Jump to content


Photo

Open uitzending gemist


  • Please log in to reply
210 replies to this topic

#1 Marcello

  • Senior Member
  • 232 posts

+1
Neutral

Posted 14 June 2013 - 07:24

Ik gooi hem er nog maar is in:

 

Vandaag vu+duo ge-update. Hopelijk doet die rtl xl van open uitzending gemist het. Niks hoor. Via de blauwe knop, en optie 2, komt het open uitzending gemist naar voren. Alle "UG" opties doen het, maar zodra ik rtl xl kies, laad hij wel de icoontjes, maar nooit de programma's. Wat is dat toch ?


Duolnb, triax 78
Zgemma H9 Twin + H7S

Re: Open uitzending gemist #2 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,442 posts

+396
Excellent

Posted 14 June 2013 - 08:29

Vriendelijkheid siert de mens zeg ik vaak. :) ;)

 

A.g.v. jouw opmerking heb ik de Duo even een schop gegeven, wat ik overigens bijna dagelijks doe. Zowel met de vorige FW versie als met de huidige FW versie werkt OpenUG, ook met RTLXL prima. En dus lijkt mij de conclusie terecht dat het een lokaal issue is.

Misschien toch eens een keer de plugin de-installeren en weer opnieuw plaatsen. Of eventueel de image vers flashen zonder restore van een backup. En geen extra zaken plaatsen voordat je OpenUG getest hebt.


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Open uitzending gemist #3 Marcello

  • Senior Member
  • 232 posts

+1
Neutral

Posted 14 June 2013 - 08:38

Okidoki Frenske.

 

Gaattik ff een de-installatie doen. Een hele verse flashen vind ik wat teveel "gedoe". Ik had begrepen dat er meerdere waren van de vuduo die dit probleem ervaren, vandaar..

 

Bedankt voor je reactie in ieder geval


Duolnb, triax 78
Zgemma H9 Twin + H7S

Re: Open uitzending gemist #4 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,598 posts

+694
Excellent

Posted 14 June 2013 - 09:01

Misschien open UG van "derden" geinstalleerd..??? dus niet die van onze eigen feeds?


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Open uitzending gemist #5 Anzo

  • Senior Member
  • 313 posts

+5
Neutral

Posted 14 June 2013 - 16:22

Ik las dat SBS met hbbtv is begonnen. Betekent dit dat met wat geluk de OpenUG uitgebreid kan worden met het materiaal van SBS6, NET5 en Veronica? Ik heb nog geprobeerd om de url te vinden, maar dat is me (nog) niet gelukt.


Groet, André

:blink:


Re: Open uitzending gemist #6 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,598 posts

+694
Excellent

Posted 14 June 2013 - 16:36

Wie weet?


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Open uitzending gemist #7 ririnus

  • Senior Member
  • 361 posts

0
Neutral

Posted 14 June 2013 - 19:01

Als we allemaal een Samsung led kochten,hadden we geen last meer van die ug,althans hij perfect werkt.

 

hier rtl en ug prima,maar goed,als je Samsung smart heb,heb je alles incl net 5 Veronica sbs6,en gratis natuurlijk.

 

maar ik kan natuurlijk niet in iemand anders zijn portemonnee kijken.

 

maar als je voor een smart gaat,zal ik Samsung pakken.



Re: Open uitzending gemist #8 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 14 June 2013 - 19:03

En nu maar hopen dat samsung firmware blijft updaten want internetpagina's zijn nu niet bepaald statisch te noemen :)

Ik heb het persoonlijk niet zo op die "smart" factor...


@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Open uitzending gemist #9 Henksat

  • Senior Member
  • 14,843 posts

+50
Good

Posted 14 June 2013 - 19:08

Een hele verse flashen vind ik wat teveel "gedoe".

 

En toch mag je hier pas klagen nadat je het óók met een verse flash niet goed krijgt, anders blijft de kans bestaan dat het aan je zieke installatie ligt.



Re: Open uitzending gemist #10 Marcello

  • Senior Member
  • 232 posts

+1
Neutral

Posted 15 June 2013 - 08:13

Pardon Henksat ?

Wat bedoellu precies met een "zieke" installatie ? Inmiddels heeft de de-installatie niet mogen baten. Alle plugins komen trouwens uit de feed. Raar genoeg heeft de rtl xl van uitzending gemist het nog nooit gedaan, en ik flash zo elke 3 mnd een nieuwe image.
Duolnb, triax 78
Zgemma H9 Twin + H7S

Re: Open uitzending gemist #11 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,541 posts

+140
Excellent

Posted 15 June 2013 - 08:58

Pardon Henksat ?

