Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1101
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1102
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1103
Posted 27 June 2010 - 21:34
Ik had een lijstje met gedane opnames staan in de timer list. Na een druk op de blauwe knop (cleanup) had ik allerlei grijze balken in beeld, daar waar voorheen de oude opname entries stonden. Het leek op een onderliggende image (ik dacht een gradient in 't grijs te bespeuren). Exit en opnieuw de timer in en 't was weer weg...
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1104
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1105
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1106
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1107
Posted 28 June 2010 - 12:07
Heb ik ook wel eens meegemaakt. Lijkt erop dat als de software 'denkt' een geselecteerd item te hebben, maar die onder zijn neus is weggehaald de hele lijst de selectie-achtergrondkleur krijgt.
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1108
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1109
Posted 28 June 2010 - 12:23
Hoi,
Na de update van vandaag is het scherm te breed in de kanalenlijst... ik mis links letters en rechts een stukje van de epg time-balk.
Dat klopt, dit is de echte HD skin.
Je TV gebruikt overscan, kijk eens of je dit in het menu van je TV uit kunt schakelen.
Ik hoop persoonlijk dat de HD-Magic skin zo blijft, eventueel aangevuld met een overscan versie.
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1110
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1111
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1112
Posted 28 June 2010 - 12:55
Done en is nu ok.
En ja mijn vote heb je!
Grtz,
SatScan
snel de aircoroom weer in
Hoi,
Na de update van vandaag is het scherm te breed in de kanalenlijst... ik mis links letters en rechts een stukje van de epg time-balk.
Dat klopt, dit is de echte HD skin.
Je TV gebruikt overscan, kijk eens of je dit in het menu van je TV uit kunt schakelen.
Ik hoop persoonlijk dat de HD-Magic skin zo blijft, eventueel aangevuld met een overscan versie.
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1113
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1114
Posted 28 June 2010 - 15:56
Aan de andere kant geeft dit dan natuurlijk wel 2 skins die onderhouden moeten worden.
Het viel mij in de gauwigheid op dat op diverse plaatsen de scrolbar niet helemaal goed loopt, of liever gezegd de lijst. Aan de onderzijde is dan een klein stukje van de volgende optie te lezen maar bij het selecteren ga je naar de volgende pagina. Dit is o.a. te zien in de kanalenlijst, nr 19 staat goed in beeld en nr. 20 half.
Dit geldt ook bij menu -> instellingen -> Systeem
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1115
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1116
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1117
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1118
Posted 28 June 2010 - 16:12
Ik speel ook met die gedachte. Uiteraard heb ik voor mijzelf vast een "bevroren" versie bewaard. Ik ga daar niet over: ik heb het thema een aantal malen naar voren gebracht zodat "deskundigen" zich daarover kunnen buigen. Tot nu toe heb ik van dat buigen maar weinig resultaat gezien........Is het niet een idee om de voorgaande "overscan-bestendige" versie te bevriezen en onder een andere naam aan te bieden voor de mensen die wel een HD skin willen maar niet de overscan uit kunnen schakelen? Aan de andere kant geeft dit dan natuurlijk wel 2 skins die onderhouden moeten worden.
Ik ben ruim 2 dagen bezig geweest om de huidige versie te krijgen waar hij nu is: ik weet dat er nog een heleboel moet worden gefinetuned in dit opzicht. Wat ik momenteel doe, is als ik in het "gewone" gebruik van de ontvanger iets dergelijks tegenkom, dat gelijk aanpassen. Maar omdat de skin grosso modo goed loopt, maak ik geen haast met het online aanbieden van die kleine wijzigingen.Het viel mij in de gauwigheid op dat op diverse plaatsen de scrolbar niet helemaal goed loopt, of liever gezegd de lijst. Aan de onderzijde is dan een klein stukje van de volgende optie te lezen maar bij het selecteren ga je naar de volgende pagina. Dit is o.a. te zien in de kanalenlijst, nr 19 staat goed in beeld en nr. 20 half. Dit geldt ook bij menu -> instellingen -> Systeem
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1119
Posted 28 June 2010 - 16:15
Eigenlijk vind ik het zelf ook wel geslaagd (ook al zijn er nog een hoop "kleinigheidjes" die aangepast moeten worden......Ja super deze hd skin, toppie!
En daar kan ik dus helemaal niets aan doen: dat komt doordat die plugin hetzelfde screen aanroept als die import. Dit gebeurt op meerdere plaatsen.Zag ook nog wat, als je de autobackup plugin aanroept zie je bovenin de info die bij de epgimport behoort. zie screenshot.
Re: Aanpassen skin door leek? (Magic HD skin thread) #1120
Posted 28 June 2010 - 16:45
bij de datum en tijd links onderin valt bij mij de minuten weg, ik zie nu Mon 28/6 17:4
de naam van de uitzending kan denk ik ook nog een stuk langer naar rechts zodat tussen de naam van de uitzending n de resterende tijd dezelfde ruimte ontstaat als tussen de resterende tijd en de signaalontvangst
on the Glassfibre 1GB DVB-C...
Also tagged with one or more of these keywords: Skins
VM2 HD SkinStarted by chababu, 30 Aug 2017 Skins, Chabs, Chababu |
|
|||
PLi-FullHD alternatiefStarted by 40H3X, 23 Apr 2017 Skins |
|
|||
skyNEW SkinStarted by chababu, 2 Jan 2017 sky, skins, skyhd |
|
|||
enigma2 plugins skinStarted by patelnaitik30, 16 Aug 2013 Skins |
|
|||
OpenPLi 3.0 skin niet te zien in Skin menuStarted by ShAmAlKo, 27 May 2012 skins, DM8000HD |
|
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users