Jump to content


Photo

Formule 1 Viaplay

formule

  • Please log in to reply
90 replies to this topic

#1 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 8 December 2021 - 14:07

Hi....

Kennis van me is zoekende naar nieuwe box [ en ik mss ook  haha]

Maar een voorwaarde... F1 iig voor hem.

 

Mijn vraag, is er iemand die een idee heeft of Formule 1 bij canal digital blijft/komt/tezien is  oid?

Andere vraag...

Iemand een pli box icm viaplay?

Stream iptv of wat dan ook.

 


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Formule 1 Viaplay #2 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 8 December 2021 - 14:14

Hi....

Kennis van me is zoekende naar nieuwe box [ en ik mss ook  haha]

Maar een voorwaarde... F1 iig voor hem.

 

Mijn vraag, is er iemand die een idee heeft of Formule 1 bij canal digital blijft/komt/tezien is  oid?

Andere vraag...

Iemand een pli box icm viaplay?

Stream iptv of wat dan ook.

Gaat niet werken net zoals Netflix helaas, of een abo nemen bij Sky dld, of ORF of ServusTV.

Dan krijg je bij Sky alleen F1 en geen ongevraagde voetbal en ander voetbal zooi voor €13,99 p/m :lol:

Ik las dat Ziggo en KPN de enigste providers zijn die Viaplay gaan aanbieden, en de NOS heeft sub-rechten gekocht voor alle Nederlandse F1 wedstrijden


Edited by Sagitarius, 8 December 2021 - 14:18.

73's

PE1AQZ


Re: Formule 1 Viaplay #3 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 8 December 2021 - 14:20

Alle 3 de zenders die je noemt zijn duits/oostenrijks?

Zijn toch niet aan te schaffen in nl?

Maar daar dus wel achter betaalmuur?

Zou Canal Digitaal niets doen?


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Formule 1 Viaplay #4 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 8 December 2021 - 14:26

Alle 3 de zenders die je noemt zijn duits/oostenrijks?

Zijn toch niet aan te schaffen in nl?

Maar daar dus wel achter betaalmuur?

Zou Canal Digitaal niets doen?

Zijn Duits en Oostenrijks, ServusTV is van RedBull dus logisch dat die het samen uitzenden en nog goed ook met uitstekende voorbeschouwingen zonder het geleuter van Mol en kornuiten.

Canal Digitaal gaat bij mijn weten niets doen, dat is te duur voor ze.

Uiteraard achter een betaalmuur maar dat is bij Viaplay ook, en ook nog eens via IPTV een dubbele handicap als je geen snel internet hebt.


73's

PE1AQZ


Re: Formule 1 Viaplay #5 HFX

  • Senior Member
  • 323 posts

+8
Neutral

Posted 8 December 2021 - 15:01

Bron AD  :       Formule 1 bij KPN en VodafoneZiggo, Grand Prix van Zandvoort komende drie jaar live te zien bij NOS

De nieuwe rechtenhouder van de Formule 1, het Scandinavische NENT, heeft een deal gesloten met KPN en VodafoneZiggo. Wie via deze kabelaanbieders de Formule 1 wil zien moet volgend jaar 13,99 euro per maand betalen. De Grand Prix van Zandvoort is de komende drie jaar live bij de NOS te volgen. De omroep heeft bovendien de samenvattingsrechten voor alle andere races bemachtigd.

Hanneke van Houwelingen 08-12-21, 09:15Laatste update: 10:13

 

 

Lange tijd was onduidelijk hoeveel Formule 1-fans vanaf 2022 moeten betalen om de autosport te kunnen volgen. De nieuwe rechtenhouder, het Scandinavische NENT (Nordic Entertainment Group), vraagt 13,99 euro per maand voor een abonnement op de eigen streamingsdienst Viaplay. Ook sloot het een deal met de kabelaanbieders KPN en VodafoneZiggo, waar de Formule 1 straks tegen betaling te zien zijn. 

 
 

De Grand Prix van Zandvoort is de komende drie jaar live en gratis te volgen via de NOS. Deze omroep bemachtigde ook de samenvattingsrechten. In het nieuwe Formule 1-seizoen zendt de NOS drie minuten van de kwalificatie en een samenvatting – van maximaal 15 minuten – van iedere Grand Prix uit.


Edited by HFX, 8 December 2021 - 15:04.


Re: Formule 1 Viaplay #6 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,123 posts

+685
Excellent

Posted 8 December 2021 - 16:09


Wie via deze kabelaanbieders de Formule 1 wil zien moet volgend jaar 13,99 euro per maand betalen.

