Beste receiver voor PLI
Re: Beste receiver voor PLI #21
Re: Beste receiver voor PLI #22
Posted 29 December 2011 - 11:05
Vertel eens? Support voor pluggable tuners? Maar waar "plug" je die dan in? Voor mij is de voeding niet van belang, geen rotor en de lnb's worden gevoed door de switch, btw.Het blijkt dat vanaf Linux 3.1.1 hier meer mogelijkheden voor zijn.... Deze kastjes zijn dan wel ook extern gevoed.... dat voeden van LNBs, rotors, diseqc switches dat trekt een USB poort niet alleen.
Als je vier DVB-S2 tuners wilt, zit je nog steeds aan de dm8000 vast.
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Re: Beste receiver voor PLI #23
Posted 29 December 2011 - 11:07
Et9000 zeer tevreden mee!!!!
Gister verleiding niet kunnen weerstaan en ook een ET9000 gescoord, 6mnd oud/jong voor een zeer schappelijk prijsje )) En gelukkig zat er al Pli op, dus scheelde mij weer het nodige geklooi met een serieel kabel. Of kan het tegenwoordig zonder problemen via de ingebouwde updater? Nooit gedurft om dat uit te voeren op een receiver
Wel weer jammer dat de zenderlijst/overzicht iets anders werkt als op de dm500. Wordt wennen dat 2x OK geen lijst met zenders laat zien. Verder echt een strak ding, hd uitzendingen zijn ook super!
de ET9k flash je dmv een USB-stick
zoek ook eens op autobackup...
on the Glassfibre 1GB DVB-C...
Re: Beste receiver voor PLI #24
Posted 29 December 2011 - 11:15
iets onder 200 euro vind ik wel schappelijk
Re: Beste receiver voor PLI #25
Posted 29 December 2011 - 11:53
Of een Ultimo met één USB-DVB-S2 tuner.Daar was ik al bang voor. Als je vier DVB-S2 tuners wilt, zit je nog steeds aan de dm8000 vast. Maar ik geloof dat dat voor de meeste mensen niet zo geldt.
Nee die niet... Wel een DVB-T...
heb jij zelf een USB DVB-S2 tuner in gebruik, werkt dat altijd echt goed?
Re: Beste receiver voor PLI #26
Posted 29 December 2011 - 14:24
Ik zou me eerst verdiepen in het maken van een backup. Zeer eenvoudig met de backupsuite van Pedro_newbie die in de download staat (groene knop) Vervolgens autobackup met autoinstall optie.vanavond maar als eerst een update uitvoeren naar meest recente pli, mocht dat nog niet het geval zijn.
Daarna kun je straffeloos alles uitproberen, want een backup van de werkende situatie is in luttele minuten teruggezet.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users