Sedert gisteren is de ondertiteling van één en Canvas terug in orde. ttz : de timestamps zijn aanwezig en lopen terug synchroon.
Al bij al rap opgelost, eens ik het aan de juiste persoon kon meedelen.
Als het goed is, mag het ook gezegd worden !
Posted 6 December 2017 - 20:30
Posted 6 December 2017 - 21:20
Nee. Dan is de box opgestart met de verkeerde tijd, en als je standaard geen NTP gebruikt, dan betekent dat dat je opstart transponder niet de correcte tijd had.
Een zender op een fatsoenlijke transponder op zoeken, menu knop indrukken, zender selecteren als opstart zender.
Daarna de box in deep standby zetten, stroom er af, even tot 10 tellen, en weer opstarten. Tijd is weer in orde.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Posted 8 December 2017 - 15:51
Voor de compleetheid en het nageslacht:
De reden hiervoor is dat Enigma een delta hanteert om foute timestamps van de transponder te kunnen detecteren. Er zijn er namelijk nogal wat waarvan de klok informatie niet deugt. Ontvangen updates groter dan die delta worden dan genegeerd. Dit mechanisme werkt echter alleen als de box is opgestart met de juiste tijd. Als de box opstart met de verkeerde tijd, dan zorgt dit mechanime er juist voor dat de correctie wordt genegeerd, en blijf je met een foute tijd zitten.
De box heeft geen RTC chip (zoals een PC), dus moet bij het opstarten vanuit de UIT stand de tijd worden gezet. Met de selectie van een betrouwbare transponder zorg je dat dit altijd goed gaat.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
0 members, 2 guests, 0 anonymous users