Jump to content


Photo

Zenderlijst transparant


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Jerenes

  • Member
  • 11 posts

0
Neutral

Posted 11 January 2012 - 22:57

Hey,

Ik ben nieuw op de forums, maar niet meer nieuw met mijn vu+duo... Al een tijdje (iets meer dan half jaartje) heb ik er zo eentje staan en ik ben er gewoon laaiend enthousiast over.

Nu begon ik wat last te krijgen met mijn zenderwisselen en hangen enzovoorts. Wat opzoekwerk leerde me dat het wel eens kon zijn met die nieuwe beveiligingen van CD, dus ik heb maar eens de boel een upgrade gegeven. Nieuwe bootloader en nieuwe openpli en huppa we zijn er weer en goed nu! Dus helemaal top...

ALLEEN... mijn oude skin had een transparante zenderlijst als overlay op het beeld als ik wou zappen met de pijlen. Nu heb ik dit dus niet meer... nu wordt het beeld klein in een hoekje geduwd en de zenderlijst op een groot vlak neergezet... Ik vraag me enkel af, is dit nu een optie die je aan uit kan zetten of is dit echt skin-gebonden? Als het skin gebonden is vraag ik me af welke skin dit nu weer had (als iemand snapt wat ik bedoel). Ik heb dus niet onthouden hoe die skin heet.

bedankt alvast voor de antwoordjes...

Groetjes,
Jeroen

Re: Zenderlijst transparant #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,309 posts

+1,719
Excellent

Posted 11 January 2012 - 23:17

Had je een skin geinstalleerd, of gebruikte je de default skin? De oude default skin heet Magic, en is er in SD en HD smaak. Ik ga er van uit dat die nog wel in de downloads zitten...

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Zenderlijst transparant #3 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 12 January 2012 - 15:26

ALLEEN... mijn oude skin had een transparante zenderlijst als overlay op het beeld als ik wou zappen met de pijlen. Nu heb ik dit dus niet meer... nu wordt het beeld klein in een hoekje geduwd en de zenderlijst op een groot vlak neergezet... Ik vraag me enkel af, is dit nu een optie die je aan uit kan zetten of is dit echt skin-gebonden? Als het skin gebonden is vraag ik me af welke skin dit nu weer had (als iemand snapt wat ik bedoel). Ik heb dus niet onthouden hoe die skin heet.

Dat heet PiG (Picture-in-Graphics) en ja dat is skin-gebonden. Als je dat niet wilt (zoals ik zelf), zou je eens naar dTV-HD-Reloaded kunnen kijken, dat vind ik een erg nette skin.

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Zenderlijst transparant #4 Jerenes

  • Member
  • 11 posts

0
Neutral

Posted 12 January 2012 - 16:12

Aah... ok... de style is een goeie die dTV...

Magic is inderdaad de style, maar die transparante lijst doet ie niet... zal waarschijnlijk aangepast zijn voor de nieuwe versies...

Bedankt voor de tips...
Is er trouwens ergens een site waar je de styles in preview kan zien?

Re: Zenderlijst transparant #5 Jeroensky

  • Senior Member
  • 2,177 posts

+12
Neutral

Posted 12 January 2012 - 17:47

Aah... ok... de style is een goeie die dTV...

Magic is inderdaad de style, maar die transparante lijst doet ie niet... zal waarschijnlijk aangepast zijn voor de nieuwe versies...

Bedankt voor de tips...
Is er trouwens ergens een site waar je de styles in preview kan zien?


Daar gebruik ik heel onhandig google image search voor, ik zoek dan op : enigma2 skin naamskin

Dreambox Dm8000 with all hardware addons donated to OpenPli. No interests anymore in policy of CanalDigitaal / M7 group and now-a-days channel encryption (like CI+ / HD+).

Good luck Enigma2 / OpenPli, it was fun with Sky Movies and so on, collected a nice collection of movies. Now back to basic boring lineair TV with KPN iTV (VDSL2 pair bonding 219 / 63 Mbps).

The VDSL pair bonding is excellent for... torrents to NAS in higher quality then HDTV (Like Dolby-TrueHD or DTS-Master-Audio soundquality ) :D


Re: Zenderlijst transparant #6 Jerenes

  • Member
  • 11 posts

0
Neutral

Posted 12 January 2012 - 19:09

Daar gebruik ik heel onhandig google image search voor, ik zoek dan op : enigma2 skin naamskin

Ja, die deed ik ook al, maar meestal krijg je dan mini beeldjes van forums en zie je niet al te veel... maar goed.

Re: Zenderlijst transparant #7 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 13 January 2012 - 17:10

Even een paar skins installeren is toch zo gebeurd? En het geeft een beter beeld dan welke "preview" ook.

Re: Zenderlijst transparant #8 Jerenes

  • Member
  • 11 posts

0
Neutral

Posted 13 January 2012 - 19:48

Tja,,, maar toch...

Het is de magic skin inderdaad. Goede skin, maar lijkt nergens op nu sinds ik de hd skins ontdekt heb... LOL

ik zit nu op de dTV-HD-Reloaded. Goede style, ik mis alleen een beetje van welke source hij decodeert... maar goed, da's maar een kleintje...


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users