Jump to content

Photo

defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar

• This topic is locked This topic is locked
26 replies to this topic

#1 gesmit

• Member
  • 29 posts

0
Neutral

Posted 20 December 2012 - 10:11

Start niet meer op, blijft alleen nog maar een rood lampje branden op de display. In het verleden al 2x eerder het mainboard laten vervangen.
Deze keer ben ik klaar met VU en heb een ET9500 aangeschaft.

Dus, voor degene die er nog iets mee kan doen, kom hem maar halen, weg gooien is zonde, er zitten volgens mij nog wel onderdelen in die bruikbaar kunnen zijn voor de klusser.

Groet,

Guido
- DM7025 - VU+ Duo
- ET9500 OpenPLI 3.0

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #2 cobus

• Senior Member
  • 4,775 posts

+69

Posted 20 December 2012 - 10:13

Ik wil hem wel hebben kun je hem ook opsturen naar mij toe uiteraard betaal ik de verzend kosten.

Zie pm

Edited by cobus, 20 December 2012 - 10:13.

Groetjes Cobus R

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x)

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #3 jbnl

• Senior Member
  • 282 posts

+8
Neutral

Posted 23 December 2012 - 20:03

Je hebt PM.

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #4 dylantje

• Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 23 December 2012 - 20:46

PLi

Cores willen hem misschien ook wel...
Is dan voor goed doel..

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #5 hemertje

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 33,503 posts

+118
Excellent

Posted 23 December 2012 - 21:30

niet vechten jongens, volgens mij is hij vanmorgen al vergeven aan cobus
veel plezier ermee!

on the Glassfibre 1GB DVB-C...

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #6 jbnl

• Senior Member
  • 282 posts

+8
Neutral

Posted 23 December 2012 - 22:39

Oh das vreemd, want ik heb er zelfs nog geld voor geboden, en dat is akkoord gegeven en het geld gisteren overgemaakt, dus nu snap ik het niet meer. Hopelijk kan Gesmit misschien wat toelichten.

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #7 Meega

• Senior Member
  • 3,000 posts

+51

Posted 23 December 2012 - 22:41

Oh das vreemd, want ik heb er zelfs nog geld voor geboden, en dat is akkoord gegeven en het geld gisteren overgemaakt, dus nu snap ik het niet meer. Hopelijk kan Gesmit misschien wat toelichten.

Dan zal jij diegene wel zijn die Hemertje bedoeld,toch? :)

ET10000+ Openpli 6.1,1m schotel 4x duo-lnb op vaste opstelling.

Momolights teensy 2.0 met 50 leds op een string ,150 channels
DM8000 Openpli 6.1 Release

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #8 jbnl

• Senior Member
  • 282 posts

+8
Neutral

Posted 23 December 2012 - 22:47

Denk ik niet want ik ben niet Cobus.... En ik heb ook niets meer van Gesmit gehoord namelijk.....

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #9 cobus

• Senior Member
  • 4,775 posts

+69

Posted 23 December 2012 - 22:51

En ik heb niks meer gehoord dus dat vindt ik wel raar ik mag er toch van uit gaan dat de eerste wie reageert hem dan ook krijgt in dit geval ?

Groetjes Cobus R

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x)

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #10 Frenske

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,506 posts

+397
Excellent

Posted 23 December 2012 - 22:59

Dat lijkt mij wel terecht ja.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #11 Geradus

• Senior Member
  • 97 posts

+2
Neutral

Posted 23 December 2012 - 23:05

Die "bak" hoort toch echt bij Cobus terecht te komen.

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #12 theparasol

• Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 23 December 2012 - 23:05

Dat lijkt mij wel terecht ja.

Terecht of niet: Je moet wel verdomd sterk in je schoenen staan als iemand je bv 25 euro over wil maken en de ander hem maar gewoon met dankjewel in ontvangst neemt.

@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #13 Frenske

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,506 posts

+397
Excellent

Posted 23 December 2012 - 23:16

@ Theparasol.

Dat is zeker waar. Maar ik noem dat een fatsoenskwestie. Een man een man, een woord ..... ;)

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #14 theparasol

• Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 23 December 2012 - 23:38

Dat is zeker waar. Maar ik noem dat een fatsoenskwestie. Een man een man, een woord ..... ;)

Op het anonieme internet gelden helaas voor sommigen andere normen en waarden.
Nu nog zien of het een oplichter is... de centen van JBNL heeft hij in elk geval al binnen ;)

@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #15 Frenske

• Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,506 posts

+397
Excellent

Posted 23 December 2012 - 23:45

Ja daar heb jij weer gelijk in. Sommigen vinden dat ook 'normaal'. Ik behoor tot een andere groep.
Vandaag is de betrokkene na vanmorgen niet meer online geweest en heeft ook geen weet van dit gesprek. Maar het heeft er alle schijn van dat Cobus pech heeft. Persoonlijk vind ik het allerminst netjes als hij hem uiteindelijk na 2 dagen 'ineens' aan iemand anders heeft toegezegd.

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #16 WanWizard

• PLi® Core member
  • 70,763 posts

+1,830
Excellent

Posted 24 December 2012 - 10:27

Laten we even wachten tot gesmit weer online komt en de gang van zaken toelicht. We kunnen hier wel gaan speculeren over de gang van zaken maar veel zin heeft dat niet.

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #17 jbnl

• Senior Member
  • 282 posts

+8
Neutral

Posted 24 December 2012 - 10:32

Idd helemaal gelijk Wanwizard.

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #18 gesmit

• Member
  • 29 posts

0
Neutral

Posted 24 December 2012 - 13:33

Sorry jongen, was inderdaad dit weekend niet online. Ik heb de 2 gegadigden nagenoeg tegelijk binnen gekregen en heb hem aan jbnl toegezegd. Sorry Cobus, volgende keer beter.

Edited by gesmit, 24 December 2012 - 13:33.

- DM7025 - VU+ Duo
- ET9500 OpenPLI 3.0

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #19 deleted

• Senior Member
  • 702 posts

+48

Posted 24 December 2012 - 13:51

"nagenoeg tegelijk binnen gekregen", als ik goed tel zit er toch 2/3 dagen tussen.

Cobus maakt 20/12 10:13 zijn interesse bekend
jbnl maakt 23/12 20:03 zijn interesse bekend

even later weet jbnl dan te vertellen om 22:39 dat hij "gisteren" het geld heeft overgemaakt, dat is dan op 22/12 geweest.

Je doet ermee wat je wilt natuurlijk, maar dan moet je niet vertellen dat je hem gratis weg geeft, om hem dan vervolgens aan de 2de in de rij te verkopen. Zeg dan gewoon dat hij voor de hoogste bieder is, zodat Cobus op voorhand hier rekening mee kan houden en er eventueel een bod bij kan plaatsen.

Deze manier van werken is NOT DONE, de eerste partij die zonder medeweten van de rest hun interesse hadden moeten kunnen tonen was OpenPLI, indien zei geen interesse hadden dan had je het via het forum kunnen doen, maar deze manier lijkt me beter iets voor op marktplaats.

Re: defecte vu+ duo, gratis af te halen voor de knutselaar #20 jbnl

• Senior Member
  • 282 posts

+8
Neutral

Posted 24 December 2012 - 14:10

Goedendag,

Ik had vrijdag al meteen een PM gestuurd naar gesmit en naar aanleiding daarvan heb ik zaterdag het geld overgemaakt.

Edited by jbnl, 24 December 2012 - 14:12.

7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users