Is een HDD sata kabel zelfde voor alle merken ?
zo ja , waar kan ik die vinden dan ?
ik heb hier al diverse winkels afgelopen maar nergens te vinden
Posted 31 December 2013 - 09:27
Posted 31 December 2013 - 09:51
Maar sommige ontvangers gebruiken afwijkende kabels, dit zijn dan gecombineerde kabels voor de voeding en de data met een afwijkende voedingsconnector
Maar op Ebay is ook veel te vinden op dat gebied en voor veel lagere prijzen dan de website genoemd door Kain NL want een sata kabel vanaf 14 euro is wel erg van de zotte.
Kijk hier maar EENS hier staat wel van alles door elkaar heen maar misschien zit er wat tussen
Posted 31 December 2013 - 10:10
Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....
On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....
Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna
Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam
Press the button on the buttom right of this message
Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki
Posted 31 December 2013 - 10:22
De aansluiting op de HDD is hetzelfde, de andere kant van de kabel niet, probeer maar.
Daar heb je toch verloopjes voor , de sata zelf is toch hetzelfde?
ET10000+ Openpli 6.1,1m schotel 4x duo-lnb op vaste opstelling.
Momolights teensy 2.0 met 50 leds op een string ,150 channels
DM8000 Openpli 6.1 Release
Posted 31 December 2013 - 11:08
Het betreft in dit geval niet over een SATA kabel maar een gecombineerde SATA/voedings kabel.
SATA op zich is allemaal gelijk, in de gecombineerde kabels kan verschil zitten, het enige wat daarin gelijk is, is de harddisk zijde van de kabel.
Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....
On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....
Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna
Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam
Press the button on the buttom right of this message
Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki
Posted 31 December 2013 - 12:57
@Sjaaky, oké dank je...met de link editor van de eply box lukte mij dit niet direkt.
@Pedro, dit was toevallig de site waar ik mijn hdd had gekocht en zag deze daarop staan...
En ik denk dat Simbake inderdaad gewoon het uiteinde bedoelt dat op het moederbord geplaatst moet worden, combi van sata en voedingsstekker....zou het toch eens rechtstreeks bij importeur/fabrikant van Gigablue proberen
Posted 31 December 2013 - 15:02
ja zo een kabel is het , maar dan 4 pins molex voor de voedingDit is b.v. de kabel van een Xtrend, niet echt standaard dus:
DM8000 OpenPLi 3.0 . DM7000 PLi jade3 (werkloos) GIGABLUE quad HD
0 members, 1 guests, 0 anonymous users