Jump to content

Photo

ET9200 Harddisk niet te zien in netwerk

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 PeHa

• Member
  • 2 posts

0
Neutral

Posted 14 January 2012 - 08:39

Ik kan de harddisk van mijn ET 9200 niet meer zien en dus niet meer benaderen via het netwerk,
waar moet ik in de instellingen of plugins zoeken om dit voor elkaar te krijgen ?

Ik kon de hd eerst wel zien en benaderen.

Attached File  twee Linkerhanden.png   142.76KB   2 downloads
newbie met de ET9200
Xtrend ET 9200
Topfield 7700 HSCI

Re: ET9200 Harddisk niet te zien in netwerk #2 Frenske

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,487 posts

+397
Excellent

Posted 15 January 2012 - 10:54

Allereerst welkom op het PLi board.

Blijkbaar heb jij een NAS in jouw netwerk hangen die gemount is / was op de ET 9200.
Als je via menu - instellingen - systeem - netwerk daar aan beland bent, dan vind je daar de mountmanager. Dat had je zelf ook kunnen vinden en wellicht inmiddels nu ook. :)

En dan, als het nog steeds niet (meer) werkt, ook na een eventuele herstart, kan je de aanvullende vragen stellen.

Maar om iemand te kunnen helpen zijn alle details als type box, firmware versie, interne of externe harddisk, etc etc, van belang. ;)

Veel plezier op het PLi forum.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users