Weer 13,99 apart voor Darts, Formule1, Duits voetbal enz... Overal mag je voor betalen en ik ben bang deze is VEEEEEEL te DUUUUUR... Dus weer een rede dat de illegale IPTV boeren nog beter gaan boeren...


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Formule 1 Viaplay #7 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 8 December 2021 - 16:14

Ik weet de prijzen...

En ik vraag me ook af of de aanbieders geen foutje gaan maken...

Maar ik dacht mss hebben de linux boxen een optie ergens om formule1 radio icm met een internet stream oid te koppelen.

Of een app waarbij via een andere buitenlandse aanbieder een goedkoper abonnement aan te schaffen.

 

eerlijk gezegd had ik meer gehoopt op pay per vieuw. Ik zou blij zijn met alleen de wedstrijd ipv hele weekend..

 

Nu weer zo'n vast betaalsysteem.... :angry:  :angry:


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Formule 1 Viaplay #8 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 8 December 2021 - 17:13

Ik weet de prijzen...

En ik vraag me ook af of de aanbieders geen foutje gaan maken...

Maar ik dacht mss hebben de linux boxen een optie ergens om formule1 radio icm met een internet stream oid te koppelen.

Of een app waarbij via een andere buitenlandse aanbieder een goedkoper abonnement aan te schaffen.

 

eerlijk gezegd had ik meer gehoopt op pay per vieuw. Ik zou blij zijn met alleen de wedstrijd ipv hele weekend..

 

Nu weer zo'n vast betaalsysteem.... :angry:  :angry:

Nou dan geen F1 voor jou als je er niets voor over hebt, heb je wel Netflix of is dat ook te duur ?


73's

PE1AQZ


Re: Formule 1 Viaplay #9 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 8 December 2021 - 17:45

 

Ik weet de prijzen...

En ik vraag me ook af of de aanbieders geen foutje gaan maken...

Maar ik dacht mss hebben de linux boxen een optie ergens om formule1 radio icm met een internet stream oid te koppelen.

Of een app waarbij via een andere buitenlandse aanbieder een goedkoper abonnement aan te schaffen.

 

eerlijk gezegd had ik meer gehoopt op pay per vieuw. Ik zou blij zijn met alleen de wedstrijd ipv hele weekend..

 

Nu weer zo'n vast betaalsysteem.... :angry:  :angry:

Nou dan geen F1 voor jou als je er niets voor over hebt, heb je wel Netflix of is dat ook te duur ?

 

 

Tsja... Wat wil je horen...

Als jij het allemaal normaal vind. Duur pakket bij CD, spoti, Tv, Internet, Telefoons, enz enz

En wat kijk je meestal reclame..

 

maar goed ja die heb ik en ja die €14 en ja enz 

Maar als dat de oplossing is op mijn vraag :wub:  :unsure:

 

Doe maar een slotje


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Formule 1 Viaplay #10 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 8 December 2021 - 17:55

Ik vind die betaalmuren ook steeds hoger worden. Wat ik het meest gemeen vind is dat je nuet een IPTV provider hebt die alles aanbiedt. Nu moet je voor de zaken die je familie wil zien allemaal aparte abo’s nemen waardoor zenders die je vroeger gewoon (ook betaald) had nu 3 a 4 keer duurder zijn… En daarom doe ik er nietaan mee.. Ik heb een ORF kaart en kan dus gewoon lineair kijken naar de F1…


Met één been in het graf..... Helaas

Re: Formule 1 Viaplay #11 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 8 December 2021 - 18:29

 

Tsja... Wat wil je horen...

Als jij het allemaal normaal vind. Duur pakket bij CD, spoti, Tv, Internet, Telefoons, enz enz

En wat kijk je meestal reclame..

 

maar goed ja die heb ik en ja die €14 en ja enz 

Maar als dat de oplossing is op mijn vraag :wub:  :unsure:

 

 

Tja dat is dus gewoon een luxe probleem, die 14 euro heb je wel over voor films, en CDS en spotfy zijn nu niet echt een levens behoefte ik investeer daar zelf geen dubbeltje aan welk platform dan ook, en ik mis niets.

Het enige waar ik in investeer (de) is snel internet, heb hier 1Gb glasvezel, gratis telefoon voor een prijsje van 39,95, dat is mij het dubbel en dwars waard.


73's

PE1AQZ


Re: Formule 1 Viaplay #12 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 8 December 2021 - 18:33

Ik vind die betaalmuren ook steeds hoger worden. Wat ik het meest gemeen vind is dat je nuet een IPTV provider hebt die alles aanbiedt. Nu moet je voor de zaken die je familie wil zien allemaal aparte abo’s nemen waardoor zenders die je vroeger gewoon (ook betaald) had nu 3 a 4 keer duurder zijn… En daarom doe ik er nietaan mee.. Ik heb een ORF kaart en kan dus gewoon lineair kijken naar de F1…

ORF kaart vertel?


