Jump to content


Photo

open uitz.gemist


  • Please log in to reply
608 replies to this topic

Re: open uitz.gemist #61 DoeEensGek

  • Senior Member
  • 287 posts

+48
Good

Posted 13 September 2013 - 11:18

Zit je dan een hoop tijd en energie in te steken. :angry:

 

Maar van de andere kant heb je er persoonlijk weer een hoop van opgestoken toch?

Radxnl had zijn fix al gecommit vanochtend, dat had je hier kunnen zien:

 

http://sourceforge.n...c4c4a78cfb8e9a/

http://sourceforge.n...50ee2b122717b9/

 

Maar goed, niet iedereen houdt dit natuurlijk bij!

Klopt, maar ik had er dus gekeken nog voor deze commit er was...

Maar wel weer wat van geleerd hoor ;).

 

Volgende keer beter :).



Re: open uitz.gemist #62 Europappa

  • Member
  • 22 posts

0
Neutral

Posted 14 September 2013 - 12:09

Ik heb zojuist de plugin.py vervangen, maar het werkt nog niet helemaal lekker.

UG uitgelicht werkt goed.

UG Populair en UG Gemist laadt heel erg langzaam en wil ook niet lekker door de lijst scrollen.

De box starte zojuist uit zich zelf opnieuw op in UG gemist, terwijl ik op exit had gedrukt..

RTL werkt alles prima.

 

De versie van DoeEensGek werkt alles 100%, hij heeft alleen geen UG uitgelicht.

Ik blijf  de versie van DoeEensGek gebruiken.

 

Deze plugin is nogal verslavend, ik kom elke keer hier weer kijken of er weer een fix is.

De hele familie maakt er gebruik van.

 

Ik waardeer het dan ook zeer dat er mensen zijn die deze plugin steeds aanpassen.


Edited by knibbel, 14 September 2013 - 12:11.


Re: open uitz.gemist #63 Stefan

  • Senior Member
  • 1,503 posts

+74
Good

Posted 14 September 2013 - 13:26

De versie in pli werkt nu inderdaad niet vlot zoals de vorige versies
VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Re: open uitz.gemist #64 DoeEensGek

  • Senior Member
  • 287 posts

+48
Good

Posted 14 September 2013 - 13:53

Ik heb zojuist de plugin.py vervangen, maar het werkt nog niet helemaal lekker.

UG uitgelicht werkt goed.

UG Populair en UG Gemist laadt heel erg langzaam en wil ook niet lekker door de lijst scrollen.

De box starte zojuist uit zich zelf opnieuw op in UG gemist, terwijl ik op exit had gedrukt..

RTL werkt alles prima.

 

De versie van DoeEensGek werkt alles 100%, hij heeft alleen geen UG uitgelicht.

Ik blijf  de versie van DoeEensGek gebruiken.

 

Deze plugin is nogal verslavend, ik kom elke keer hier weer kijken of er weer een fix is.

De hele familie maakt er gebruik van.

 

Ik waardeer het dan ook zeer dat er mensen zijn die deze plugin steeds aanpassen.

De manier van laden is bij mijn versie anders.

Scrollen heb ik niks aan verandert.

 

Misschien de versie zoals hij nu is in de feed, alleen dan met het laden van de zoals in mijn versie gebeurt, dat dat beter werkt.



Re: open uitz.gemist #65 DoeEensGek

  • Senior Member
  • 287 posts

+48
Good

Posted 14 September 2013 - 15:21

Even getest, gaat als een tierelier door de lijst heen... laden is heerlijk snel.

 

Hierbij dus de versie uit de feed waarin alleen getMediaData uit mijn versie is geplukt :).

Ik heb zelf de plaatjes uit staan, dit laden duurde bij mij ook altijd vreselijk lang.

Attached Files



Re: open uitz.gemist #66 Stefan

  • Senior Member
  • 1,503 posts

+74
Good

Posted 14 September 2013 - 15:49

Ik hoop dat die in de feed ook fixed word dan word die namelijk meegenomen als ik mijn box update,gooi ik er losse plugins in dan word dat lastiger
VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Re: open uitz.gemist #67 DoeEensGek

  • Senior Member
  • 287 posts

+48
Good

Posted 14 September 2013 - 16:20

Ik hoop dat die in de feed ook fixed word dan word die namelijk meegenomen als ik mijn box update,gooi ik er losse plugins in dan word dat lastiger

Van mij mogen ze hem zo in de feed gebruiken :).



