Webinterface doesn't work
Re: Webinterface doesn't work #2
Posted 23 October 2012 - 20:44
On which dreambox do you experience this problem?
Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.
Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen.
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.
Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".
Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.
Re: Webinterface doesn't work #3
Re: Webinterface doesn't work #4
Re: Webinterface doesn't work #5
Posted 25 November 2012 - 16:52
I get the same on vu duo on first try then when I hit refresh works ok
F5 on browser (Chrome and Firefox)= no result...
Request failed for: /web/deviceinfo
Status: 500 Internal Server Error
this error "red-popup" appears immediately at the start of webint and press Extra -> Device Info
Openwebinf set to "no", Classical Webinterface set to "yes"
Thanks
Re: Webinterface doesn't work #6
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users