Jump to content


Photo

rii mini bluetooth of de normale wireless versie

et9500 rii mini

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 golfdiesel

  • Senior Member
  • 448 posts

+10
Neutral

Posted 23 June 2013 - 23:04

Ik wil een Rii Mini keyboard kopen voor bij de et9500. Nu zie ik twee versies van de Rii. De ene werkt via bluetooth en de andere heeft een 'normale' wireless verbinding met een dongle zoals draadloze muizen en toetsenborden van PC's ook werken.

Welke versie moet ik kopen voor de et9500?



Re: rii mini bluetooth of de normale wireless versie #2 pieterg

  • PLi® Core member
  • 32,766 posts

+245
Excellent

Posted 24 June 2013 - 09:05

De 'normale' wireless is makkelijker werkend te krijgen, dat is een kwestie van inprikken en werken. Voor de bluetooth zal je nog wat dingen handmatig moeten doen (bluetooth drivers + userspace tools downloaden, configureren).

Re: rii mini bluetooth of de normale wireless versie #3 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 24 June 2013 - 09:06

Ik wil een Rii Mini keyboard kopen voor bij de et9500. Nu zie ik twee versies van de Rii. De ene werkt via bluetooth en de andere heeft een 'normale' wireless verbinding met een dongle zoals draadloze muizen en toetsenborden van PC's ook werken.

Welke versie moet ik kopen voor de et9500?

Ik heb voor de 2.4Ghz gekozen, waarom omdat die leverbaar was bij Sab onder hun eigen naam (let op de prijs die variëren per merk voor hetzelfde device), en omdat 2.4Ghz een iets groter bereik heeft dan BT. Dit toetsenbord werkt hier net zo als een groot toetsenbord er zit een mouse pad op en een laserpen om als aanwijzer op het beeld te kunnen gebruiken. Ik ben er heel content mee, erg makkelijk bij het invoeren van tekst bij de browser.


Edited by Sagitarius, 24 June 2013 - 09:09.

73's

PE1AQZ




Also tagged with one or more of these keywords: et9500, rii mini

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users