Jump to content


Photo

OpenPli en plugins


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 monicaneyra

  • Senior Member
  • 108 posts

+3
Neutral

Posted 11 November 2011 - 00:08

Hallo allemaal! Ik heb drie vragen misschien weten jullie een oplossing?!

1) Als ik in OpenPli een plugin (bijvoorbeeld een softcam of setting) wil download dan krijg ik een error-melding dat de website (404 not found) niet is gevonden?! Nu zie ik dat de pli-images.org is veranderd in openpli.org! Kan ik de website waarop de plugins zijn te downloaden aanpassen? Zo ja hoe doe ik dit?
2) Ik zie in plugins-lijst bij softcam alleen nog maar de CCcam 2.0.9 terwijl ik heb CCcam-versies heb gezien 2.1.4. Waar kan ik de cccam-versie downloaden?
3) Wat is een ipkg update?

Wellicht heb ik een nieuwe OpenPli-images nodig....maar waar kan ik deze vinden? Ik heb een dreambox-clone en heb de laatste versie openPli in de dm800sim2-lijst

Kan iemand mij verder helpen, vrouwen he! hahaha. Groeten Moni

Re: OpenPli en plugins #2 monicaneyra

  • Senior Member
  • 108 posts

+3
Neutral

Posted 11 November 2011 - 00:17

Hallo allemaal! Toch nog een vraag :-) misschien weten jullie een oplossing?!

Ik kan met Dreamboxedit niet meer de kanalenlijst downloaden of uploaden van de Dreambox, hoe kan ik dit verhelpen? Krijg de volgende melding:
Dreambox response: Login successful.

** Retrieving file list of "/var/tuxbox/config/enigma/" **
Starting FTP transfer
Transfer complete
** Retrieving file list of "/var/tuxbox/config/enigma/" **
Starting FTP transfer
Transfer complete
Neither a "services" nor a "lamedb" file was found in directory "%" on the Dreambox. /var/tuxbox/config/enigma/
Check the dream path settings on the option panel to point to the correct Dreambox directories and try again.
Disconnecting.
Disconnected.

Kan iemand mij verder helpen, vrouwen he! hahaha. Groeten Moni

Re: OpenPli en plugins #3 Henksat

  • Senior Member
  • 14,843 posts

+50
Good

Posted 11 November 2011 - 02:47

In dit topic geef al meer info: http://openpli.org/f...eer-in-openpli/

Maar ik zal ons statement hier nog een keer verwoorden:

Helaas zijn wij dan genoodzaakt te zeggen: Helaas Pindakaas.....
Los van het feit dat wij principieel tegenstander zijn van clone boxen, kunnen en willen wij geen support geven op deze boxen, omdat wij deze boxen niet (willen) kennen en ook niet gebruiken.
Ook de hiervoor gepatchte OpenPLi image welke jij noemt is niet van ons afkomstig en wordt als zodanig niet door ons ondersteund.

Re: OpenPli en plugins #4 Henksat

  • Senior Member
  • 14,843 posts

+50
Good

Posted 11 November 2011 - 02:50

Wat betreft het probleem met Dreamboxedit wil ik nog wel verklappen dat je DBedit moet instellen via opties op "Enigma 2 settings" , hiermee zal bovenstaand probleem verholpen zijn.
Verder gaat er een slotje op dit topic vanwege eerder genoemde reden.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users