Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem
Posted 27 December 2011 - 14:43
Iemand een idee ?
Config files CCcam zijn in beide boxen niet gewijzigd. Uiteraard beide met Pli Image.
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #2
Posted 27 December 2011 - 16:39
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #3
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #4
Posted 27 December 2011 - 17:37
killall CCcam
CCcam -d
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #5
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #6
Posted 27 December 2011 - 18:04
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #7
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #8
Posted 27 December 2011 - 18:52
Ik zie link tbv portforwarding, maar ik neem aan dat op een lan dat niet nodig is.
Indien je wlan gebruikt, is er genoeg bandbreedte vrij(lees wifi kanaal vrij?)
Ik kan me ook herinneren dat KPN experia dozen vanaf de kpn website geconfigureerd worden.
Configureer je op experiabox zelf, dan zal bij reboot/spanningsonderbreking de instellingen van kpn site gehaald worden.(althans dat was zo paar jaar geleden bij kpn)..
Dus probeer eens juist in te stellen vanaf kpn website, en daarna je kpn doos reboten.
Edited by J3r03n5ky, 27 December 2011 - 18:54.
Dreambox Dm8000 with all hardware addons donated to OpenPli. No interests anymore in policy of CanalDigitaal / M7 group and now-a-days channel encryption (like CI+ / HD+).
Good luck Enigma2 / OpenPli, it was fun with Sky Movies and so on, collected a nice collection of movies. Now back to basic boring lineair TV with KPN iTV (VDSL2 pair bonding 219 / 63 Mbps).
The VDSL pair bonding is excellent for... torrents to NAS in higher quality then HDTV (Like Dolby-TrueHD or DTS-Master-Audio soundquality )
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #9
Posted 27 December 2011 - 20:07
KPN configureerd telefoon en interactive tv.
Internet kan je daarna zelf instellingen maken.
Portforwarding gaat vrij simpel met de ZTE, en eindelijk werkt online gamen met de PS3 goed. ( open ).
Portforwarding voor de Dreambox zal niet nodig zijn daar het om interne share gaat. Voor alle zekerheid toch maar een poort open gezet zonder resultaat.
??
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #10
Posted 27 December 2011 - 21:17
Dit is vreemd.
Als ik mijn box van de slaapkamer even bij de buurtjes aansluit, dan is er beeld.
Neem hem daarna weer mee terug, en intern - server off line ??
Heb altijd me kaartje intern gedeeld, maar sinds de ZTE H220N geen beeld meer. Toeval ?
Gebruik je soms een DynDNS ip adres ? dan zou ik die er eens voorheen halen
je kunt nl niet bij je buren met ip 192.168.2.... kijken
ceasar
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #11
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #12
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #13
Re: Nieuwe ZTE Experia box verbindingsprobleem #14
Posted 28 December 2011 - 01:11
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users