Jump to content


Photo

cccam gegevens in xp1000 ?Help aub.

cccam gegevens in xp1000

  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 sya

  • Member
  • 3 posts

0
Neutral

Posted 22 September 2013 - 18:33

Goedenavond allemaal,

Ik ben eerste keer hier. Ik heb gisteren op advies een xp1000 gekocht.ik had een oude titan1. Update openpli 4.0 beta is gelukt. ik probeer sinds gisteren de ccam gegevens in xp1000 in te voeren maar tot heden helaas niet gelukt. ik had voor mijn titan een voorbeeld gekregen van een kennis en moest alleen mijn gegevens wijzigen. kan ik ergens zo een voorbeeld cccam.cfg bestand vinden. Alvast bedankt.



Re: cccam gegevens in xp1000 ?Help aub. #2 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,969 posts

+541
Excellent

Posted 22 September 2013 - 18:40

CCcam heeft geen config nodig, gewoon kaartje er in en kijken maar.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: cccam gegevens in xp1000 ?Help aub. #3 Roodkapke

  • Senior Member
  • 5,782 posts

+29
Good

Posted 22 September 2013 - 18:40

CCcam hoeft met een kaartje geen extra gegevens te hebben.

Die draait in 1x.

Als je wel wat in moet voeren omdat je geen kaart hebt raadt ik je aan onze forumregels te lezen.

Wij dulden hier geen ondersteuning voor sharing in welke vorm dan ook.



Re: cccam gegevens in xp1000 ?Help aub. #4 sya

  • Member
  • 3 posts

0
Neutral

Posted 22 September 2013 - 18:46

toch bedankt omdat ik op jullie site ccam instellingen ect. daarom vroeg ik. sorry en nog een fijne avond



Re: cccam gegevens in xp1000 ?Help aub. #5 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,969 posts

+541
Excellent

Posted 22 September 2013 - 18:47

Die instellingen zijn voor als je binnen je eigen huis met twee ontvangers op één kaartje wilt kijken, dat is min of meer legaal.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: cccam gegevens in xp1000 ?Help aub. #6 sya

  • Member
  • 3 posts

0
Neutral

Posted 22 September 2013 - 18:51

daar ging het ook om. maar geef niet. Ik ben nieuw en onervaren met dat sort site's. ik ben meteen geschrokken van. ik ga morgen weer naar de winkel. nog een fijne avond allemaal.



Re: cccam gegevens in xp1000 ?Help aub. #7 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,969 posts

+541
Excellent

Posted 22 September 2013 - 18:55

Je moet niet schrikken, je moet duidelijk zeggen wat je wilt, zodat we a) goed kunnen helpen en B) snel kunnen zien of je legaal bezig bent.

 

Maar als je een beetje rondgoogled kun je ook best vinden hoe je een share opzet met CCcam.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.



2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users