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Formule 1 Viaplay #13 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 8 December 2021 - 18:35

 

 

Tsja... Wat wil je horen...

Als jij het allemaal normaal vind. Duur pakket bij CD, spoti, Tv, Internet, Telefoons, enz enz

En wat kijk je meestal reclame..

 

maar goed ja die heb ik en ja die €14 en ja enz 

Maar als dat de oplossing is op mijn vraag :wub:  :unsure:

 

 

Tja dat is dus gewoon een luxe probleem, die 14 euro heb je wel over voor films, en CDS en spotfy zijn nu niet echt een levens behoefte ik investeer daar zelf geen dubbeltje aan welk platform dan ook, en ik mis niets.

Het enige waar ik in investeer (de) is snel internet, heb hier 1Gb glasvezel, gratis telefoon voor een prijsje van 39,95, dat is mij het dubbel en dwars waard.

 

 

 

Tsja... 

Wss nieuwsgroepen enz enz enz:-)

Want anders alleen snel internet voor?

 

Ik leef samen met een gezin, dus er zijn soms andere keuzes...


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Formule 1 Viaplay #14 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 8 December 2021 - 18:48

Wat moet ik daarover vertellen? Een ORF kaart is een ORF kaart. Een kaart voor de Oostenrijkse omroep….


Met één been in het graf..... Helaas

Re: Formule 1 Viaplay #15 S_Hopper

  • Senior Member
  • 298 posts

+6
Neutral

Posted 8 December 2021 - 18:54

Ik heb een SRG (Zwitserland) kaart, die zenden volgend jaar ook de F1 uit. Echter niet de trainingen.

Re: Formule 1 Viaplay #16 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 8 December 2021 - 19:00

Had ik ook geprobeerd, maar dat is me niet gelukt….


Met één been in het graf..... Helaas

Re: Formule 1 Viaplay #17 julion

  • Senior Member
  • 144 posts

+2
Neutral

Posted 8 December 2021 - 20:38

De Waalse landelijke zenders (La Une HD/Tiplk/La Trois) zende dit jaar ook De F1 races uit.

Te ontvangen via TV-Vlaanderen / Telesat (Hotbird) of als je geluk heb, als je langs de grens woont, via DVB-T.

Of zij het volgend ook nog uitzenden is nog niet bekend.

 

Een, goedkoper, alternatief voor viaplay is F1TV.com
Nu betaal je € 7,99 per maand of € 64,99 voor een heel jaar.
https://www.formula1...1-tv.html#en-NL

 

Zo wie zo kunnen wij volgend jaar minstens 2 races gratis zien.
GP Zandvoort via de NOS en de GP van Spa via Een (Belgie).

De GP van Silverstone wordt waarschijnlijk ook gratis uitgezonden via Channel4 (Astra 2)

En de Duitse RTL gaan komend jaar ook minstens 4 races live uitzenden.
https://www.infosat....der-vier-rennen


Edited by julion, 8 December 2021 - 20:39.


Re: Formule 1 Viaplay #18 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 8 December 2021 - 20:47

Het probleem is het ‘rupsjes nooitgenoeg’ fenomeen… De zooi wordt voor een absurd bedrag verkocht aan de hoogste bieder. Vervolgens achter een nog hogere betaalmuur en weg bij de lineaire betaal televisie. Viaplay/NENT in dit geval wil door exclusiviteit gewoon cashen onder het mom van “de echte fan betaalt toch wel”. Vergelijk het maar met roken… “Als het HFL 2,50 kost, stop ik zei mijn vader ooit”. 40 jaar later rookte hij nog steeds.. En dát weten ze, dus gaan ze er gewoon mee door.. Enige wat helpt is gewoon NIET lid worden(en masse). Dan is voor hun de doodssteek… 


Met één been in het graf..... Helaas

Re: Formule 1 Viaplay #19 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 8 December 2021 - 20:52

1 been in het graf?
Tsja ik kan me de tijd van 1 2 en toen 3 rtl Veronique. Enz enz nog herrinneren.. vroeger zeker niet als beter.. maar dit wordt langzaam te gek. Had cd met sport erin, is al niet echt goedkoop. Maar dan heb je alles. Nu moet er weer wat bij een wss krijg je ook nog reclame..

Kijk toch maar eens naar de gratis opties voordat ik weer abonnement erbij ga nemen

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Formule 1 Viaplay #20 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 8 December 2021 - 20:56

Echt gratis opties zijn er niet… Het is betalen en gewoon niet kijken…


Met één been in het graf..... Helaas


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users