..
nu wilde ik deze updaten met openpli en ik denk dat hij nu kapot is
de update gaat goed tot het laatste en dan blijft hij groen knipperen en doet niks meer
zit een nieuwe bootloader in,
bij mijn andere vu ben ik mijn favorieten kwijt wel nieuwe settings gedownload alles vind hij maar geen favorieten.
kan wel handmatig selecteren maar niet in een bouquet stoppen.
als iemand mij hiermee kan helpen txs
Je probleem is mij nog niet helemaal duidelijk, als ik het goed begrijp is er 1 die helemaal niets meer doet en 1 waar je alleen een probleempje hebt met de kanalenlijst?
Om met de makkelijkste te beginnen, een kanalenlijst kan je kant en klaar downloaden uit de feed zoals die van Henk of Hans (te vinden onder Menu->Applicaties->Groene knop/Downloaden -> Settings en dan de lijst kiezen die overeenkomst met jouw schotelconfiguratie. Deze lijst kan je daarna bewerken met b.v. Dreamboxedit om je eigen favorieten lijstje te maken.
Daarna zeg je dat je de firmware weer opnieuw hebt geflasht maar dat de receiver daarna niets doet maar wat gebeurt er bij het inschakelen, zie je überhaupt iets op het TV scherm, knipperen er lichtjes op je receiver, er zal altijd wel wat te zien zijn lijkt mij.
Anders gewoon weer opnieuw flashen, want stuk gaan door het flashen lijkt mij onwaarschijnlijk, tenzij je
tijdens het flashen de USB stick er uit haalt
Edit: Ik zie nu dat dit topic al wel heel oud is, wat heb je zelf allemaal geprobeerd in de afgelopen maand?
Edited by Pedro_Newbie, 2 December 2012 - 09:32.