Jump to content


Photo

Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie?


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 Freak

  • Senior Member
  • 202 posts

0
Neutral

Posted 29 December 2022 - 16:44

Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie?



Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #2 XRayhTec

  • Senior Member
  • 439 posts

+8
Neutral

Posted 29 December 2022 - 16:46

En wat zou jij aan die kennis hebben?

607xRAYHTECV13

ET4x00RAYHTEC4.0

XP1000RAYHTEC7B

H9COMBORAYHTEC9b


Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #3 Freak

  • Senior Member
  • 202 posts

0
Neutral

Posted 29 December 2022 - 16:50

misschien interesse



Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #4 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,782 posts

+186
Excellent

Posted 29 December 2022 - 16:53

Dit heeft niks met OpenPLi te maken en wordt verhuist naar de Lounge.


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #5 Freak

  • Senior Member
  • 202 posts

0
Neutral

Posted 29 December 2022 - 16:54

Dit heeft niks met OpenPLi te maken en wordt verhuist naar de Lounge.

ok



Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #6 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 29 December 2022 - 17:21

Ik werk in de ICT en satellietbranche. Installatie van schotels, ontvangers en diverse abonnementen voor klanten. Canal Digitaal, TV-Vlaanderen, HD+ Duitsland e.a. waaronder ook Digitürk..


Met één been in het graf..... Helaas

Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #7 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 29 December 2022 - 18:54

Ik ben arbeidsongeschikt en verdien veel meer dan ik krijg...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #8 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,123 posts

+685
Excellent

Posted 29 December 2022 - 19:20

Ik werk nog steeds en mijn pensioen datum wat ooit mijn 65 verjaardag was schuift steeds naar een oudere leeftijd, zodat ik langer voor een pensioen kan sparen waar ik steeds korter van kan gaan genieten…

Edited by littlesat, 29 December 2022 - 19:22.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #9 luisteraar

  • Senior Member
  • 2,479 posts

+24
Neutral

Posted 29 December 2022 - 20:48

Ik ben al jaren met pensioen dik tevreden.
In de eerste jaren van pensioen moest ik klanten afslaan ,wilde niet meer werken genoeg is genoeg.

Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #10 jnn1

  • Senior Member
  • 31 posts

+1
Neutral

Posted 30 December 2022 - 09:47

Ik ben al 27 jaar vertegenwoordiger van een Duits bedrijf dat electrisch gereedschap maakt en verkoopt. Op 1 mei 2025 hoop ik op vervroegd pensioen te kunnen (ik woon in België). De laatste paar maanden is mijn salaris minder wegens slechte verkoopcijfers. ( Andere merken hebben het zelfde probleem).



Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #11 luisteraar

  • Senior Member
  • 2,479 posts

+24
Neutral

Posted 30 December 2022 - 10:50

Als je binnen de eu in andere landen gewerkt hebt kan je met verrassing komen.

Woon in Belgie in B moet je met 65 met pensioen mijn NL pensioen met 67 en mijn CH pensioen met 64

De verplichte pensioen in B was even een probleem.



Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #12 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,123 posts

+685
Excellent

Posted 30 December 2022 - 11:18

Pensioen in Nederland is onlangs verhoogd naar 67 jaar en 3 maanden... :(


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #13 jnn1

  • Senior Member
  • 31 posts

+1
Neutral

Posted 30 December 2022 - 12:01

Ik mag hier na 42,5 jaar met vervroegd pensioen. Mijn normaal pensioen zou op 1 nov 2028 zijn. Maar aangezien ik serieuse gezonfheidsproblemen heb gehad, denk ik nu dat ik zo snel als mogelijk vrije tijd wil nemen om nog met mijn 2 kleinkinderen bezig te kunnen zijn.



Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #14 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,380 posts

+393
Excellent

Posted 31 December 2022 - 10:35

Ik mag hier na 42,5 jaar met vervroegd pensioen. Mijn normaal pensioen zou op 1 nov 2028 zijn. Maar aangezien ik serieuse gezonfheidsproblemen heb gehad, denk ik nu dat ik zo snel als mogelijk vrije tijd wil nemen om nog met mijn 2 kleinkinderen bezig te kunnen zijn.

 

Met name dat laatste zou nu juist de hoogste prioriteit moeten hebben. Hier genieten wij volop van onze twee kleinkinderen + de onlangs toegevoegde bonus kleinkinderen.

Ik ben sinds 2000 deels arbeidsongeschikt en vanaf 2008 volledig maar werkte nog ‘gewoon’ door in de amusementssector. Daar ben ik vanaf 1977 in werkzaam geweest. In 2009 meende mijn toenmalige werkgever het zonder mij te kunnen en werd ik naar huis gestuurd, zogenaamd a.g.v. de door hen aangevoerde argumentatie ‘economische redenen’. Daarna ben ik, puur voor het ‘sociale’ een satelliet gerelateerd bedrijfje begonnen tot heden. Rekenkundig zit ik jaarlijks vrijwel constant rond de nullijn. :P  De kosten rijzen immers te pan uit.  :D 

 

Inmiddels ben ik al ruim 2 jaar ‘met Drees’ waar ik mag genieten van een ‘riant pensioen’. Althans zo werd dit ons ooit door een eerdere werkgever voorgehouden. Die werkgever had voor zichzelf goed gezorgd en had zijn schaapjes al op het droge door tijdige verkoop van zijn ‘kindje’. Het riante pensioen is teveel om voor dood te gaan maar te weinig om van te leven.  :D  :D  Ach, je leert om te gaan met de opgelegde beperkingen.  ;)


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #15 pgmpli

  • Senior Member
  • 534 posts

+20
Neutral

Posted 31 December 2022 - 11:39

Werken, ben je gek man,

 

1*h_wTrluEsM4OgRn1JwZkOA.jpeg


Vu+ DUO 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + DVB-T USBtuner


Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #16 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,598 posts

+458
Excellent

Posted 31 December 2022 - 12:21

Ik werk 33 jaar bij een bedrijf wat intussen een aantal malen is overgenomen door andere bedrijven en zit in de security management systemen (echt serieus grote systemen) en heb dus heel veel raakvlakken met alles wat met ICT te maken heeft, tegenwoordig gaat alles over het netwerk :)

 

Ik hoop over 6 jaar een pensioenwaardige leeftijd te behalen alhoewel ik raakvlakken met Littelsat heb, ik vraag me af hoelang er nog genoten kan worden tegen die tijd dat ik met pensioen ga, die wordt steeds verder de verkeerde kant op geschoven....

 

Ik verdien veel te weinig voor wat ik doe maar dat geldt denk ik voor de meeste mensen ;) 


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #17 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,123 posts

+685
Excellent

Posted 31 December 2022 - 13:25

Als het pensioengeld niet op is, dan is de tijd wel op. Tijd is geld… geen tijd meer is voor niets gespaard voor het pensioen

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #18 luisteraar

  • Senior Member
  • 2,479 posts

+24
Neutral

Posted 31 December 2022 - 14:36

Tja pensioen sparen iets van de laatste 25 jaar in NL toen al bleek dat aow inkomen niet

meer voldoet aan leef kosten.

Ik ben er niet aan begonnen ik heb het geld liever in bakstenen en bank dan kan ik er altijd aan

en zelf beslissen.

Het pensioen is niet eens je geld de fiscus is ook eigenaar voor een deel.



Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #19 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 31 December 2022 - 15:50

Och, alles is relatief.

 

In de UK zijn ze nog maar net met pensioenen begonnen, en de AOW is ongeveer 200 euro per week.

 

22% van de bevolking leeft onder de armoede grens, een percentage dat flink aan het stijgen is met de huidige crisis.

 

Een G7 land dat eigenlijk een bananen republiek is...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Wat doen jullie jobs? En hoeveel per maand verdienen jullie? #20 luisteraar

  • Senior Member
  • 2,479 posts

+24
Neutral

Posted 31 December 2022 - 16:23

Ja UK is altijd mijn voorbeeld land geweest jammer van de afgang.

UK heeft toch een goed sociaal systeem (gehad).

Vroeger was ik om de 3 a 4 maanden in Londen nieuwe electronica snufjes opnemen.

Op hardware gebied was alles te vinden en stapel boeken en tijdschriften meenemen.

nostalgie.

WW ik denk dat het met inkomen niet zo erg is dan dat jij meldt in UK alle europeese

landen hebben ingeleverd op de welvaart.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users