Jump to content


Photo

Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!!

Plugins

  • Please log in to reply
98 replies to this topic

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #81 hemertje

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 33,473 posts

+118
Excellent

Posted 25 October 2010 - 17:24

Net in het instellingen menu doet zich het kleine probleempje voor, zoals ik al schreef moet dit volgens de maker van de EPG plugin te verhelpen zijn door iets meer ruimte te voorzien.

Je bedoelt die ene regel in Info/EPG knop lang"? Daar moet idd wel heel veel tekst in geperst worden. Ik kan in Magic-(E)HD wel de scroll balk een klein stukje opschuiven (of die helemaal weghalen?).


is een minder lange vertaling geen oplossing?

on the Glassfibre 1GB DVB-C...


Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #82 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 25 October 2010 - 18:25

Net in het instellingen menu doet zich het kleine probleempje voor, zoals ik al schreef moet dit volgens de maker van de EPG plugin te verhelpen zijn door iets meer ruimte te voorzien.

Je bedoelt die ene regel in Info/EPG knop lang"? Daar moet idd wel heel veel tekst in geperst worden. Ik kan in Magic-(E)HD wel de scroll balk een klein stukje opschuiven (of die helemaal weghalen?).

is een minder lange vertaling geen oplossing?

Het was simpel op te lossen in Magic-(E)HD (zie bovenstaande posting).
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #83 fenzo

  • Senior Member
  • 225 posts

+6
Neutral

Posted 25 October 2010 - 19:29

Cool TV Guide heeft hier en conflict met de Fritzcall plugin.

Dolf.


heb ik ook ondervonden, jammer als de cooltv plugin is geïnstalleerd wordden inkomende telefoonnummers niet meer getoond op het scherm.

hopelijk komt dit weer goed.

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #84 hemertje

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 33,473 posts

+118
Excellent

Posted 25 October 2010 - 19:37

melden bij de makers van de plugins dan
wij onderhouden deze niet
we bouwen ze 1 op 1 zoals ze door derden worden aangeboden en bieden ze vervolgens aan in onze downloads

on the Glassfibre 1GB DVB-C...


Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #85 johnny0705

  • Senior Member
  • 244 posts

+2
Neutral

Posted 25 October 2010 - 21:46

Zo beter?

Bijlage: Magic-HD


Perfect, beetje late reactie vanwege werk is ook af en toe nodig /images/smiley/wink.gif

Hemertje, wat jij voorstelde heb ik ook aan de maker voorgesteld maar deze wilde daar niet aan i.v.m. default waardes.

VU+NL nog bedank ziet er nu echt goed uit.

Gr. Jan

VU-Ultimo 4K + Zgemma 7Hs OpenPli 8.0


Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #86 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 25 October 2010 - 21:55

Maar wordt die NL-Locale nu geïncorporeerd in de onlineversie?
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #87 technodad

  • Member
  • 35 posts

0
Neutral

Posted 26 October 2010 - 14:46

Klopt het dat Ned2 HD bv maar 2 programma's vooruit laat zien?

Op de andere zenders kan ik ver vooruit kijken, en ned 2 gewoon laat ook complete lijst zien.....

Wie wil eens checken voor mij?

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #88 technodad

  • Member
  • 35 posts

0
Neutral

Posted 26 October 2010 - 15:24

Inmiddels Rytec geinstalleerd, en nu wel alle epg :)

Super!

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #89 Dvsat

  • Senior Member
  • 447 posts

+1
Neutral

Posted 26 October 2010 - 16:50

Maar wordt die NL-Locale nu geïncorporeerd in de onlineversie?


Wie van de Vu+Duo gebruikers kan de "knoppen" van CoolTVGuide niet lezen ??

Voor mij niet nodig, op deze vertaalslag zit ik niet te wachten.
Volgens mij zijn er wel belangrijkere zaken te verbeteren (ook in CoolTVGuide magicHD skin)

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #90 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 26 October 2010 - 16:53

.....Volgens mij zijn er wel belangrijkere zaken te verbeteren (ook in CoolTVGuide magicHD skin)

Momenteel ondersteunt Magic-(E)HD de cool TV Guide niet eens!
Maar morgen wel.
En als je aangeeft dat er wat verbeterd kan worden, is het handig erbij te zetten wat dan wel. En dat te doen in de Magic-HD topic, die daar speciaal voor bedoeld is.
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #91 Dvsat

  • Senior Member
  • 447 posts

+1
Neutral

Posted 26 October 2010 - 17:42

.....Volgens mij zijn er wel belangrijkere zaken te verbeteren (ook in CoolTVGuide magicHD skin)

Momenteel ondersteunt Magic-(E)HD de cool TV Guide niet eens!
Maar morgen wel.
En als je aangeeft dat er wat verbeterd kan worden, is het handig erbij te zetten wat dan wel. En dat te doen in de Magic-HD topic, die daar speciaal voor bedoeld is.


De (kleine) verbeteringen heb ik al eens gemeld, het commentaar nadien kan mij gestolen worden.
Ik had besloten (en ook gemeld) de verbeteringen etc. maar niet meer op dit board te melden.

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #92 hemertje

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 33,473 posts

+118
Excellent

Posted 26 October 2010 - 20:26

.....Volgens mij zijn er wel belangrijkere zaken te verbeteren (ook in CoolTVGuide magicHD skin)

Momenteel ondersteunt Magic-(E)HD de cool TV Guide niet eens!
Maar morgen wel.
En als je aangeeft dat er wat verbeterd kan worden, is het handig erbij te zetten wat dan wel. En dat te doen in de Magic-HD topic, die daar speciaal voor bedoeld is.


