Jump to content


Photo

Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

Re: Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1 #21 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,635 posts

+459
Excellent

Posted 6 April 2012 - 09:38

Als 19.2 uit de lucht zou vallen zou ik dat pas tijdens een formule1 weekend merken ;) (sky germany)

28.2 is in elk geval interssanter.
De 7025 vervangen voor een twin tuner die de mpeg4 signalen kan verwerken kost je de kop ook niet.
De 7025 voor 400 euro verkopen lukt in je dromen nog niet en ik persoonlijk zou me daar absoluut niet prettig bij voelen.
@dylantje, hoe zou jij je voelen als jou dat als onwetende koper zou overkomen?


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1 #22 doglover

  • Rytec EPG Team
  • 17,011 posts

+639
Excellent

Posted 6 April 2012 - 09:46

@Tech

Volledig mee eens.

Willy

~~Rytec Team~~
Maxytec Multibox SE OpenPli (used as mediaplayer)
Mutant HD2400 OpenPli
Vu+ Duo OpenPli (backup)

Synology NAS

Sat: 13E, 19.2E, 23.5E and 28.2E
*Pli/Rytec EPG POWERED*


Re: Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1 #23 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 6 April 2012 - 11:11

Daar komt al vanaf 1 Mei verandering in.... zover ik kan zien zijn er dan genoeg lege sports op Astra 1....

Het zou me niks verbazen als die "spots" al lang vergeven zijn. Ik zie een trend dat de fransen niet meer zes schotels willen hebben (ik zie franse zenders op bijna alle posities hier...), alle franse dingen lijken richting 19.2 te gaan, kijk maar naar de franse regionale zenders.

Het mooiste zou natuurlijk zijn een sat-positie per taal-gebied, bij 28.2 is dat toevallig goed gegaan, maar voor de rest helaas een utopie.

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1 #24 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 6 April 2012 - 11:27

Nee. Maar ik heb (nog steeds) geen 23.5.
Geeft al aan hoe vaak ik naar NL/BE zenders kijk... ;)

Duidelijk ;) Bij mij is de 28.2 LNB ook het meest gebruikt.

LoL, ik heb wel 23.5E maar die lNB zal nooit of te nimmer verslijten......
Inderdaad: de Engelse TV heeft toch wel heel veel te bieden!

Re: Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1 #25 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 6 April 2012 - 13:07


De 7025 voor 400 euro verkopen lukt in je dromen nog niet en ik persoonlijk zou me daar absoluut niet prettig bij voelen.
En waarom niet prettig???? Er zijn mensen die hem graag hebben... voor dat geld.
En warschijnlijk voor een paar tienen erbij heb je een et9 serie


@dylantje, hoe zou jij je voelen als jou dat als onwetende koper zou overkomen?

Dit idee kost me de kop al... alleen maar min punten.... :(
Ik bedoel het alleen zo dat er mensen zijn die gewoon een dvb-c box willen om te sharen..
En er zijn plentie mensen die met dmm heel blij zijn zonder al die specs nodig te hebben....
En als je hem op e bee zou zetten heb je een breed publiek....


Alleen sommige mensen denken alleen negatief...


En daarnaast is mijn ervaring dat je op zo'n plaats heel vaak clones en andere zooi vind die mensen kwijt willen voor een leuk prijsje terwijl er toch ook wel eens wat aan mankeert.......
En ik daardoor liever nieuw koop dan gebruikte shit,......

Niet altijd natuurlijk...

Edited by dylantje, 6 April 2012 - 13:08.

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1 #26 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 7 April 2012 - 18:03



Duidelijk ;) Bij mij is de 28.2 LNB ook het meest gebruikt.

Wat is daar op te vinden dan?

www.lyngsat.com :)


Thanks...
Alleen kijk ik wel eens vaker hier king of sat.
Staat bijna alle info op....
Ik dacht alleen dat op de 28 ook veel nl zenders te vinden waren, waar jullie naar keken...
Maar ik denk meer de Sky zenders enz ...
{ heb ik weinig interesse in ]

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1 #27 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 7 April 2012 - 18:21

Haha, ja je had de crux gemist. Ja, inderdaad, een aantal van ons (waaronder ik zelf) kijken voornamelijk naar Engelse zenders en dus naar 28.2 Je zult daar, inderdaad, geen Nederlandse zenders vinden, want dat is 100% BSkyB territorium. Nederlandse zenders vind je alleen op 19.2 en 23.5.

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1 #28 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,588 posts

+1,738
Excellent

Posted 7 April 2012 - 23:01

En BBC. En ITV. En Channel4.

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1 #29 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 8 April 2012 - 09:55

Haha, ja je had de crux gemist. Ja, inderdaad, een aantal van ons (waaronder ik zelf) kijken voornamelijk naar Engelse zenders en dus naar 28.2 Je zult daar, inderdaad, geen Nederlandse zenders vinden, want dat is 100% BSkyB territorium. Nederlandse zenders vind je alleen op 19.2 en 23.5.

Dank..
En de crux mis ik vaker...
En dat kost me veel punten de laaste tijd. hahahahahaahaha


Toch fijne Paasdagen allemaal....

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1 #30 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 8 April 2012 - 11:08

Ja die minpunt is een beetje flauw, een plusje van mij ter compensatie ;)

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1 #31 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 8 April 2012 - 11:21

Ja die minpunt is een beetje flauw, een plusje van mij ter compensatie ;)

Bloos, bloos een core die me plust....
xxx

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Verlaat TV-Vlaanderen (en Canal Digitaal) Astra1 #32 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 8 April 2012 - 11:31

compensatie he

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users