Jump to content


Photo

Nederland 1, 2, 3 OK, rest van de zenders niet

DM800 Canal Digitaal cccam

  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 nielsn

  • Senior Member
  • 55 posts

+3
Neutral

Posted 7 August 2013 - 10:31

Beste,

 

Heb een DM800 met open Pli en cccam. Allen de laatste versie. Tevens heb ik een family account maar toch doen het enkel de Nederland 1,2,3 en fta zenders. RTL4 5, SBS etc. doen het allemaal niet. Op een andere DM7020S heb ik een vergelijkbaar probleem. Daar daar haalt hij altijd de codes van het internet, terwijl er ook een hd pakket op zit. Ligt het internet eruit, dan blijven er ook enkel de Ned 1,2,3 en de FTA zenders. Hebben de laatste zenderlijst erin gezet, maar zonder resultaat.

 

Hoor graag van een van jullie.



Re: Nederland 1, 2, 3 OK, rest van de zenders niet #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,312 posts

+1,719
Excellent

Posted 7 August 2013 - 10:34

Welkom hier, nielsn.

 

Als je in cccam de entitlements op vraagt (via de browser: http://ip-van-je-box:16001), welke data zie je dan?

Als je kaart correct is bijgewerkt, dan zul je de telefoon in moeten, want dan gaat er bij CDS iets mis...

 

p.s. "codes van internet" is card-sharing, en het bespreken daarvan is hier verboden. Gelieve de forum regels na te lezen.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Nederland 1, 2, 3 OK, rest van de zenders niet #3 nielsn

  • Senior Member
  • 55 posts

+3
Neutral

Posted 7 August 2013 - 10:53

Bedankt voor de snelle reactie.

 

Onderstaande gegevens komen tevoorschijn wanneer ik de entitlements opvraag:

 

card reader /dev/sci0
handled 117(96) ecms and 2(2) emms
SECA card {kaartnummer} entitlements:
0000 MANAGMENT        : 2013-10-02
006a CANALDIGITAAL    : 2013-10-08

 

Waar kan ik de editknop vinden? Dan kan ik mijn vorige post aanpassen.



Re: Nederland 1, 2, 3 OK, rest van de zenders niet #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,312 posts

+1,719
Excellent

Posted 7 August 2013 - 11:04

Er staat een edit link rechts onder in de post naast de knoppen. En die verdwijnt na 5 minuten, waarna we geen aanpassingen van berichten meer toestaan (met dank aan mensen die retroactief hele topics aanpassen).

 

Dit lijkt ok, je kaart is aangepast.

 

Trek je netwerk kabel eens uit de box (zodat je absoluut zeker bent dat CCcam alleen je kaart kan gebruiken), en controleer dan nog eens. Werkt het dan nog niet, dan wordt het de helpdesk bellen...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Nederland 1, 2, 3 OK, rest van de zenders niet #5 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,123 posts

+685
Excellent

Posted 7 August 2013 - 11:22

Ik krijg eerder het idee dat CDS op die kaart alle extra's heeft uitgezet en dat alleen nog maar Nederland1,2,3 HD en Nederland1,2,3 SD werkt.... Dat wordt in ieder geval bellen!!!


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Nederland 1, 2, 3 OK, rest van de zenders niet #6 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,381 posts

+393
Excellent

Posted 7 August 2013 - 12:03

Op een andere DM7020S heb ik een vergelijkbaar probleem. Daar daar haalt hij altijd de codes van het internet, terwijl er ook een hd pakket op zit. Ligt het internet eruit, dan blijven er ook enkel de Ned 1,2,3 en de FTA zenders. Hebben de laatste zenderlijst erin gezet, maar zonder resultaat.


Dat laatste duidt op wansharing en dát is hier onbespreekbaar. Houd daar aub goed rekening mee met je vragen. ;)

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Nederland 1, 2, 3 OK, rest van de zenders niet #7 nielsn

  • Senior Member
  • 55 posts

+3
Neutral

Posted 8 August 2013 - 15:00

Het bleek dat er verschillende kaartjes door elkaar zijn gehaald door mij/CDS. Betalen voor een kaartje wat niet meer in bezit is, verkeerde abonnement opgezegd etc.

Dit terwijl ik in april heel duidelijk ben geweest op welk kaartnummer ik een HD-pakket wou en welk kaartnummer de extra smartcard moest zijn. Het is allemaal bevestigd maar schijnbaar nooit goed doorgevoerd.

 

Allemaal bedankt voor de behulpzame posts!





Also tagged with one or more of these keywords: DM800, Canal Digitaal, cccam

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users