Springen naar inhoud


Foto

Lege opname(s) bij zappen

Vu+uno4kse oscam

  • Please log in to reply
Er zijn 2 reacties in dit onderwerp

#1 Hanjo_in_France

  • New Member
  • 2 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 20 februari 2021 - 17:46

Hallo,

Sinds enige weken gebruik ik de VU+ Uno 4k SE waarop de leverancier OpenPli 7.1 en Oscam heeft geïnstalleerd. Daarvoor gebruikte ik een Topfield die net als de VU+ zijn signaal ontvangt via een monoblock lnb met een enkele kabel. Mijn Canal Digitaalkaart is direct in de kaartlezer geplaatst. 

 

Wanneer ik bv NPO1 en NPO3 tegelijk opneem (op de ingebouwde harde schijf) verloopt dat prima, maar zodra ik tijdens een identieke situatie naar bv NPO2 zap heb ik lege opnames, alle bestanden zijn aangemaakt, maar de ts is leeg. Ik heb de optie voorrang aan een opname te geven ingeschakeld.

 

Bij de Topfield was het niet mogelijk om naar een zender te zappen die door de opname niet beschikbaar is. Bestaat er in OpenPli een optie om het zappen naar een niet beschikbare zender te verhinderen of kan ik op een andere manier voorkomen dat de opnames leeg zijn (anders dan "niet zappen")?



Re: Lege opname(s) bij zappen #2 mimisiku

  • Senior Member
  • 5458 berichten

+114
Excellent

Geplaatst op 20 februari 2021 - 18:49

Met een enkele kabel ben je gelimiteerd door ontvangst van dezelfde teansponder... Gauw een duoLNB of andere LNB configuratie. Tweede kabel naar de VU+uno4Kse .
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Lege opname(s) bij zappen #3 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5782 berichten

+186
Excellent

Geplaatst op 20 februari 2021 - 19:46

....en snel upgraden naar PLi 8 via het menu https://wiki.openpli...mage_support.29


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.




Also tagged with one or more of these keywords: Vu+uno4kse, oscam

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers