Jump to content


Photo

XMLtv


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 chant

  • Senior Member
  • 279 posts

+1
Neutral

Posted 30 January 2010 - 13:45

Hallo,

Ik heb van de site van rytec.be de xmltv plugin gedownload en geinstalleerd. Deze heb ik onder Pli geinstalleerd.
Nu staat er bij de plugin op de site van rytec dat deze gemaakt is door Pli.
Als dat zo is, waarom kan ik deze dan niet terug vinden in de download sectie van de DM800? Ik gebruik de laatste stabiele versie van Pli. Geen nightly builds dus.


Groet,

Chant

Re: XMLtv #2 Dream1975

  • Senior Member
  • 1,634 posts

+14
Neutral

Posted 30 January 2010 - 13:55

Ik gebruik de laatste stabiele versie van Pli. Geen nightly builds dus.


Zie daar je antwoord. XMLTV is van een later tijdstip als de laatste stabiele versie (Jade3) en zitten dus enkel in de downloads van de nightly builds (samen met allerlei ander leuke nieuwe dingen).

Ik adviseer gewoon over te stappen op de nightly builds. Er is in de tussentijd een hoop verandert en verbeterd en de nightly builds zijn zeer stabiel te noemen. Maar dat is aan jezelf natuurlijk ;)

Re: XMLtv #3 chant

  • Senior Member
  • 279 posts

+1
Neutral

Posted 30 January 2010 - 13:58

Ok, maar gebruikt pli niet 1 repo voor alle images? Begrijp ik dat goed?
En weet iemand wanneer weer een stabiele versie uitkomt? Ik kan hier wel nightly's draaien maar ga dat niet iedereen aandoen i.v.m. veranderingen en evt. bugs.

Re: XMLtv #4 Dream1975

  • Senior Member
  • 1,634 posts

+14
Neutral

Posted 30 January 2010 - 15:08

Nee, PLI heeft 2 repo's één voor de stabiele versie (welke stil staat) en één voor de nightly builds

De nightly builds zijn redelijk stabiel te noemen hoor (zeker voor het gewone tv kijken en opnames bekijken), en is er een bug (wat bijna nooit voor komt) is ie er vaak de volgende dag alweer uit.

Veranderingen kunnen er zijn maar gaan dan geleidelijk en wennen dus makkelijk (omdat er dagelijks updates zijn). Ga je ineens over naar de laatste stabiele versie heb je juist een hoop veranderingen in één keer.

De baten zijn veel groter als de risico's in mijn ogen (maar dat kan jij natuurlijk anders ervaren)

Re: XMLtv #5 SatMann

  • Senior Member
  • 438 posts

+20
Neutral

Posted 5 February 2010 - 10:39

neem inderdaad gewoon de Nightly build open PLi images.

ik gebruik nu niets anders meer..is makkelijk, professioneel en met regelmatige updates perfect.

kost je 20 min om een clean flash te doen :-)



Re: XMLtv #6 MiLo

  • PLi® Core member
  • 14,045 posts

+298
Excellent

Posted 5 February 2010 - 10:48

Goed werkende truuc voor een stabiele ontvanger met OpenPLi is gewoon wachten tot na het avondeten met upgraden.

Eerst even op het pli-forum kijken of er iets gemeld wordt wat fout is gegaan die nacht (de echte OpenPLi fans upgraden natuurlijk om 7:00 's morgens, en melden om 7:30 op het forum bijvoorbeeld dat de teletext ondertitels op NGC Wild ietsie te vroeg komen). Als het "rustig" is, kun je gerust upgraden. Ennuh, dagelijks upgraden is niet verplicht, je kunt ook een weekje wachten.

Re: XMLtv #7 rytec

  • Rytec EPG Team
  • 1,082 posts

+22
Neutral

Posted 5 February 2010 - 12:42

Mike,

Is it possible to start a manual xmltv-import from a telnet session? Is there somewhere a possibility to do this? this would help me a lot for testing.

Re: XMLtv #8 MiLo

  • PLi® Core member
  • 14,045 posts

+298
Excellent

Posted 5 February 2010 - 13:10

Yes, but the input would not end up in Enigma2. Just go to the plugin directory and run "python OfflineImport.py".

I often use the webif or the remote (blue, 1, yellow, ok starts a manual import on my dev machine - the LCD provides enough visual feedback to control it, it does not have a TV screen attached).

Re: XMLtv #9 rytec

  • Rytec EPG Team
  • 1,082 posts

+22
Neutral

Posted 5 February 2010 - 15:19

I know it's easier to do it with the remote but for me it's easier for testing through a telnet session, thanks for the tip!
I have just tried it and it's running.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users