Jump to content


Photo

Zenderlogo's op front display

Ultimo

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 doddema

  • Senior Member
  • 528 posts

+14
Neutral

Posted 11 August 2012 - 11:46

Voor wie graag zender logo's op zijn front display wil, is het hier te downloaden: http://openpli.org/f...952#entry291952
Werkt met OpenPLI 2.1 maar zou ook met OpenPLI 3 moeten werken.
Alleen voor de Ultimo!

Dolf
VU+Ultimo met OpenPLI 4.0, 2TB hdd. Oscam, CD seca3 kaart en Ziggo kaart.
Dreambox 7025+ met temperatuur geregelde koeling, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart.
VU+DUO met openPLI CCcam.

Re: Zenderlogo's op front display #2 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 14 August 2012 - 17:05

Zoals gezegd ga ik dat zeker binnenkort uitproberen. Heb je ook nog een speciale userskin.xml?

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Zenderlogo's op front display #3 doddema

  • Senior Member
  • 528 posts

+14
Neutral

Posted 15 August 2012 - 19:44

@Erik,
Ik heb van alles bij elkaar geGoogled, en van verschillende skins zaken "geleend" en naar mijn smaak aangepast zodat dat het een VFDskin is geworden.
Om na een flash het eenvoudig te kunnen installeren heb ik er een ipk van gemaakt.

Ik heb de bestanden ingepakt met map structuur, waaruit je kan zien dat er geen bestanden worden overschreven of gepatched.

Mogelijk kun je hier iets meer mee: Attached File  CLDBigClock source.rar   19.18KB   5 downloads

Dolf.

Edited by doddema, 15 August 2012 - 19:45.

VU+Ultimo met OpenPLI 4.0, 2TB hdd. Oscam, CD seca3 kaart en Ziggo kaart.
Dreambox 7025+ met temperatuur geregelde koeling, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart.
VU+DUO met openPLI CCcam.



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users