De (kleine) verbeteringen heb ik al eens gemeld, het commentaar nadien kan mij gestolen worden.
Ik had besloten (en ook gemeld) de verbeteringen etc. maar niet meer op dit board te melden.


@dvsat

op deze manier van antwoorden zitten wij hier niet te wachten
hou het aub een beetje vriendelijk

dank je!

on the Glassfibre 1GB DVB-C...


Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #93 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 26 October 2010 - 20:57

.....Volgens mij zijn er wel belangrijkere zaken te verbeteren (ook in CoolTVGuide magicHD skin)

Momenteel ondersteunt Magic-(E)HD de cool TV Guide niet eens!
Maar morgen wel.
En als je aangeeft dat er wat verbeterd kan worden, is het handig erbij te zetten wat dan wel. En dat te doen in de Magic-HD topic, die daar speciaal voor bedoeld is.

De (kleine) verbeteringen heb ik al eens gemeld, het commentaar nadien kan mij gestolen worden. Ik had besloten (en ook gemeld) de verbeteringen etc. maar niet meer op dit board te melden.

Die keuze staat je natuurlijk vrij, maar dan heeft het ook geen zin hier te gaan mopperen (en des temeer omdat dit commentaar niet meer van toepassing is).
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #94 Dvsat

  • Senior Member
  • 447 posts

+1
Neutral

Posted 26 October 2010 - 21:51

@VU+NL

Die keuze staat je natuurlijk vrij, maar dan heeft het ook geen zin hier te gaan mopperen (en des temeer omdat dit commentaar niet meer van toepassing is).



Ik mopper niet en ben niet onvriendelijk geweest, probeer altijd positief deel te nemen.
Voor de liefhebbers;

Attached Files



Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #95 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 27 October 2010 - 10:42

Ik mopper niet en ben niet onvriendelijk geweest, probeer altijd positief deel te nemen.

Hmmmmm, een kwestie van definitie? Laten we eens zien wat je precies zegt:

Wie van de Vu+Duo gebruikers kan de "knoppen" van CoolTVGuide niet lezen ??
Voor mij niet nodig, op deze vertaalslag zit ik niet te wachten.

Klinkt dat toch wel heel erg als mopperen. Waarom anders dat melden, als je zelf via de GUI dit soort zaken eenvoudig kunt omzeilen? Bovendien: als we allemaal gaan melden wat we allemaal niet gebruiken, kan er nog wel een forum bijkomen.

Voor mij geldt het tegendeel: ik ben zeer wel in staat om Franse, Duitse en Engelse teksten te lezen, maar ik geef in mijn Nederlandse omgeving met mijn Nederlandse spullen veruit de voorkeur aan het Nederlands. Dat wordt toch al zo volstrekt onnodig ondergesneeuwd door andere talen. Maar dat is een keuze, noem het wellicht chauvinistisch. In ieder geval ben ik wel blij met elke inspanning die leidt tot verbetering & aanvulling op het Nederlands in de GUI.

Verder zeg je:

Volgens mij zijn er wel belangrijkere zaken te verbeteren (ook in CoolTVGuide magicHD skin)


met als latere toelichting:

De (kleine) verbeteringen heb ik al eens gemeld, het commentaar nadien kan mij gestolen worden.
Ik had besloten (en ook gemeld) de verbeteringen etc. maar niet meer op dit board te melden.

daarbij mijn aanwijzing dat het hier verouderd commentaar betreft (en dat met zulk algemeen commentaar niets valt te beginnen) negerend.

En ook dat moet ik als "niet-mopperend, niet onvriendelijk en positief" beschouwen? Sorry: we spreken blijkbaar een geheel andere taal.


PS: Natuurlijk had ik dit per PM kunnen melden, maar ik denk dat elk forumlid er recht op heeft te weten dat ook "niet-mopperend, niet onvriendelijk en positief"-bedoeld commentaar als denigrerend, beledigend en niet ter zake doend kan worden ervaren.
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #96 Dvsat

  • Senior Member
  • 447 posts

+1
Neutral

Posted 27 October 2010 - 11:24

PS: Natuurlijk had ik dit per PM kunnen melden, maar ik denk dat elk forumlid er recht op heeft te weten dat ook "niet-mopperend, niet onvriendelijk en positief"-bedoeld commentaar als denigrerend, beledigend en niet ter zake doend kan worden ervaren.


Lieve VU+NL Posted Image

Kennelijk heb ik je ego geraakt, gezien je uitvoerig omschreven verhalen . Het was niet de bedoeling jouw zo te raken maar laten we (enkel) verder gaan met onze gezamelijke hobby(box). Posted Image

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #97 Henksat

  • Senior Member
  • 14,843 posts

+50
Good

Posted 27 October 2010 - 11:35

En weer on topic aub....

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #98 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 27 October 2010 - 14:22

Kennelijk heb ik je ego geraakt.....

Pffffft............., nee hoor, maar ik heb me kennelijk weer niet duidelijk genoeg uitgedrukt. Ik had het eigenlijk meer over normen en waarden.
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Cool TV Guide 2.011 UPDATE!!! #99 hemertje

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 33,473 posts

+118
Excellent

Posted 27 October 2010 - 14:51

nogmaals

En weer on topic aub....



in herhaling blijven vallen is niet nodig!

on the Glassfibre 1GB DVB-C...




Also tagged with one or more of these keywords: Plugins

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users