Jump to content


Photo

antieke Samba

samba

  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 haakneus

  • Member
  • 9 posts

0
Neutral

Posted 1 February 2013 - 18:48

Zou er een reden zijn om een antieke Samba versie aan te houden (3.0.37)? Ik zou graag smb v2 willen kunnen kletsen tegen m'n vuduo, maar daar is een recentere Samba voor nodig. Wie weet hier wat van?

Re: antieke Samba #2 Sjaaky

  • Senior Member
  • 7,443 posts

+41
Good

Posted 1 February 2013 - 19:33

De huidige versie is lekker klein. Samba 4 hebben we nog niet aan de praat kunnen krijgen.
Biedt smbv2 veel extra features? Bestanden uitwisselen werkt nu ook prima. Of vind je het gewoon 'leuk' de laatste versie te gebruiken?

Re: antieke Samba #3 valkhyr

  • Member
  • 33 posts

+2
Neutral

Posted 1 February 2013 - 19:48

Ik zie zelf niet echt veel voordelen op het moment van smb v2, het wordt alleen ondersteund in windows 7/8 en windows 2008.
De snelheid verbeteringen wegen niet op tegen de problemen die je gaat ondervinden. Vooral dat alle apparaten die geen smb v2 ook niet meer kunnen connecten.

Vu+ Duo


Re: antieke Samba #4 haakneus

  • Member
  • 9 posts

0
Neutral

Posted 2 February 2013 - 11:42

Los van dat ik eigenlijk altijd alles op de laatste versie wil hebben, zou ik graag eens zien of er performance verbeteringen te meten zijn. Ik heb verder niets ouder dan Windows, dus het zou moeten kunnen. Maar als er meer problemen te verwachten zijn en het zelfs gewoon nog niet werkt dan snap ik dat we deze aanhouden.
Bedankt voor de reacties.



Also tagged with one or more of these keywords: samba

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users