Jump to content

Photo

Eindelijk een beetje vooruitgang

openpli vu duo overscan

• Please log in to reply
21 replies to this topic

Re: Eindelijk een beetje vooruitgang #21 christophecvr

• Senior Member
  • 3,131 posts

+140
Excellent

Posted 16 January 2014 - 15:04

Zelf tracht ik een beetje documentatie bij te houden voor één bepaald iets. Namelijk voor de mensen die zelf hun image willen bouwen. Je stuit al vrij snel direct op onnoemelijk veel wegen.

Het is echt uiterst moeilijk om een uitgebreide documentatie bij te houden. Bovendien ontzettend saai . Vandaar heb ik geleerd het werkelijk zo beperkt mogelijk te houden. Ik zet er enkel nog zaken in die ik daadwerkelijk heb getest. Wel heb ik vastgesteld dat de mensen weinig moeite doen om info te verkrijgen. De vragen die er gesteld worden grenzen aan het ongeloofelijke soms. In de meeste gevallen hadden ze enkel google moeten openen en de vraag stellen en zoek. Antwoorden te over.  Trouwens op de meerderheid van de vragen die hier gesteld worden is er reeds een toppic over die overigens zeer uitgebreid is.

Maar als U Zingemneire zo'n goede programmeur bent, moet het toch klein bier zijn om goede documentatie te schrijven ? Vele gebruikers zullen U dankbaar zijn.

Re: Eindelijk een beetje vooruitgang #22 robadouche

• Senior Member
  • 63 posts

0
Neutral

Posted 16 January 2014 - 15:12

Maar als U Zingemneire zo'n goede programmeur bent, moet het toch klein bier zijn om goede documentatie te schrijven ? Vele gebruikers zullen U dankbaar zijn.

Liever niet, ben bang dat dat eindeloze lappen met zinloze tekst oplevert. 

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users