Haal gewoon de transparante picons af tar.gz, is de resolutie iets kleiner, maar zal voor zo'n pronto wellicht niks uitmaken, link is verdwenen, omdat het me te veel werk was en er was toch niemand die de moeite nam om het op een correcte manier te gebruiken/ermee te helpen, vandaar...
Ocram, hartelijk dank voor je antwoord. Heb geprobeerd met de transparante picons, maar de resolutie is zo laag dat ik de picons niet meer fatsoenlijk kan bewerken. Ik heb n.l. zwarte knoppen op mijn Pronto en van diverse picons moet ik (in elk geval) zwart in wit veranderen. jammer dus.
Terzijde, dat omroepen (zoals bijv. rtl 5 en rtl 8) steeds hun logo's blijven wijzigen en daarbij ook nog onduidelijker maken hangt me de ... uit. RTL 5 logo = toppunt van prutserij. Een eerste jaars student van het grafisch lyceum maakt er gegarandeerd wat beters van. Is toch een kwestie van herkenbaarheid en die moet je niet telkens veranderen. Nu hebben we dan ook nog twee maal een 8: de druppel van RTL 8 en de eigenzinnigheid van Veronica, om tegen alle realiteit tóch die rot 8 op het scherm te toveren...
Zie al Mercedes Benz zijn ster veranderen of Opel zijn Blitz.....
Overigens, zit al de nieuwe free-to-air Duitse kinderzender RiC al bij de picons? 19.2 E. Zenderreferentie: 1_0_1_32db_45d_1_c00000_0_0_0
groet, demidog