksat super de lijsten van jou.

kan ik ook de bijgehouden ziggo lijst brabant uplaoden zodat je die met de dreambox kunt downloaden.

zoiets als henksat ziggo brabant.

ze veranderen nogal eens van kanalen en er komen zeer veel vragen over.

het zou dan makelijk zijn dat ze die gewoon kunnen downloaden zoals die lijsten van jou.

hoop snel ies te horen.

Groetjes Maikel /images/smiley/grin.gif

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #11 Henksat

  • Senior Member
  • 14843 berichten

+50
Good

Geplaatst op 4 juli 2009 - 12:18

Nieuwe zenderlijsten beschikbaar: 04-07-2009

Highlights last update:

•Some changes Canal Digitaal NL
•Renewed Sky Deutschland (Premiere)
•New scanned all satellites
•Add:Russian, Turksat, Digiturk, Asian, Central Europe,Religion Bouquet (Thanx to Obiwan)
•New list available: Astra 19.2, Astra 28.2, Astra 23.5, Hotbird, Türksat 42.0 & Eutelsat 7.0 (Thanx to Obiwan)
•And much more channel updates .....
•Special Thanks to Obiwan for his great settings for the Turkish community



http://www.pli-image...HenksatSettings

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #12 Kaljo

  • Member
  • 30 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 7 juli 2009 - 13:38

Waarom zapt mijn DM600 niet naar alle HD zenders? niet via de AB en ook niet via webbrowser alleen WEL via dreamboxedit?
heb wel div HD-zenders op TV gezet(staan bijna allemaal op data)
Wil graag een prog opnemen van BBC HD

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #13 hemertje

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 33469 berichten

+118
Excellent

Geplaatst op 7 juli 2009 - 16:16

de tuner van je DM600 ondersteunt alleen de DVB-S signalen en niet de DVB-S2 signalen waarop tegenwoordig de meeste zenders mee uitzenden.

on the Glassfibre 1GB DVB-C...


Re: Henksat Settings Downloadpagina online #14 Kaljo

  • Member
  • 30 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 7 juli 2009 - 16:58

I know, maar BBC HD staat in de settingslijst gewoon DVB-S, dus vreemd dat ie daar niet heen zapt dan

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #15 finchy

  • Member
  • 6 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 22 juli 2009 - 10:43

Eerst en vooral: dank voor de zenderlijsten van henksat, vind ze de beste op internet!

Nu dan, heb de nieuwe henksat gedownload en wel de rotating 45E-45W.

Nu heb ik de lijst al eens bekeken met dbedit, maar hij gaat maar tot 12,5W.

Is dit normaal of doe ik iets fout?

Thx!

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #16 Henksat

  • Senior Member
  • 14843 berichten

+50
Good

Geplaatst op 22 juli 2009 - 16:48

Nu heb ik de lijst al eens bekeken met dbedit, maar hij gaat maar tot 12,5W.

Is dit normaal of doe ik iets fout?


Nee, klopt. Zie de henksatsettings pagina

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #17 finchy

  • Member
  • 6 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 22 juli 2009 - 17:08

Wat moet ik daar zien dan??

Het is net die pagina waar ik de lijst gedownload heb en er staat toch echt bij 45E-45W

Heb overigens DB800

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #18 smoldersonline

  • Member
  • 6 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 30 juli 2009 - 17:50

Ongetwijfeld de meest n00bish vraag sinds (aller)tijden.., maar ik waag het erop, please be gentle. Ben sinds een paar dagen aan het pionieren met mijn nieuwe satelliet opstelling: Visiosat met 4 (ik meen quattro) lnb's op 13.0E, 19.2E, 23.5E en 28.2E, met 17/6 multiswitch naar een DB500 met laatste Pli image. Na wat experimenter denk ik dat op de switch de volgorde is: (1) 28.2E (2) 23.5E (3) 19.2E (4) 13.0E. Met een "automatische Multisat scan" worden lang niet alle services gevonden en ik hoopte dat de Henksat Settings uitkomst zouden kunnen bieden. Maar ik begrijp nu dat de volgorde belangrijk is en dat ik daarom geen beeld krijg op de services uit de lijst. Heel verhaal maar nu mijn vraag, kan ik dit oplossen zonder de volgorde op de switch of schotel te veranderen - dus in de lijst of op de box?

Reeds nu veel dank voor jullie feedback!

Re: Henksat Settings Downloadpagina online #19 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68309 berichten

+1719
Excellent

Geplaatst op 30 juli 2009 - 18:22

De volgorde van de LNB's op de switch moet kloppen met de volgorde waarin de LNB's op de box zijn gedefinieerd. Een settingslijst maakt geen deel uit van deze vergelijking...

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Henksat Settings Downloadpagina online #20 smoldersonline

  • Member
  • 6 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 30 juli 2009 - 21:01


@WanWizard: dank voor je feedback! Als is de DB (na een verse flash en satelliet config) laat scannen vind ik op 3 van de 4 satellieten services die ik kan linken naar een specifieke satelliet (bijvoorbeeld BBC World op 19.2E en Bloomberg op 13.0E). Het lijkt erop dat mijn instellingen op de DB kloppen met de switch. Omdat lang niet alle services worden gescanned laad ik daarna de lijst. Ik krijg nu op geen enkele zender beeld. Het vreemde is dat ook de zenders die na de eerste scan beeld gaven (BBC World en Bloomberg) nu zwart blijven. Iemand enig idee waar deze n00b fout gaat?





1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers