Hallo
Heeft een van jullie ook problemen met het intern streamen van films?
Ik heb er de laatste tijd last van, als ik de tandwieltjes zie dan weet ik het al dan duurt het niet lang voordat ik de box moet resetten.
Hij loopt dan gewoon vast.
Bekabeling is ok ik dacht eerst dat mijn switch defect was die heb ik vervangen maar het probleem blijft.
Waar ik ook last van heb op beide boxen duo+solo is dat er soms geen geluid is bij de film totdat ik hem reset.
Is er een andere manier dan resetten om het geluid weer terug te krijgen?
Mvg Oscar
Streamen van films vuduo>vusolo solo loopt vast?
Started by oxb, 11 Feb 2013 17:28
2 replies to this topic
Re: Streamen van films vuduo>vusolo solo loopt vast? #2
Posted 11 February 2013 - 18:03
Nee, langdurig tandwieltjes heeft niks met netwerk te maken. Als je daarna een vastloper krijgt, dan is het bijna altijd een kwestie van geheugen "op". De drivers van VU+ hebben nou eenmaal de neiging om af en toe wat geheugen niet terug te geven en dan langzaam-maar-zeker raakt het op en dan krijg je dit soort dingen. Je kunt dit NIET zien met het "free" commando, dat is een "ander soort" geheugen, een heel ander verhaal. Het enige wat je kunt doen is klagen bij VU+, dat doen wij ook regelmatig.
Datzelfde geldt voor het "geluid zomaar weg" probleem, dat is ook een bekend probleem in de drivers wat alleen VU+ zelf kan oplossen.
Datzelfde geldt voor het "geluid zomaar weg" probleem, dat is ook een bekend probleem in de drivers wat alleen VU+ zelf kan oplossen.
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Re: Streamen van films vuduo>vusolo solo loopt vast? #3
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users