Jump to content


Photo

OpenPLi Picons opslaan andere manier!

picons DM8000HD

  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 ShAmAlKo

  • Senior Member
  • 38 posts

0
Neutral

Posted 27 May 2012 - 14:56

Beste OpenPLi,

Ik heb een vraag aan jullie, weet iemand hoe kan ik instelling via OpenPLi 3.0 usb stick of CF dat de picons opslaan, want ik probeer dat op cf of usb opslaan maar gaat gewoon automatie downloaden en installeren hij geeft niet aan of wil je op cf of usb te installeren gaat gewoon op automatie map van dreambox die picons map staat. deze probleem had ik ook met oude versie van OpenPLi 2.1.

Deze instellingen waar onder Installeer lokale extensie staat,

1: HDD........................../media/hdd
2: Compact Flash........./media/cf
3: Flash Disk.............../media/usb
4: Ram Disk................/media/ram
5: Internal Flash........./
6: Geheugen............./tmp


Weet iemand hoe kan ik dat oplossen of moet ik ergens aanpassen dat niet automatie installeren.?


Alvast bedankt.


Groeten,


ShAmAlKo

Re: OpenPLi Picons opslaan andere manier! #2 Henksat

  • Senior Member
  • 14,843 posts

+50
Good

Posted 27 May 2012 - 14:58

want ik probeer dat op cf of usb opslaan maar gaat gewoon automatie downloaden en installeren


Dat doet ie helemaal nooit, hij vraagt altijd waar deze op te slaan, zelfs als de flash de enige optie is.

Re: OpenPLi Picons opslaan andere manier! #3 ShAmAlKo

  • Senior Member
  • 38 posts

0
Neutral

Posted 27 May 2012 - 15:06


want ik probeer dat op cf of usb opslaan maar gaat gewoon automatie downloaden en installeren


Dat doet ie helemaal nooit, hij vraagt altijd waar deze op te slaan, zelfs als de flash de enige optie is.

hij gaat echt automatie installeren geeft geen optie. Als ik op plugin klikken en dan geeft ook voor zekerheid dat JA of NEE doe ik JA en dan gaat downloaden en installeren meer geeft het niet hoor.

Re: OpenPLi Picons opslaan andere manier! #4 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 27 May 2012 - 16:47



want ik probeer dat op cf of usb opslaan maar gaat gewoon automatie downloaden en installeren


Dat doet ie helemaal nooit, hij vraagt altijd waar deze op te slaan, zelfs als de flash de enige optie is.

hij gaat echt automatie installeren geeft geen optie. Als ik op plugin klikken en dan geeft ook voor zekerheid dat JA of NEE doe ik JA en dan gaat downloaden en installeren meer geeft het niet hoor.


Eraf via de plugins...
Dan REBOOT!!!

Dan weer erop via plugin en dan vraagt ie waar je ze wilt hebben....

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: OpenPLi Picons opslaan andere manier! #5 ShAmAlKo

  • Senior Member
  • 38 posts

0
Neutral

Posted 28 May 2012 - 21:58




want ik probeer dat op cf of usb opslaan maar gaat gewoon automatie downloaden en installeren


Dat doet ie helemaal nooit, hij vraagt altijd waar deze op te slaan, zelfs als de flash de enige optie is.

hij gaat echt automatie installeren geeft geen optie. Als ik op plugin klikken en dan geeft ook voor zekerheid dat JA of NEE doe ik JA en dan gaat downloaden en installeren meer geeft het niet hoor.


Eraf via de plugins...
Dan REBOOT!!!

Dan weer erop via plugin en dan vraagt ie waar je ze wilt hebben....

lukt ook niet.
Ik heb op andere manier geprobeerd, picons verwijdert en dan alle picons op cf gezetten nu werkt het wel op deze manier maar via softwarebeheer niet.

Bedankt voor jullie hulp.

Re: OpenPLi Picons opslaan andere manier! #6 pieterg

  • PLi® Core member
  • 32,766 posts

+245
Excellent

Posted 29 May 2012 - 17:47

welk bestandssysteem gebruik je op de CF?
Voor picons ondersteunen we alleen ext(2/3/4) volgens mij, omdat er symlinks gemaakt moeten kunnen worden.



Also tagged with one or more of these keywords: picons, DM8000HD

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users