Jump to content


Photo

Probleem openwebif


  • Please log in to reply
49 replies to this topic

Re: Probleem openwebif #41 Beeker

  • PLi® Contributor
  • 1,485 posts

+198
Excellent

Posted 22 May 2014 - 16:38

Verder onderzoek bracht mij op een probleem aangaande packagroup of task. Dit is eigenlijk reeds lang geleden ontstaan. Bij ik dacht ....,een openembedded update en bitbake update.

 

The e2openplugins zijn nog gemaakt voor oudere versies van die bitbake. Dit is in pli4 opgelost geweest door de task-openplugins.bb te hernoemen naar packagegroup-openplugins.bb en the inherit aangepast van

inherit task  naar

inherit packagegroup.

 

Ja inderdaad moet inherit packagegroup zijn.Had typo gemaakt. <_< .Bedankt.

 

Dit hernoemen naar packagegroup is inderdaad eerder voorgekomen..vorig jaar mei/juni of zo bij een OE update.


Dreambox dm920, Uclan Ustym4Kpro, Gigablue UHD TRIO 4K and Dreambox dm8000. Wavefrontier T55 13.0|19.2|23.5|28.2 + Ziggo.


Re: Probleem openwebif #42 christophecvr

  • Senior Member
  • 3,131 posts

+140
Excellent

Posted 22 May 2014 - 22:12

Nu is het terug ok the upstream head commit is gebruikt . Daar is de file juist genaamd  packagegroup-openplugins.bb  and the inherit packagegroup. okk. werkt ok.

 

Zelf had ik nog the master e2openplugins gemerged in upstream vandaag. Pieterg heeft the head aangepast zodat upstream wordt gebruikt. :)


Edited by christophecvr, 22 May 2014 - 22:13.


Re: Probleem openwebif #43 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 24 May 2014 - 16:04

Is er zicht op een oplossing?? :huh:

Ik mis hem wel... :(


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Probleem openwebif #44 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,445 posts

+396
Excellent

Posted 24 May 2014 - 16:58

De webinterface werkt toch gewoon in zowel de 10k, de 8K als de oudere modellen?
Net de 10K en de 9000 ook nog ff gecheckt.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Probleem openwebif #45 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 24 May 2014 - 19:14

Yep...

Ze werken nu wel....

De et6500 werkte steeds nog maar had ik niet geupdate.

Aangezien ik de et9000 webinterface kwijt was.

 

Update van vandaag, geen WI.... bij de 9000

Ging kijken bij de plugins kreeg ik een foutmelding.

Openwebinterface verwijderd.

Update gedaan

Openwebinterface er weer op.

En Thanks PLi

 

De ET6500 geupdate naar vandaag.

En werkt alles perfect zonder aanpassingen...

 

Raar, maar het werkt weer, gelukkig..


Edited by dylantje, 24 May 2014 - 19:15.

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Probleem openwebif #46 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,751 posts

+468
Excellent

Posted 24 May 2014 - 20:20

Is er zicht op een oplossing?? :huh:

Ik mis hem wel... :(

 

Dus was deze vraag geheel overbodig, het forum staat vol met meldingen dat het opgelost is, en welke methode je moet gebruiken.

 

In het vervolg iets meer vertrouwen in ons he? ;)

 

Maar evengoed bedankt voor de terugmelding met de handelingen welke je verricht hebt om het aan de gang te krijgen, dat is iets wat niet altijd gedaan wordt.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna

Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Kirkstone builds, local cards driven by OsCam

 

Press the rep_up.png button on the buttom right of this message ;)


Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki


Re: Probleem openwebif #47 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 24 May 2014 - 20:34

Ik heb het volste vertrouwen in PLi..

Alleen de keuze uit boxen is lastig voor mijn kenissen die er graag ook 1 hebben, maar dat zeker ter zijde

Ik ben Happy met mijn boxen, en zal een PLi box blijven verkiezen boven een ander.

 

 

On topic,

Wat ik vreemd vond was dat de et6500 wel werkte

En de 9000 niet.

Bij de 6500 niets hoeven aanpassen..


Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Probleem openwebif #48 Gerard

  • Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 25 May 2014 - 08:28

ter info;

gisteren op duo2 update uitgevoerd daarna was webif niet meer beschikbaar

via telnet sessie eerder genoemd commando uitgevoerd en na herstart is webif weer beschikbaar



Re: Probleem openwebif #49 Removed #20202

  • Guest

0

Posted 25 May 2014 - 10:25

Hier werkt het ook weer na het commando ingevoerd te hebben.



Re: Probleem openwebif #50 HansK

  • Senior Member
  • 56 posts

+5
Neutral

Posted 27 May 2014 - 07:47

Ik liep vanmorgen op mijn ET5000 ook tegen het probleem aan van het ontbreken van openwebif. En daarna voor het eerst de box benaderd via Telnet :-) Dankzij met name de tip van christophevc is het me gelukt openwebif er weer op te krijgen. Bedankt !!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users