jammer.
OpenPli VU+ Duo2 support
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #21
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #22
Posted 5 August 2013 - 09:42
Het opzetten kost nu eenmaal wat tijd, zo zitten in de versie die ik thuis heb gebouwd, nog wat kleine hiaten, er moet 100% zekerheid zijn dat de image foutloos start na het flashen, dat is bij mij (nog) niet het geval waaardoor wat handwerk nodig is de box te laten draaien, als dat eenmaal gedaan is loopt het als een trein.
Ik weet het, geduld is een schone zaak, maar soms lastig om op te wachten
Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....
On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....
Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna
Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam
Press the button on the buttom right of this message
Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #23
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #24
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #25
Posted 5 August 2013 - 12:33
Ga zo ff eentje halen, werkt het transcoding gedeelte ook in PLI? Of gaat dit later ook ondersteund worden?
Met de S2 dualtuner optie heb ik toch 4 tuners tot mijn beschikking? ff zeker weten
als je 2 x een dual tuner neemt heb je vier volwaardige tuners
grtz philip
ps; je gaat er geen spijt van hebben, is een pracht toestel
vuduo2 openpli6.1 1TB HDD 2xdualS2tuner
av receiver denon - samsung 4k hdr+ 65inch UE65MU7000 - bose accoustimas 7.1
tvv kaart & schotel(64cm), duo lnb, OSCAM
logitech harmony ultimate
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #26
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #27
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #28
Posted 5 August 2013 - 16:01
333863-review-vu-duo²-eerste-indruk
Lag ook bij het demonstratiemodel in de winkel, had al gelezen dat de eerste boxen met oude remote geleverd waren.
Edited by amigo, 5 August 2013 - 16:02.
VU+ Ultimo 4K - 78 Triax met triple Quad
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #29
Posted 5 August 2013 - 17:54
Zover ik het begrijp zijn onze devs niet blij met de manier hoe vu de transcoding heeft gemaakt. Hopelijk gaat vu de nodige dingen aanpassen...
Maar ik heb geen enkele reactie van je gezien in het andere draadje waarin ik probeer te helpen. Waarom proberen het wiel opnieuw uit te vinden? Zit je te wachten op dubbel werk dan? Maak gewoon gebruik van het werk dat anderen al gedaan hebben......
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #30
Posted 5 August 2013 - 18:00
Idd, de eerste toestellen, waaronder die van mij, werden geleverd met dezelfde afstandsbediening als van een Uno, Solo.
Ik heb de verkoper hierop attent gemaakt en afgesproken dat wanneer de nieuwe afstandsbediening beschikbaar is ik mijn exemplaar kan omruilen.
Mijn dealer belde mij vandaag op met de melding dat de eigenlijke AB aangekomen is en dat ik mijn AB mag omruilen.
Misschien heeft de nieuwe AB geen meerwaarde maar ik vind dat een behoorlijk duur toestel compleet moet geleverd worden en niet met dat van een ouder of lager model.
Marc
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #31
Posted 5 August 2013 - 18:04
Idd, de eerste toestellen, waaronder die van mij, werden geleverd met dezelfde afstandsbediening als van een Uno, Solo.
Ik heb de verkoper hierop attent gemaakt en afgesproken dat wanneer de nieuwe afstandsbediening beschikbaar is ik mijn exemplaar kan omruilen.
Mijn dealer belde mij vandaag op met de melding dat de eigenlijke AB aangekomen is en dat ik mijn AB mag omruilen.
Misschien heeft de nieuwe AB geen meerwaarde maar ik vind dat een behoorlijk duur toestel compleet moet geleverd worden en niet met dat van een ouder of lager model.
Marc
inderdaad, heb ook de oude AB mee gekregen.
De vernieuwde AB krijg ik ook nageleverd
grtz Philip
vuduo2 openpli6.1 1TB HDD 2xdualS2tuner
av receiver denon - samsung 4k hdr+ 65inch UE65MU7000 - bose accoustimas 7.1
tvv kaart & schotel(64cm), duo lnb, OSCAM
logitech harmony ultimate
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #32
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #33
Posted 5 August 2013 - 19:23
Ik heb mijn Vu Duo2 sinds gisteren en bij mij zit gewoon de nieuwe afstandsbediening er netjes bij geleverd.
1e indruk is goed.
Tuners(dual)/HDD er in, speelt dreambox opgenomen spul netjes af.
Alleen jammer dat ondanks vragen of nieuw type remote er bij zit, niet in de doos zat. Dus trek doos open als je een koopt.
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #34
Posted 5 August 2013 - 19:33
Heb vandaag mijn enkele tuner omgeruild voor een dual s2 tuner,ik moet wel zeggen dat de dual s2 tuner veel sterker met ontvangst is.
dit is getest op turksat op kanaal ATV TURKIYE (deze is op de east beam) 11627 h 6666 5/6 bij de enkele tuner kreeg ik deze niet goed afgesteld ,veel blokken.
Nu de dual s2 tuner er in zit heb ik blok vrij ontvangst.
p.s. schotel is een deltastar 120cm met een superjack 1224 el
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #35
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #36
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #37
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #38
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #39
Re: OpenPli VU+ Duo2 support #40
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users