Jump to content


Photo

timeshift hangt box op


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 mattheu

  • Senior Member
  • 83 posts

0
Neutral

Posted 16 June 2021 - 11:12

beetje vreemd verschijnsel.

ik heb een usb hdd aan mijn ontvanger aangesloten .normaal ziet de box dan de hdd als media usb, en kan ik bij opnamelocatie de paden opgeven.

helaas kan ik daar alleen kiezen voor hdd maar als ik deze kies zegt hij is niets aangesloten. dus staat alles ingesteld als standaard opnamelocatie en kan ik ook opnames maken op mijn usb hdd.

zodra ik bij instelling opnamelocatie bij timeshift kan ik alleen kiezen   media/hdd.  in het begin als ik dan op timeshift drukte en daarna deactiveerde werd de box zeer traag met zappen zag steeds de spinner draaien.

nu na het terug zetten naar fabrieksinstelling werkt timeshift helemaal niet meer .

wat doe ik hier verkeerd.



Re: timeshift hangt box op #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 16 June 2021 - 12:31

Je kunt daar ook op "Ok" drukken, en als het gewenste bookmark er niet bij staat, met CH-/P- naar boven gaan en naar de gewenste locatie navigeren, en dan selecteren met "Ok".

 

Het is me niet duidelijk waarom je bij timeshift andere bookmarks ziet dan voor de andere opname locaties, dat is inderdaad niet logisch.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: timeshift hangt box op #3 mattheu

  • Senior Member
  • 83 posts

0
Neutral

Posted 16 June 2021 - 13:04

nou volgens mij opgelost.

ik heb pli opnieuw geflascht, en de externe schijf eens in de usb 2.0 gestoken ipv 3.0 . of dit het was weet ik niet maar het werkt weer beetje vreemd allemaal, maar ik denk dat het aan mij ligt zal wel weer iets verkeerd gedaan hebben.

hartelijk dank voor de hulp.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users