←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

ZGemma met OpenPli

Locked

lodv's Photo lodv 17 Jul 2022

Ik heb een ZGemma Star H2 met OpenPli daarop geïnstalleerd.

Ik wil een IPTV abonnement afsluiten (wellicht bij IPTVTotaal). Ik zal dan eerst de IPTVTotaal software hierop moeten installeren neem ik aan.

Graag zou ik weten hoe ik dit moet doen. 

Zou u mij een handje op weg kunnen helpen hoe ik dit moet doen.

Dank en vriendelijke groet,

Yvonne

 

Quote

Sagitarius †'s Photo Sagitarius † 17 Jul 2022

Ik heb een ZGemma Star H2 met OpenPli daarop geïnstalleerd.

Ik wil een IPTV abonnement afsluiten (wellicht bij IPTVTotaal). Ik zal dan eerst de IPTVTotaal software hierop moeten installeren neem ik aan.

Graag zou ik weten hoe ik dit moet doen. 

Zou u mij een handje op weg kunnen helpen hoe ik dit moet doen.

Dank en vriendelijke groet,

Yvonne

Dat kun je vergeten, dat gaat niet werken op een open source ontvanger zoals de H2, dit soort ontvangers zijn eigenlijk niet geschikt voor IPTV, je kunt dan beter een (Android) iptv boxje kopen die heeft veel meer mogelijkheden als media speler.

Quote

Heppieboeddah's Photo Heppieboeddah 17 Jul 2022

Op zich zou dat wel kunnen. De m3u downloaden en importeren op de H2. Komt dan bij je boeketten te staan. E-Channelizer zou men kunnen gebruiken.

 

Echter, TVtotaal biedt per saldo wel illegale streams aan. Volgens mij ook niet echt bespreekbaar hier.

 

Lijkt mij dat TVTotaal of de andere aanbieders je hier bij zouden moeten helpen/adviseren

 

En zoals hierboven gememoreerd. Een Android box is wat dat betreft veel eenvoudiger.

Quote

Jork's Photo Jork 17 Jul 2022

Yvonne dit is een illegale aanbieder. Waar zit je moraal?
Quote

Frenske's Photo Frenske 17 Jul 2022

Los van wat TS ermee wilt doen, dat is hier niet toegestaan om te bespreken, is een oude Star H2 daar niet of nauwelijks geschikt voor.

Koop een media player voor een paar tientjes (€ 89.-) en doe daar jouw kunstje mee. Ik sluit dit topic maar gelijk.

Quote
Locked