Jump to content


Photo

Afspeelpunt terugzetten

VuDuo

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 alrjordan

  • Senior Member
  • 323 posts

+3
Neutral

Posted 11 November 2012 - 19:24

Hallo,
Ik heb gemerkt dat "zet afspeelpunt terug naar begin" niet meer werkt in externe gemounte schijven op de VuDuo.
Situatie is de volgende :
dm8000 en vuduo beide met interne schijf,deze schijven zijn aan elkaar gemount.
openpli 3.0 up to date op beide ontvangers.

geen crashlog,geen groen scherm>gewoon geen reactie van bovengenoemde functie.
wat werkt wel :
op de vuduo in de eigen mappen(interne schijf)het afspeelpunt terugzetten.
op de dm8000 werkt het in elke map,ook die van de gemounte vuduo schijf!!

Kan iemand dit bevestigen?
mvg
alr

Re: Afspeelpunt terugzetten #2 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,376 posts

+393
Excellent

Posted 11 November 2012 - 19:32

Ik heb hier ook het eea gemount aan elkaar. ET9000 naar VU+ duo en vice versa. Ook nog naar een NAS.
Vanaf de ET naar de VU werkt het gewoon. De ET is uptodate. De VU is van gisteren.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Afspeelpunt terugzetten #3 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,376 posts

+393
Excellent

Posted 11 November 2012 - 19:41

In het kader van "ach wat maakt het uit om nog even te testen", de VU even op de laatste stand gebracht en na een herstart nogmaals getest. Werkt ook op de remotebox. Ik kan het probleem dus niet bevestigen.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Afspeelpunt terugzetten #4 MiLo

  • PLi® Core member
  • 14,042 posts

+298
Excellent

Posted 11 November 2012 - 19:55

Mag hij wel schrijven op de andere disk?
Real musicians never die - they just decompose

Re: Afspeelpunt terugzetten #5 alrjordan

  • Senior Member
  • 323 posts

+3
Neutral

Posted 11 November 2012 - 20:09

@Milo,

Heb ik niet aan gedacht maar de mounts op de vuduo staan inderdaad "ro",probleem is dus opgelost voor mij.
Ik heb dit zo gezet om te vermijden dat er ongewenst het een en ander verdwijnt op de hdd van de dm8000.

Edited by alrjordan, 11 November 2012 - 20:12.




Also tagged with one or more of these keywords: VuDuo

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users