De volgende versie: Added crypto-info to infobar, added screens for StartWizard, TutorialWizard, MultiEPG, Select Path; Several adjustments.
@ Pedro: Als je in regel 127 de eerste 4 symbolen verwijdert, heb je de kanaalnummers weer terug.
Hoi Rob, het is bijna niet bij te benen.
Dat de <!-- weghalen werkt was ik al achter, alleen wordt er nog structureel hieraan gewerkt door gewoon die python onderdelen deel uit te laten maken van de skin en dus naar behoefte geïnstalleerd worden, of deze kopiëren, hernoemen en altijd bij de skin te installeren?
Bij de crypto info op de infobar zie ik alleen verschijnen /dev/sci0 (nans) moet ik nog meer installeren om de juiste encryptie te zien of zie ik iets over het hoofd
de crypto info laat niet alleen zien in welk slot de kaart gelezen wordt maar ook als je meerdere boxen in je netwerk hebt van welke box de kaart gelezen wordt.
Voor mij is dat voldoende info, staat er netjes en beschaafd in.
Vind het verder een prachtige skin worden.
Als je toch nog bezig wil blijven, misschien is het een idee om ipv de sleutel (gecodeerd/ongecodeerd) de codering te laten zien op dezelfde manier als de tuners getoond worden?
Dus niet een rij icoontjes met een oplichtende codering maar alleen het icoontje van de op dat moment gebruikte codering.
Neemt ook minder ruimte in als die weinig zeggende sleutel.
Zie dit aub niet als kritiek, want ook zonder dit vind ik het al de mooiste skin die er is.