Jump to content


Photo

Swap file


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

Re: Swap file #21 Jeroensky

  • Senior Member
  • 2,177 posts

+12
Neutral

Posted 13 March 2012 - 12:54

Als u gebruik maakt van Transmission,swap zelfs als nuttige.
In ieder geval in mijn ET9000 hij nodig had.
Alleen het moet te maken op de harde schijf op yusb is het nutteloos.

Een settopbox = geen personal computer.
Transmission is een torrent client. leuk dat het kan werken op je stb, maar niet echt geschikt voor stb hardware.(misschien kleine torrentjes, maar geen grote en meerdere).
Lijkt mij dat men de hardware wilt gebruiken voor een doel waar het niet voor ontworpen is.
Zet dan Transmission met bv webinterface op een computer, dan kan je van de hele aardkloot de torrent client bedienen. (of neem fonera2.0n wirelessrouter/hotspot. Die heeft downloadapplicaties ingebouwd, waaronder torrent)
Overigens hoeveel procent van torrent downloads zou je enigma2 bak kunnen afspelen? Vaak eerst uitpakken etc, transcoding(wat stb niet in realtime kan, personal computer wel).

Lijkt me dat gebruiker beter enigma2 stb kan verkopen, en een pc met dvb-s2 tuners kan aanschaffen met mythtv & transmission & Arista transcoder :D

Overigens, een swapfile op ext3 is letterlijk een swap bestand, en geen swap partitie. Verder sluit ik me aan bij anderen dat swap overbodig is, tenzij je stb wilt gebruiken voor iets waar het niet voor gebouwd is, bv Transmission of libreoffice of gameconsole :P

Edited by J3r03n5ky, 13 March 2012 - 12:58.

Dreambox Dm8000 with all hardware addons donated to OpenPli. No interests anymore in policy of CanalDigitaal / M7 group and now-a-days channel encryption (like CI+ / HD+).

Good luck Enigma2 / OpenPli, it was fun with Sky Movies and so on, collected a nice collection of movies. Now back to basic boring lineair TV with KPN iTV (VDSL2 pair bonding 219 / 63 Mbps).

The VDSL pair bonding is excellent for... torrents to NAS in higher quality then HDTV (Like Dolby-TrueHD or DTS-Master-Audio soundquality ) :D



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users