Hierin is probleem rondom fragmenten opgelost.
Heb ook wat gevonden over betaalde uitzendingen om die eruit te filteren. Maar nog niet uitgetest.
Posted 29 November 2013 - 17:33
De laatste geprobeerd...
Nog steeds als ik UG gemist kies, en dan voor thursday, dan gaat het maar terug tot 19.30 uur. Alles daarvoor wordt niet getoont. Hetzelfde geldt voor de andere dagen. Tot iets van 19.30 uur worden de programmas getoond.
Ik heb niks aan de uitzendingen van npo. Ik denk zelf dat het in de bron zit.
Posted 29 November 2013 - 19:26
Zou kunnen. Ik weet niet hoe de plugin in elkaar zit.
Feit is dat ik op de pc alles terug kan vinden en in de plugin niet. En dat is jammer.
Ik hoop het aanbod gelijk te kunnen trekken. Nog geen tijd voor gehad.
Er wordt nu hbbtv bron gebruikt.
Weet iemand trouwens een stukje code, waarbij je makkelijk door de lijst heen gaat door op een getal te drukken, je naar de desbetreffende letter springt.
Link naar (py) git mag ook. Vogel ik het er zelf uit .
Posted 29 November 2013 - 23:43
Zou kunnen. Ik weet niet hoe de plugin in elkaar zit.
Feit is dat ik op de pc alles terug kan vinden en in de plugin niet. En dat is jammer.
Ik hoop het aanbod gelijk te kunnen trekken. Nog geen tijd voor gehad.
Er wordt nu hbbtv bron gebruikt.
Weet iemand trouwens een stukje code, waarbij je makkelijk door de lijst heen gaat door op een getal te drukken, je naar de desbetreffende letter springt.
Link naar (py) git mag ook. Vogel ik het er zelf uit .
ja die heb ik van rtl alleen
Posted 30 November 2013 - 11:10
http://www.rtl.nl/sy...fmt=progressive
gewoon zoeken naar je serie die je wil url daar van kopiëren en dan de juiste aflevering zoeken
en de MP4 kopiëren en klaar!!
Posted 30 November 2013 - 11:54
Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Dat doet toch juist de plugin voor je.http://www.rtl.nl/sy...fmt=progressive
gewoon zoeken naar je serie die je wil url daar van kopiëren en dan de juiste aflevering zoeken
en de MP4 kopiëren en klaar!!
0 members, 1 guests, 0 anonymous users