Jump to content

Photo

hbbtv vu-solo2

• Please log in to reply
26 replies to this topic

Re: hbbtv vu-solo2 #21 Erik Slagter

• PLi® Core member
  • 46,969 posts

+542
Excellent

Posted 17 February 2013 - 14:32

O en nog een kleine aanvulling, er zijn wel nieuwe Solo2 beta-drivers

20130215(solo2)
- Fix Scart RGB output

Okee bedankt, ik denk alleen niet veel mensen de solo2 met een scart aansluiting gebruiken, da's dus wat een lagere prio.

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.

Re: hbbtv vu-solo2 #22 Pedro_Newbie

• Senior Member
  • 4,631 posts

+225
Excellent

Posted 17 February 2013 - 14:43

Nee dat denk ik ook niet EN het is een beta-driver, dus ik weet niet of het verstandig is deze wel op de feed te zetten

Re: hbbtv vu-solo2 #23 Rob van der Does

• Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 17 February 2013 - 14:49

Die Solo2 drivers draaien hier zonder enig probleem (en lossen inderdaad een RGB-probleem op).

Re: hbbtv vu-solo2 #24 Edgar

• Senior Member
  • 292 posts

+7
Neutral

Posted 17 February 2013 - 22:21

Laat VU+ maar eerst eens zijn drivers op orde maken.
Ik krijg tijdens het zappen regelmatig onderstaande ellende op de Ultimo.
En met een bijna maagdelijke box zonder allerlei plugins ed.

Set Channel Info >> sid : 0, onid : 0, tsid : 0, name : , orgid : 0
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/lib/enigma2/python/Navigation.py", line 51, in dispatchEvent
  File "/usr/lib/enigma2/python/Components/ServiceEventTracker.py", line 74, in event
  File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/HbbTV/plugin.py", line 918, in _cb_detectedAIT
	name = self._cb_ready_for_ait()
  File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/HbbTV/plugin.py", line 956, in _cb_ready_for_ait
	if reader.doOpen():
  File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/HbbTV/aitreader.py", line 44, in doOpen
OSError: [Errno 12] Cannot allocate memory
(PyObject_CallObject(<bound method Navigation.dispatchEvent of <Navigation.Navigation instance at 0x1228f80>>,(20,)) failed)

]]>

Ik heb een andere op mijn Duo. Helaas komen de crashlogs niet op mijn USB schijf terecht. Komt dat ik geen /hdd heb? Gelukkig had ik mijn fototoestel paraat, want deze melding krijg ik te vaak als ik op Nederland 1 t/m 3 HD of niet, terecht kom. Anderen met exact dezelfde regels (line nummers)?
Ontvanger gaat in de herstart en komt op hetzelfde kanaal terug, maar zonder geluid. Op te lossen door naar ander kanaal te zappen en weer terug.

Attached Files

Edited by Edgar, 17 February 2013 - 22:24.

VU+ Duo 4K DVB-S2X en DVB-C met Open PLi 7.0

Re: hbbtv vu-solo2 #25 dreamboxziggy

• Senior Member
  • 27 posts

0
Neutral

Posted 17 February 2013 - 22:32

goed om te weten dat ik niet alleen dit probleem onder vindt.
maar ik heb het op de duo de ultimo en solo2 onder vonden en het kan gewoon werken want met vti geen hbbtv probleem.
maar ik wil niet vreemd gaan en wacht tot het in openpli ook goed gaat werken ik hoop wel dat dit niet te lang gaat duren.

Re: hbbtv vu-solo2 #26 Edgar

• Senior Member
  • 292 posts

+7
Neutral

Posted 17 February 2013 - 22:59

goed om te weten dat ik niet alleen dit probleem onder vindt.
maar ik heb het op de duo de ultimo en solo2 onder vonden en het kan gewoon werken want met vti geen hbbtv probleem.
maar ik wil niet vreemd gaan en wacht tot het in openpli ook goed gaat werken ik hoop wel dat dit niet te lang gaat duren.

Daar ben ik blij om dat er anderen zijn met hetzelfde. Ook dezelfde regelnummers bij zowel Duo als Solo2? VTI of iets anders wil ik ook niet aan :)

VU+ Duo 4K DVB-S2X en DVB-C met Open PLi 7.0

Re: hbbtv vu-solo2 #27 Erik Slagter

• PLi® Core member
  • 46,969 posts

+542
Excellent

Posted 18 February 2013 - 16:26

Ik heb een andere op mijn Duo. Helaas komen de crashlogs niet op mijn USB schijf terecht. Komt dat ik geen /hdd heb? Gelukkig had ik mijn fototoestel paraat, want deze melding krijg ik te vaak als ik op Nederland 1 t/m 3 HD of niet, terecht kom. Anderen met exact dezelfde regels (line nummers)?
Ontvanger gaat in de herstart en komt op hetzelfde kanaal terug, maar zonder geluid. Op te lossen door naar ander kanaal te zappen en weer terug.

Ook een "cannot allocate memory" error. In de hbbtv plugin. Van VU+...

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.

9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users