Jump to content


Photo

Stoppen en verwijderen lopende opname in record menu (Discard Recording)

Enigma2 Opname

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 nietgiftig

  • Senior Member
  • 787 posts

+39
Good

Posted 18 November 2011 - 15:53

Ik start vaak een "Instant record" waarvan ik na verloop van tijd als ik zit te kijken denk "nee, wil ik toch niet bewaren"
Dan moet ik de opname stoppen en naar het afspeel menu toegaan om daar de opname te verwijderen.

Het zou prettig zijn als er in het recording menu naast de bestaande stop en change mogelijkheden een optie bij zou komen voor het afbreken en weggooien van de lopende opname.
Zeg maar een soort "Discard Recording"

Mijn vraag is of dit een simpel te maken optie is waarvan een dev. zegt "kijk ik even naar", of dat er voor mij ongedachte problemen kunnen ontstaan?

 Hardware: Master VU Uno 4K SE  1x Mut@nt HD51.4K & 2x ZgemmaH9T
Software : Pli (v7) (7.1rc) 2019 


Re: Stoppen en verwijderen lopende opname in record menu (Discard Recording) #2 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,123 posts

+685
Excellent

Posted 18 November 2011 - 16:23

Je kunt die opname gewoon deleten in de opnamelijst... dan komt vanzelf een menuutje die netjes vraagt of je de opname ook wilt stoppen...

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Stoppen en verwijderen lopende opname in record menu (Discard Recording) #3 nietgiftig

  • Senior Member
  • 787 posts

+39
Good

Posted 18 November 2011 - 19:28

Je kunt die opname gewoon deleten in de opnamelijst... dan komt vanzelf een menuutje die netjes vraagt of je de opname ook wilt stoppen...


Ah,

Daar was ik natuurlijk nog niet opgekomen.

Dat was inderdaad mijn vraag en het menu.
Daar had ik niet gekeken, ik zocht in het opname menu. :unsure:
Bedankt

 Hardware: Master VU Uno 4K SE  1x Mut@nt HD51.4K & 2x ZgemmaH9T
Software : Pli (v7) (7.1rc) 2019 




Also tagged with one or more of these keywords: Enigma2, Opname

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users