Update PD1loi-HD-full HD skin.
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #521
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #524
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #525
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #526
Posted 11 February 2016 - 16:03
Can ask you finnaly to post row or rows in skin.xml for
sattelite and transpoder info in Channel selection below day,date and time
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #527
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #528
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #529
Posted 12 March 2016 - 10:35
Hallo Loui,
Heb je nog nagedacht betreffende de extra picon (provider of sat) in de skin.
Ben ik nog niet met bezig geweest helaas. Ik ben bezig geweest voor OpenATV daar werkt deze skin nu ook op.te vinden bij OpenATV Dreambox skins.
Edited by Loui (PD1LOI), 12 March 2016 - 10:38.
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #530
Posted 12 March 2016 - 10:41
Hallo Loui,
Heb je nog nagedacht betreffende de extra picon (provider of sat) in de skin.Ben ik nog niet met bezig geweest helaas. Ik ben bezig geweest voor OpenATV daar werkt deze skin nu ook op.te vinden bij OpenATV Dreambox skins.
Sorry foutje moet zijn OpenATV Skins.
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #531
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #532
Posted 25 March 2016 - 16:31
Sinds vandaag werkt de weer info bij de zender wissel niet meer geeft N/A. City code is het zelfde gebleven. YWeather.py opnieuw ingeschoten helpt ook niet. Geen update gedaan niets.
Ligt het aan mij of hebben jullie dit ook?
grtz,
Bfm
Since today updates the weather information at the channel change no longer displays N / A. City code has remained the same. YWeather.py put away again does not help . No update done nothing . Is it just me or everybody has this? grtz , bfm
Edited by BFM2, 25 March 2016 - 16:32.
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #533
Posted 25 March 2016 - 16:51
Sinds vandaag werkt de weer info bij de zender wissel niet meer geeft N/A. City code is het zelfde gebleven. YWeather.py opnieuw ingeschoten helpt ook niet. Geen update gedaan niets.
grtz,
Bfm
Since today updates the weather information at the channel change no longer displays N / A. City code has remained the same. YWeather.py put away again does not help . No update done nothing . Is it just me or everybody has this? grtz , bfm
Here the same problem.
Hier bij mij ook het zelfde probleem, licht denk ik aan de server bij Yahoo.Even afwachten wat er gaat gebeuren.
Edited by Loui (PD1LOI), 25 March 2016 - 16:54.
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #534
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #535
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #536
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #537
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #538
Posted 26 March 2016 - 19:24
grtz,
Bfm
Here the same problem.
Hier bij mij ook het zelfde probleem, licht denk ik aan de server bij Yahoo.Even afwachten wat er gaat gebeuren.
Het lijkt erop dat ze het hele systeem hebben veranderd,ik heb geen idee wat.
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #539
Posted 26 March 2016 - 20:46
Please English.Het lijkt erop dat ze het hele systeem hebben veranderd,ik heb geen idee wat.
Here the same problem.
grtz,
Bfm
Re: Update PD1loi-HD-full HD skin. #540
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users