@Snoete,
Was niet (speciaal) aan jou gericht, meer een algemene opmerking. Ik was al aan het intikken voordat jij een reply plaatste, nu lijkt het of ik daar op jou post reageer...
OK, ik ben niet zo snel....
Posted 14 January 2014 - 22:43
@Snoete,
Was niet (speciaal) aan jou gericht, meer een algemene opmerking. Ik was al aan het intikken voordat jij een reply plaatste, nu lijkt het of ik daar op jou post reageer...
OK, ik ben niet zo snel....
-Triax 88cm schotel
-TD 20 flexi-block met 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's
- Polytron PSG 908 Q II Multiswitch 8 in / 8 out
- VU+Duo 4K, 2x VU+ Duo2, Zgemma H8.2H en een DM8000 HD PVR
Posted 25 January 2014 - 13:11
Even een aanvulling op het Display probleem, Vanmorgen de image van vandaag 25-1 geflasht om het nog eens te proberen.
maar helaas na 4x txt aan en uit zetten display zwart, dacht of de image van 8-12 er weer op of bv Newnigma erop,
eerst nog even zoeken op internet, op een ander forum lees ik ook een bericht over het display op OpenPLi daar kwam als oplossing
de Helderheid van display maximaal zetten saven via groene toets en weer terug zetten op de gewenste stand en weer saven.
Ja hoor tuurlijk wat heeft dit er nu mee te maken,,,
later dacht ik toch eens proberen (kan altijd nog terug naar oude of andere image) en pot jan drie dubbeltjes, 1000x txt aan en uit gezet,
EN DISPLAY BLIJFT WERKEN..................................
Als dit inderdaad de oplossing is dan bied ik iedereen mijn excuses aan voor het langdradig doorzeuren en ook het boos worden.
Mijn Welgemeende Excuses hierbij...........
En dank aan Daan voor de oplossing..
Edited by DeBeek, 25 January 2014 - 13:12.
Vu+DUO4K, (DVB-C FBC & DVB-S2X FBC twin tuner), OpenPLi Nightly Build, My-FullNightHD skin, Bluetooth remote,
2x Synology DS-116, 16 Gb USB3, Autotimer, Bitrate, EPG-Import, Ziggo Kabel-tv, Astra 28.2.
Posted 13 February 2014 - 11:06
Dit probleem is niet opgelost
Ik heb een DM800SE met Openpli
Als ik Teletext gebruik gaat na verloop van tijd de display op tilt.
Ik heb in het configuratie scherm de display setting op max gehad, gesaved met de groene knop en weer terug gezet. (gesaved met de groene knop)
Probleem blijft helaas echter bestaan.
Posted 13 February 2014 - 12:38
Op dit moment helpt alleen het flashen van een image ouder dan 8 december.
Zo doe ik het op dit moment bij een DM8000 en dat gaat prima.
Vervolgens kun je uiteraard diverse plugins updaten zonder een complete softwareupdate.
-Triax 88cm schotel
-TD 20 flexi-block met 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's
- Polytron PSG 908 Q II Multiswitch 8 in / 8 out
- VU+Duo 4K, 2x VU+ Duo2, Zgemma H8.2H en een DM8000 HD PVR
Posted 18 February 2014 - 21:38
Het is in dit topic al eerder omschreven, of het niet skin afhankelijk kan zijn, had op de ontvanger van mijn ouders en m'n zwager allebei ook last van een op hol geslagen display, beide met de standaard PLI-HD skin.
Draai zelf hier al een tijdje met de PD1LOI skin, deze op de beide andere ontvanger gister en vandaag ook geïnstalleerd, tot op heden geen klachten gehoord.
Ik weet niet of dit wat is, en of het probleem ook met andere skins weg is of naar voren komt, kan ook zijn dat het hier nog terug komt, maar tot op heden lijkt het goed te gaan
Posted 18 February 2014 - 22:16
Ik gebruikte een tijdje dreamTV-HD, Bij deze skin gebeurde er ook niets met het display. Maar dat is geen fijne skin. Dus ik gebruik gewoon weer PLi-HD (jammer dat er niet 1 zonder overscan is, dit ter zijde) en accepteer evt corruptie van het display. Met PLi-HD ook al een tijdje geen last meer trouwens.
2 x vu+ultimo4k ((nb & 9.0r) dvb-c fbc + 1 dvb-s2) + een vu+duo4k ((nb) fallbackclient) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
Posted 5 March 2014 - 09:07
Hee, zie ik bij de update 2 fixen voor txt op dmm oled display ???
New enigma er maar af gegooid en pli gefasht en ja het display reageert weer zoals het hoort,
dank hiervoor.
maar wat was er nu aan de hand ?
Vu+DUO4K, (DVB-C FBC & DVB-S2X FBC twin tuner), OpenPLi Nightly Build, My-FullNightHD skin, Bluetooth remote,
2x Synology DS-116, 16 Gb USB3, Autotimer, Bitrate, EPG-Import, Ziggo Kabel-tv, Astra 28.2.
Posted 5 March 2014 - 11:33
Zelf heb ik een dm8000 . Ik ben steeds up to date (zelf gebouwd pli4 default image dat wel het enige verschil is dat ik er mijn eigen oscam bij doe).
De dm8000 heeft sinds nu meer dan 2 jaren nooit geen problemen met lcd gehad. Nog met teletext of andere zaken. Wel gebruik ik geen extra plugins enzo.... Enkel alles wat default is zonder een enkele wijziging.
Zit er dan een goedaardig spook bij mij die er voor zorgt dat mijn display LCD altijd perfect werkt ?
Posted 6 March 2014 - 14:34
Bij mij en een hoop andere gebruikers ging het fout,
Dankzij de fixes van littlesat werkt alles weer zoals het was..
Posted 6 March 2014 - 14:37
Dankzij de fixes van littlesat werkt alles weer zoals het was..
Je mag ims bedanken, die heeft de patches geleverd (zie commits).
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
0 members, 10 guests, 0 anonymous users