Jump to content


Photo

HD zenders geen picons


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

Re: HD zenders geen picons #21 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,746 posts

+466
Excellent

Posted 9 June 2013 - 22:06

Werken alle andere zaken zoals bijvoorbeeld Hbbtv of uitzending gemist, waarvoor het internet benodigd is, wel?

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna

Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Kirkstone builds, local cards driven by OsCam

 

Press the rep_up.png button on the buttom right of this message ;)


Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki


Re: HD zenders geen picons #22 Henksat

  • Senior Member
  • 14,843 posts

+50
Good

Posted 10 June 2013 - 07:44

Ik flash regelmatig boxen, maar het niet kunnen downloaden van de picons heb ik nog nooit meegemaakt, vandaar de vraag om uitleg zoals hierboven al gevraagd.



Re: HD zenders geen picons #23 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,541 posts

+140
Excellent

Posted 10 June 2013 - 09:01

Werken alle andere zaken zoals bijvoorbeeld Hbbtv of uitzending gemist, waarvoor het internet benodigd is, wel?

Het gaat om het programma DreamboxEdit daar laten de picons zich niet zien.



Re: HD zenders geen picons #24 Henksat

  • Senior Member
  • 14,843 posts

+50
Good

Posted 10 June 2013 - 09:27

Werken alle andere zaken zoals bijvoorbeeld Hbbtv of uitzending gemist, waarvoor het internet benodigd is, wel?

Het gaat om het programma DreamboxEdit daar laten de picons zich niet zien.

 

Loui, lees eens terug, het ging erom dat Picons downloaden via OpenPLi niet wil lukken.



Re: HD zenders geen picons #25 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,746 posts

+466
Excellent

Posted 10 June 2013 - 13:53

Werken alle andere zaken zoals bijvoorbeeld Hbbtv of uitzending gemist, waarvoor het internet benodigd is, wel?

Het gaat om het programma DreamboxEdit daar laten de picons zich niet zien.

 

Kan je daar dan ook al Picons in zien? Ik gebruik al die proggies niet maar Picons in de kanaleneditor lijkt me al helemaal overbodige ballast...............


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna

Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Kirkstone builds, local cards driven by OsCam

 

Press the rep_up.png button on the buttom right of this message ;)


Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki


Re: HD zenders geen picons #26 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,541 posts

+140
Excellent

Posted 10 June 2013 - 15:38

 

Werken alle andere zaken zoals bijvoorbeeld Hbbtv of uitzending gemist, waarvoor het internet benodigd is, wel?

Het gaat om het programma DreamboxEdit daar laten de picons zich niet zien.

 

Kan je daar dan ook al Picons in zien? Ik gebruik al die proggies niet maar Picons in de kanaleneditor lijkt me al helemaal overbodige ballast...............

Dat is zo!  Maar sommigen onder ons vinden dat nu eenmaal een leuke optie



Re: HD zenders geen picons #27 wortellica

  • Senior Member
  • 1,370 posts

+33
Good

Posted 10 June 2013 - 16:25

Ik flash regelmatig boxen, maar het niet kunnen downloaden van de picons heb ik nog nooit meegemaakt, vandaar de vraag om uitleg zoals hierboven al gevraagd.

Nee idd heel vreemd maar waar  :)  via applicaties kan ik alles downloaden zelfs andere picons behalve ocram picons ( uitzendinggemist etc werkt ook prima)



Re: HD zenders geen picons #28 dirocca

  • Senior Member
  • 1,667 posts

+59
Good

Posted 10 June 2013 - 17:23

Ik flash regelmatig boxen, maar het niet kunnen downloaden van de picons heb ik nog nooit meegemaakt, vandaar de vraag om uitleg zoals hierboven al gevraagd.

Nee idd heel vreemd maar waar  :)  via applicaties kan ik alles downloaden zelfs andere picons behalve ocram picons ( uitzendinggemist etc werkt ook prima)

zeer vreemd, bij mijn duo werkt het prima(TS heeft ook een duo)

mijn werkwijze: via applicaties-verwijderen, de bestaande picons verwijderen, box herstarten

                        via applicaties-downloaden, nieuwe ocram picons downloaden, box herstarten

misschien niet onbelangrijk, ik gebruik de PLI-HD skin

 

grtz Philip


vuduo2 openpli6.1 1TB HDD 2xdualS2tuner

av receiver denon - samsung 4k hdr+ 65inch UE65MU7000 - bose accoustimas 7.1 :rolleyes:

tvv kaart & schotel(64cm), duo lnb, OSCAM

logitech harmony ultimate

 

 

 


Re: HD zenders geen picons #29 Geuze

  • Senior Member
  • 705 posts

+7
Neutral

Posted 26 June 2013 - 16:50

Hallo

 

Ik wil graag even reageren over de HD picons die ik met geen mogelijk in de favorietenlijst van mijn settingeditor kan krijgen.

Er iemand geweest (ik weet niet meer wie) die mij adviseerde alle instellingen op de editor en de box te controleren of de tekst van de mappen exact het zelfde zijn. Dit alles gecontroleerd en toen bleek dat niet alle instellingen in orde ware en dat ik een verkeerde map had gebruikt. Dit alles in orde gemaakt. Toen de kanalenlijst uit mijn box naar de editor gecopiëerder en wat schetst mijn verbazing de picons rollen zo in de favorietenlijst. Dus dit gaf mij weer een goed gevoel.

 

Groet

Hans


Visiosat Big Satellite schotel met 4 quad, 7 twin LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost, 0,8 west, 33 oost en een Triax schotel, 78 cm met single LNB voor Astra 3 beide aangesloten op VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en SSD en een Mutant HD 51 met 2 tuners waaronder 1 voor de Franse streams en SSD. De  1.40 Triax prime focus verwijderd wegens slijtage.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users