←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

Radiostreams niet meer normaal te beluiste...

's foto theparasol 10 okt 2011

Volgende issue is de mediaplayer bug... wie geen zin heeft kan zich nu nog terugtrekken ;)

Weer zelfde verhaal de 8000 boxen hebben er geen last van en de poormans boxen zoals mijn dm800hd pvr wel.
Citeren

's foto hemertje 10 okt 2011

nieuwe issues in nieuwe draadjes aub ;)
Citeren

's foto WanWizard 10 okt 2011

Ik 'wasn't permitted to upload this kind of file' toen ik het crashlog probeerde te attachen,
ik moest het renamen naar .txt. Beetje onzinnig.

Weinig aan te doen, je moet in de forum software toegestane mime types invoeren, en da's ondoenlijk voor zowel elke file extensie die er bestaat...

Ik heb .log maar toegevoegd, ik heb het gevoel dat we die nog wel een paar keer gaan zien... ;)
Citeren

's foto Erik Slagter 12 okt 2011

Overigens... Ik zeg hier altijd dat ik nergens last van heb met de netcaster plugin, die heb ik de afgelopen week speciaal weer eens wat vaker gebruikt en vandaag prompt twee keer een crash zonder crashlog. Ligt dus (toch) niet aan de shoutcast plugin (maar dat wisten we natuurlijk eigenlijk al). Ik heb een paar dagen geleden nog geupdate, zal het zeer binnenkort nogmaals doen en dan zal het neem ik aan goed zijn!
Citeren

's foto theparasol 12 okt 2011

Vals melden hé... je zakt in mijn achting ;)
Citeren

's foto Erik Slagter 12 okt 2011

Vroeger of later komt de ware aard van het beestje boven hè ;).
Citeren

's foto theparasol 12 okt 2011

Een aard naar het gelijknamige stripfiguur... maar das natuurlijk je grote voorbeeld ;)
Citeren

's foto HPPli 13 okt 2011

Report-Msgit-Bugs-To:
Pot-Creation-Date 2010-03-06
PO-Revision-Date 2009-11-21

Rare melding weer terug in linkerkolom van Shoutcast na update vanmorgen.
Citeren

's foto Erik Slagter 13 okt 2011

Flaters... ja daar ben ik ook goed in :D.
Citeren

's foto Erik Slagter 13 okt 2011

Ik heb net geupdate en de netcaster staat aan, dus nu is het afwachten...
Citeren

's foto HPPli 13 okt 2011

Ik heb net geupdate en de netcaster staat aan, dus nu is het afwachten...

Netcaster speelt bij mij (na jouw advies) al een hele poos probleemloos net als Shoutcast nu (deze week na voorbeels Netcaster en een bugoplossing)
Misschien kunnen ze Shoutcast nog meer verfijnen met weergave in het display van welke Shoutcast radiostream speelt (dus net als Netcaster)

Hoe zit het met de linkerkolom in Shoutcast ? onderaan nog sinds vanmorgen opnieuw;

Report-Msgit-Bugs-To:
Pot-Creation-Date 2010-03-06
PO-Revision-Date 2009-11-21
Citeren

's foto Erik Slagter 13 okt 2011

Ik had netcaster gestopt omdat ik even een paar srvid's wilde nazoeken, staat nu net weer aan.

Netcaster laat inderdaad de naam van de stream zien tijdens het spelen. Zeer nutteloos, want je weet toch zelf wel waar je 'm op hebt gezet B). Daarom heb ik hier een patch die ik standaard loslaat na een update, die het gedrag van netcaster aanpast zodat hij het naam van huidige nummer + artiest in de display laat zien, daar heb je imho wat meer aan.
Citeren

's foto ESM 13 okt 2011

Ik kan de fsradio app erg aanbevelen. Die doet het hier al een paar dagen heel goed. Met veel prettige zenders er ook nog bij ;)
Citeren

's foto HPPli 13 okt 2011

Ik kan de fsradio app erg aanbevelen. Die doet het hier al een paar dagen heel goed. Met veel prettige zenders er ook nog bij ;)

Ere wie ere toekomt, Fsradio en nog een paar andere doen het pas sinds eind vorige week goed (lees continu zonder crash) na de vondst van een (kleine) bug door @pieterg en het aandringen van @theparasol. !!!!!! :) :)
Citeren

's foto Erik Slagter 13 okt 2011

Ook NETcaster heeft hier nu de hele middag lekker gelopen, dus hulde voor pieterg!
Citeren

's foto theparasol 13 okt 2011

@Hppli: Milo heeft wel shoutcast geupdated maar heeft niet de laatste versie van mij hiervoor gebruikt.
Hierdoor zit de bug er weer in:

print "[SHOUTcast] cover download finished:", coverfile
self["statustext"].setText(_(" ")) <== hier staat nu in de versie van de feed: "].setText(_(""))

In de bijlage de laatste versie zonder bug maar zonder Milo zijn eigen aanpassingen van 5 dagen terug.

Bijgevoegde Bestanden

Citeren

's foto HPPli 14 okt 2011

Heel goed dat je hebt uitgezocht waar de "kneep" zit van dit terugkomend verschijnsel.
Maar ik denk dat het beter is dat de heren devs even de moeite nemen e.e.a. te coordineren.
Vooralsnog grijp ik even terug naar de image van woensdag 12oktober en wacht ik met de nieuwe image update opdat de laatste versie Shoutcast plugin.py ex @theparasol zoals hierboven (opnieuw) gemeld tesamen met de "eigen" (@MiLo) aanpassingen van (alweer) 5 dagen terug is samengevoegd.
Citeren

's foto hemertje 14 okt 2011

@ HPPli

je opmerkingen (opnieuw) en (alweer) worden door mij niet op prijs gesteld.

Zoals ik het lees geef je hiermee aan dat we te weinig aandacht hieraan geven.

Vergeet niet dat het hier voor iedereen hobby is in hun spaarzame vrije tijd naast onze drukke sociale en zakelijke levens.
Citeren

's foto HPPli 14 okt 2011

1) Zoals ik het lees geef je hiermee aan dat we te weinig aandacht hieraan geven.
2) Vergeet niet dat het hier voor iedereen hobby is in hun spaarzame vrije tijd naast onze drukke sociale en zakelijke levens.

1) Absoluut onjuist geinterpreteerd, het woord "moeite" was niet bedoeld om druk te zetten maar bedoeld om het onder de aandacht te brengen. Ik onderstreep dit nog eens extra, dus juist geen druk, door op te merken dat ik er niet zo'n moeite mee heb om terug te grijpen naar een eerdere image en te wachten tot e.e.a. is verwerkt in een update. Juist het vinden van de bug door de devs vond ik enorm top, in dit draadje door mij al eerder complimenten over gemaakt. :)
2) Is mij bekend, is om jalours op te worden. Zij hebben de kennis die ik niet heb en waar wij met ons alle ook nog eens in de gelegenheid zijn om van te "snoepen" middels dit board. En waar ik enkel maar probeer informatief te melden wat de resultaten in het veld te zijn. Jammer, dat je het vertaald als "druk" en niet als hulp.
Citeren

's foto hemertje 14 okt 2011

ok, duidelijk, dank voor je positieve toelichting!
Citeren