Re: open uitz.gemist #68 wortellica

  • Senior Member
  • 1,370 posts

+33
Good

Posted 14 September 2013 - 17:17

Ik hoop dat die in de feed ook fixed word dan word die namelijk meegenomen als ik mijn box update,gooi ik er losse plugins in dan word dat lastiger

Van mij mogen ze hem zo in de feed gebruiken :).

Dank je werkt weer prima  ;)  



Re: open uitz.gemist #69 wortellica

  • Senior Member
  • 1,370 posts

+33
Good

Posted 14 September 2013 - 17:28

Wat ik alleen niet snap, is dat ik met mijn ziggo ontvanger (humax) wel man bijt hond kan zien en met de Openuitzendingemist plugin niet ? Weet iemand wat hier de reden van is?



Re: open uitz.gemist #70 DoeEensGek

  • Senior Member
  • 287 posts

+48
Good

Posted 14 September 2013 - 17:42

Wat ik alleen niet snap, is dat ik met mijn ziggo ontvanger (humax) wel man bijt hond kan zien en met de Openuitzendingemist plugin niet ? Weet iemand wat hier de reden van is?

De humax gebruikt niet hbbtv volgens mij. Die maakt gebruik van een aanbod van Ziggo.



Re: open uitz.gemist #71 wortellica

  • Senior Member
  • 1,370 posts

+33
Good

Posted 14 September 2013 - 17:53

Ahh ok, op die manier dank je voor de feedback



Re: open uitz.gemist #72 Europappa

  • Member
  • 22 posts

0
Neutral

Posted 14 September 2013 - 18:36

DoeEensGek, deze versie er net op gezet en alles werkt nu 100%, gaat zeker als een tierelier, zelfs met de plaatjes aan.

Ik had vanmorgen alleen de plugin.py vervangen in mijn bestaande versie en dat werkte heel traag.

 

Maar goed ik ben weer blij dat ik weer programma's kan terug kijken.

Bedankt namens mij en de Familie en ik hoop dat bij toekomstige problemen,  jij je kennis en kunde hier weer zal aanbieden.

Even getest, gaat als een tierelier door de lijst heen... laden is heerlijk snel.

 

Hierbij dus de versie uit de feed waarin alleen getMediaData uit mijn versie is geplukt :).

Ik heb zelf de plaatjes uit staan, dit laden duurde bij mij ook altijd vreselijk lang.



Re: open uitz.gemist #73 Stefan

  • Senior Member
  • 1,503 posts

+74
Good

Posted 14 September 2013 - 19:25

De doeeensgek versie werkt inderdaad veel beter dan die in de feed
VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Re: open uitz.gemist #74 wortellica

  • Senior Member
  • 1,370 posts

+33
Good

Posted 15 September 2013 - 16:37

Wat ik alleen niet snap, is dat ik met mijn ziggo ontvanger (humax) wel man bijt hond kan zien en met de Openuitzendingemist plugin niet ? Weet iemand wat hier de reden van is?

De humax gebruikt niet hbbtv volgens mij. Die maakt gebruik van een aanbod van Ziggo.

Nu staat man bijt hond oa er wel weer tussen  :D



Re: open uitz.gemist #75 nbrok

  • Senior Member
  • 111 posts

0
Neutral

Posted 15 September 2013 - 17:27

Hallo,

 

Ik heb zojuist Open uitzending gemist uit de feed gehaald en hij werkt weer. :)

Wat mij wel opvalt is dat ik de laatste seconden van de uitzending mis. Als ik met de officiële UG app op mijn IPOD kijk zie ik wel de gehele uitzending. <_<

Het lijkt alsof hij de laatste frames niet meer afspeelt als hij aan het einde komt.

 

Mooi werk dat de plugin weer werkt, want je mist hem wel als je hem niet meer hebt.  ;)


Edited by nbrok, 15 September 2013 - 17:28.

