OpenPLi 3.0: from alpha to beta status....
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #41
Posted 22 September 2012 - 09:32
VU+DUO HD PVR (320 GB hdd) OpenPli: 3.0 Skin: HD-Pli
SAB Ultimate HD
SAB Ultimedia 8000 HD
Dreambox 500+
All on : 4x SAB DiSEqC 4/1 switch - 4x Universal Quad LNB (13.0E/19.2E/23.2.E/23.5E/28.2E) -Visiosat Bisat HD.
Apple Air and iPad, LG NAS.
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #42
Posted 22 September 2012 - 10:09
Sinds ik 3.0 gebruik heb ik last van tandwielen bij het zappen, er volgt geen crash maar het duurt wel een paar seconden voor de zender in beeld verschijnt.
Dit is ook zonder andere plugin's het geval.
Picons op harde schijf?
Dreambox 7025+ met temperatuur geregelde koeling, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart.
VU+DUO met openPLI CCcam.
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #43
Posted 22 September 2012 - 11:22
Sinds ik 3.0 gebruik heb ik last van tandwielen bij het zappen, er volgt geen crash maar het duurt wel een paar seconden voor de zender in beeld verschijnt.
Dit is ook zonder andere plugin's het geval.
Picons op harde schijf?
Ja i.d.d dat kan ook nog niet aan gedacht omdat ik de Picons nooit op de Hdd zet altijd op een Cf kaart of Usb stick.
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #44
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #45
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #46
Posted 22 September 2012 - 16:06
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #47
Posted 23 September 2012 - 16:33
Vroeger (Open PLI 2) gebruikte ik een skin die meer tot in de uithoeken ging dat de meeste skins. En deze vind ik niet meer terug in Open PLI 3 :-(
Helaas weet ik de naam niet meer exact... Ik dacht magic-ed of magic-extra ofzo...
Kan iemand mij helpen? Het voordeel hiervan was dat er bvb meer zenders tegelijkertijd zichtbaar waren in de zaplijst.
Bedankt!
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #48
Posted 23 September 2012 - 16:40
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #49
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #50
Posted 23 September 2012 - 17:35
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #51
Posted 23 September 2012 - 18:44
~ VU+ DUO - 4K ~ Open pli® 7 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #52
Posted 23 September 2012 - 18:47
Ik zie als ik via software updaten. Nu ook staat voor channel list only wat houdt dat nu precies in update hij dan mijn eigen kanalen lijst of zet hij er komplete nieuwe zenderlijst in?
Alleen als je de zenderlijst via de plugin browser gedownload hebt.
Dus als je zelf een lijst gemaakt hebt niet.
ET10000+ Openpli 6.1,1m schotel 4x duo-lnb op vaste opstelling.
Momolights teensy 2.0 met 50 leds op een string ,150 channels
DM8000 Openpli 6.1 Release
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #53
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #54
Posted 23 September 2012 - 21:19
Hoi
Vraagje?
Doen de streams van ET het nu ook op een Vu+ Duo met open PLi 3.0 ?
vu+ ondersteunt minder codecs, dus dat is niet in z'n algemeenheid te zeggen.
Gewoon uitproberen welke streams werken, en welke niet.
Bijna allemaal doen ze het niet, behalve o.a. AT5 [Maar die heb ik al via CD]
Jammer, maar het is niet anders, en dan maar niet
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #55
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #56
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #57
Posted 24 September 2012 - 21:48
Jammer, waren goede skins en ook jammer dat de maker de licentievoorwaarden heeft aangepast.
Maar ja, wij hebben de PLi-HD skin die ook erg mooi is.
De Magic skins kunnen niet meer in de downloads worden aangeboden ivm de licentie voorwaarden van de maker.
2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 9.0r/nb) + een et10k/osmini ((nb) geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #58
Posted 25 September 2012 - 09:03
Dat was VU+NL toch geweest die de skins, met veel hulp van hier, heeft gemaakt?
Jammer, waren goede skins en ook jammer dat de maker de licentievoorwaarden heeft aangepast.
Maar ja, wij hebben de PLi-HD skin die ook erg mooi is.
De Magic skins kunnen niet meer in de downloads worden aangeboden ivm de licentie voorwaarden van de maker.
Edited by WanWizard, 25 September 2012 - 13:12.
: voorwaarden van de auteur staan gebruik niet toe, oude skin is niet langer meer compatible en geeft "green screens"
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #59
Re: OpenPLi 3.0: from alpha to beta status.... #60
Posted 29 September 2012 - 13:13
Even paar bevindingen :
/mnt/hdd directory bestaat default niet, moest ik aanmaken om mijn netwerk drive te mounten. (en daarna autoinstall/settingsrestore te kunnen starten)
enigma2-plugin-picons-hd-reflection package bestaat niet meer, heb nu enigma2-plugin-picons-tv-ocram.hd.reflection gekozen, volgens mij is dit hetzelfde maar waarom ocram in de naam ?
enigma2-plugin-skins-magic-ehd-lite package bestaat niet meer, opgelost door de package uit de 2.1 feed te pakken.
Heb hier boven al gelezen waarom, heb de PLi-HD skin al eens uitgeprobeerd maar die gebruikt niet volledige beeld en doet steeds side-by-side screen ipv popups.
gst-plugin-dtsdec package bestaat niet meer, geen idee wat dit was/doet. (klinkt als iets van dts decoding, wat mijn receiver al doet)
Verder lijkt alles prima te werken
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users