Wat bedoellu precies met een "zieke" installatie ? Inmiddels heeft de de-installatie niet mogen baten. Alle plugins komen trouwens uit de feed. Raar genoeg heeft de rtl xl van uitzending gemist het nog nooit gedaan, en ik flash zo elke 3 mnd een nieuwe image.

Welke image gebruik je en bij mij werkt het al een lange tijd zonder problemen.

Probeer deze anders eens deze werkt bij mij al heel lang.Attached File  enigma2-plugin-extensions-openuitzendinggemist_3.0-r1_all.ipk   21.02KB   151 downloads



Re: Open uitzending gemist #12 Mr. M

  • Senior Member
  • 118 posts

0
Neutral

Posted 15 June 2013 - 09:17

Als we allemaal een Samsung led kochten,hadden we geen last meer van die ug,althans hij perfect werkt.

 

hier rtl en ug prima,maar goed,als je Samsung smart heb,heb je alles incl net 5 Veronica sbs6,en gratis natuurlijk.

 

maar ik kan natuurlijk niet in iemand anders zijn portemonnee kijken.

 

maar als je voor een smart gaat,zal ik Samsung pakken.

Op mijn Samsung 6800 echt geen UG hoor. Ik was een van de eersten met een LED, geen updates van meneer Samsung en daar baal ik en vele anderen vreselijk van.


Samsung U6800 S2, XP1000 Open PLi 4.0


Re: Open uitzending gemist #13 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,541 posts

+140
Excellent

Posted 15 June 2013 - 09:24

Als we allemaal een Samsung led kochten,hadden we geen last meer van die ug,althans hij perfect werkt.

 

hier rtl en ug prima,maar goed,als je Samsung smart heb,heb je alles incl net 5 Veronica sbs6,en gratis natuurlijk.

 

maar ik kan natuurlijk niet in iemand anders zijn portemonnee kijken.

 

maar als je voor een smart gaat,zal ik Samsung pakken.

Op mijn Samsung 6800 echt geen UG hoor. Ik was een van de eersten met een LED, geen updates van meneer Samsung en daar baal ik en vele anderen vreselijk van.

Hier net zo op mij SAMSUNG 6000 serie



Re: Open uitzending gemist #14 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,541 posts

+140
Excellent

Posted 15 June 2013 - 11:10

Open uitzending Gemist is niet bereikbaar momenteel bij mij. Melding "There was a problem retrieving the media list" hopelijk duurt het niet zo lang 



Re: Open uitzending gemist #15 Marcello

  • Senior Member
  • 232 posts

+1
Neutral

Posted 15 June 2013 - 11:14

Hey Loui

 

Ik heb jouw ipk geinstalleerd, maar nou word tie nog mooier. UG doet het niet meer (problem retrieving the media list) en rtlx xl doet het nog steeds tot de icoontjes.

 

Heb ik hier een raar probleem te pakken ?


Duolnb, triax 78
Zgemma H9 Twin + H7S

Re: Open uitzending gemist #16 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,541 posts

+140
Excellent

Posted 15 June 2013 - 11:26

Hey Loui

 

Ik heb jouw ipk geinstalleerd, maar nou word tie nog mooier. UG doet het niet meer (problem retrieving the media list) en rtlx xl doet het nog steeds tot de icoontjes.

 

Heb ik hier een raar probleem te pakken ?

Haha ja hier ook niet sinds vanmorgen, puur toeval dat dit zo uitkomt maar gewoon even afwachten licht niet aan je plugin.RTL werkt hier gewoon. kijk anders eens bij instellingen en zet desnoods show pictures op incorrect kijk wat die dan doet.


Edited by Loui (PD1LOI), 15 June 2013 - 11:30.


Re: Open uitzending gemist #17 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,598 posts

+694
Excellent

Posted 15 June 2013 - 14:47

Gewoon open ug uit onze feeds nemen....
Welke internet provider heb je? Welke box gebruik je?
Ik heb net getest. Die van onze feeds doet het gewoon op een et box...

Edited by littlesat, 15 June 2013 - 14:50.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Open uitzending gemist #18 wortellica

  • Senior Member
  • 1,370 posts

+33
Good

Posted 15 June 2013 - 14:55

Nou hier werkt het ook niet meer  :o



Re: Open uitzending gemist #19 ririnus

  • Senior Member
  • 361 posts

0
Neutral

Posted 15 June 2013 - 15:01

hebben jullie smart tv samsung en geen ug??

 

WTF ,,hoe oud is die?

 

greetz



Re: Open uitzending gemist #20 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,749 posts

+467
Excellent

Posted 15 June 2013 - 15:51

Hier werkt het (OUG) ook niet meer, getest op verschillende boxen dus het is niet box-gerelateerd.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna

Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Kirkstone builds, local cards driven by OsCam

 

Press the rep_up.png button on the buttom right of this message ;)


Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users