Box: vu+ duo 2 met 500GB HDD; Openpli enigma 2 Astra 1,2 en 3 88cm Triax en kabel-tuner


Re: open uitz.gemist #76 Jork

  • Senior Member
  • 779 posts

+13
Neutral

Posted 16 September 2013 - 05:47

Hallo,

 

Ik heb zojuist Open uitzending gemist uit de feed gehaald en hij werkt weer. :)

Wat mij wel opvalt is dat ik de laatste seconden van de uitzending mis. Als ik met de officiële UG app op mijn IPOD kijk zie ik wel de gehele uitzending. <_<

Het lijkt alsof hij de laatste frames niet meer afspeelt als hij aan het einde komt.

 

Mooi werk dat de plugin weer werkt, want je mist hem wel als je hem niet meer hebt.  ;)

 

Het is wel mooi werk en ik waardeer het ook.

Er is wel een maartje bij mij met de plugin uit de feed.

De plugin van DoeEensGek is veel sneller met het laden en daarom gebruik ik hem ook.

Komt bij dat ik met de laatste versie van plugin uit de openpli feed niet uit de voeten kan en soms nog steeds crashed.

Zoals ook al eerder anderen vermeld hebben.  ET 9500 internat. editie.



Re: open uitz.gemist #77 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,582 posts

+146
Excellent

Posted 16 September 2013 - 07:10

Hallo,

 

Ik heb zojuist Open uitzending gemist uit de feed gehaald en hij werkt weer. :)

Wat mij wel opvalt is dat ik de laatste seconden van de uitzending mis. Als ik met de officiële UG app op mijn IPOD kijk zie ik wel de gehele uitzending. <_<

Het lijkt alsof hij de laatste frames niet meer afspeelt als hij aan het einde komt.

 

Mooi werk dat de plugin weer werkt, want je mist hem wel als je hem niet meer hebt.  ;)

 

Het is wel mooi werk en ik waardeer het ook.

Er is wel een maartje bij mij met de plugin uit de feed.

De plugin van DoeEensGek is veel sneller met het laden en daarom gebruik ik hem ook.

Komt bij dat ik met de laatste versie van plugin uit de openpli feed niet uit de voeten kan en soms nog steeds crashed.

Zoals ook al eerder anderen vermeld hebben.  ET 9500 internat. editie.

Het lijkt me dan ook logisch dat een van de Pli medewerkers die dit kunnen veranderen ook de plugin van doe eens gek in de feed zetten i.p.v. die er nu in staat.



Re: open uitz.gemist #78 Poodle

  • Senior Member
  • 134 posts

+7
Neutral

Posted 17 September 2013 - 08:00

Even getest, gaat als een tierelier door de lijst heen... laden is heerlijk snel.

 

Hierbij dus de versie uit de feed waarin alleen getMediaData uit mijn versie is geplukt :).

Ik heb zelf de plaatjes uit staan, dit laden duurde bij mij ook altijd vreselijk lang.

 

Deze versie werkt inderdaad dikke prima, thanx DEG! 

 

Wat ik wel mis, is de menu optie UG A-Z, oftewel alle UitzendingGemist programma's van A tot Z in een lijst.

Is deze bewust eruit gehaald? Ik heb het gevoel dat ik nu maar een beperkt aantal UG programma's zie.


Edited by Poodle, 17 September 2013 - 08:00.

VU+ Duo / XP1000; Funke-99 Dish, Twin Duo LNB


Re: open uitz.gemist #79 wortellica

  • Senior Member
  • 1,370 posts

+33
Good

Posted 17 September 2013 - 09:06

Even goed dit draadje doorlezen  ;)  :P



Re: open uitz.gemist #80 DoeEensGek

  • Senior Member
  • 287 posts

+48
Good

Posted 18 September 2013 - 11:30

Kleine fix; Als je nu op exit drukt krijg je eerst de vraag of je zeker weten movie playert wil verlaten... Drukte gister perongeluk erop en moch weer opnieuw beginnen met kijken.

Daarnaast als je kijkt hoever je bent en dan op exit drukt (balk bovenin als je op ok drukt), verdwijnt de balk bovenin en ben je niet uit je uitzending.

Attached Files




23 user(s) are reading this topic

0 members, 23 guests, 0 anonymous users